האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי פוטר וגביע הבתים

זה אפילו לא מוצלח מספיק בשביל לקרוא לזה נונסנס, למרות שהגיון... אין פה. מוזמנים בכל מקרה אני אשמח לתגובות :)



כותב: Know-It-All
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 21
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר :) - זאנר: מציאות אלטרנטיבית כזה - שיפ: ג'ן. אולי אולי אפשר להחשיב את זה הארמיוני אם אתם רוצים - פורסם ב: 12.04.2024 המלץ! המלץ! ID : 14747
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הארי התיישב בשולחן העץ שהוצב באחד מפינות חדר המועדון של הפלפאף, שהיה עגול, ובכל זאת הוא הצליח איכשהו. הוא נשף בתסכול ונשען אחורה בכיסא.
''שנה שעברה פישלתי,'' הוא לחש בכעס עצמי ''הייתי השומר הכי גרוע בתולדות הנבחרת של הפלפאף מאז שהלגה בעצמה הייתה הקפטנית וניסתה לשכנע את הקבוצה שגול עצמי מביא נקודות לקבוצה שלנו, כי זה הרי השער שלנו. אני חייב לעשות מעשה, אחרת גם השנה לא ננצח בגביע הבתים.''
הארי ישב וחשב מה הוא יכול לעשות. לפרוש מהקבוצה הרי הוא לא יפרוש, והוא לא אמיץ או אבירי במיוחד, מה שיכל לעזור לו למשוך את תשומת הלב של דמבלדור ולהעניק לו נקודות לא פרופורציונליות בשנייה האחרונה משל היה נחשון בן עמינדב שהמים הגיעו לו עד האף ואז נבקע הים ברגע האחרון. לא שהארי ידע מה זה מדרשי חז''ל, או ים. למעשה, הוא מעולם לא ראה ים. אבל דווקא את המושג ''הרגע האחרון'' הוא הכיר טוב מאוד.
וזה היה עכשיו, עכשיו היה הרגע האחרון.
הוא עבר בראש על נאום קדם-גמר-גביע הבתים של דמבלדור בתקווה שימצא משהו שיעזור להפלפאף לנצח. על מה הוא דיבר? לדמבלדור היה קול כל כך רדיופוני-מונוטוני שהיה קשה לעקוב אחריו מה שהוא אומר בארוחות ערב באולם הגדול.
הארי ניסה לשחזר את מילותיו של המנהל והתבאס (בפעם האלף) שהוא לא הרמיוני. זה היה יכול להיות ממש יעיל, למען האמת, השכל שלה והמזל שלו יוכלו לנצח כל אויב.
''רגע, יש לי רעיון!" חשב הארי וקם מהכיסא בדרמטיות. קול ההגיון הקטן שישב לו בראש אמר לו לשבת בחזרה, כי זה דווקא רעיון של לשבת.
הוא יכתוב סיפור עליו ועל הרמיוני!
לא סיפור אהבה, אל תהיו טיפשים, אבל אולי הוא יכניס את זה איפשהו ברמז באמצע הספר השביעי. סיפור על איך הוא והיא ועוד מישהו עם שם בינלאומי גנרי, רון נניח, יביסו איזה קוסם אופל מרושע, וכל זה יתרחש בהוגוורטס! הוא תמיד רצה לממש את כישרון הכתיבה החבוי שלו, ודמבלדור בדיוק הזכיר בנאום שלו שמי שעושה פרסומת להוגוורטס יקבל 50 נקודות בית לשעון החול של הבית שלו! שני ציפורים במכה!
הוא שלף עיפרון חודים ממתקן העפרונות שהיה בצורת... אוכל כזה, לא משהו ספציפי (הרי הפלפאפים אוהבים אוכל, לא אכפת להם מה) הוציא את המחברת החומה בהירה עם ציורי העקבות שזזו על הכריכה ופתח אותה. הוא סובב את העיפרון במהירות בין אצבעותיו ורכן לעבר המחברת.
לא, זה לא עובד ככה. צריך קודם לחשוב על רעיון. דבר ראשון, צריך לשנות את הפרטים, הוא לא יכול להיות בהפלפאף וגם להיות אמיץ. הוא יהיה בגריפינדור, וגם את הרמיוני הוא יעביר לשם, למרות שהיא סלית'רינית מובהקת. לרון גריזלי יהיה חתול, או עכבר! או עכברוש! כן, עכברוש זה טוב. והוא יצטרך לגלות את עולם הקוסמים לגמרי מאפס, כבן מוגלגים נגיד. כן, ככה זה יתחיל.
''אדון וגברת דרסלי, דיירי דרך פרוויט מספר ארבע, ידעו לדווח בגאווה שהם נורמליים לגמרי, ותודה ששאלתם. לא יעלה על הדעת שהם יכתבו פאנפיק רק כדי לגרום להפלפאף לנצח בגביע הבתים. איזו שטות מוחלטת, למה שתחשבו ככה.''

תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007