האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כשאהבה ותיעוב נפגשו לראשונה



כותב: sabriel123
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 29748
5 כוכבים (4.939) 33 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאף, הומור, רומאנס - שיפ: ofc/omc - פורסם ב: 20.12.2010 - עודכן: 03.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1489
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק -1-

 

היא ישבה בכיתה, מסכמת במרץ את דבריו של פרופסור בינס. כעבור כמה דקות היא עצרה מלכתוב והסתכלה סביב. מספר תלמידות ישנו, כולל ג'ניפר, חברתה הטובה. חלק סיכמו, כמוה. השאר השתעממו עד מוות.
הא שמעה קולות מהוסים מאחוריה והסתובבה בזעם. דניאל וחברו הטוב דון צחקקו בזדוניות.
"סתמו, אני מנסה לסכם," אמרה סופי בכעס.
"תשחררי, סופיה, אל תהיי כזאת סגורה," אמר דניאל וחיך חיוך רחב.
היא הסתכלה עליו בכעס ואמרה, "אני אפתח כשאתה תפסיק עם המשחקים המטומטמים שלך. אוה, ותגיד לחברה שלך שתפסיק להזיל ריר כשאתה מדבר," ובמילים אלה הסתובבה והמשיכה לסכם.
היא שמעה את דון אומר לדניאל בשקט, "אני אהרוג אותה, אני אהרוג אותה." ואת דניאל מנסה להרגיע אותו.
הצלצול נשמע. התלמידים קמו ואספו את חפציהם מתכוננים לשיעור הבא, שיקויים.
"קומי, ג'יי," אמרה סופי, מטלטלת את ג'ניפר הרדומה.
ג'ניפר הרימה את ראשה מהשולחן בנמנום והסתכלה סביב. "השיעור נגמר?" שאלה והתמתחה.
סופי חייכה והנהנה בראשה.
"טוב, אני עולה לחדר, רוצה שאני אביא לך משהו?" שאלה ג'ניפר ונעמדה.
"את הmp3," אמרה סופי והתחילה לצאת מהכיתה.
"אני עדיין לא מבינה איך מקגונגל נתנה לך אישור להביא חפץ מוגלגי לבית ספר,"
מלמלה ג'ניפר בחיוך ומיהרה לעבר מגורי הבנות.
סופי נשענה על הקיר, מחכה לג'ניפר שתבוא. היא ראתה את דניאל יוצא מהכיתה והתכוונה לברוח כששמעה אותו קורא לה.
"הי, סופיה," אמר דניאל והתקרב אליה בחיוך רחב. סופיה ראתה את דון מסתכל עליה במבט אחרון של זעם ואז מסתלק לעבר השיעור הבא.
"אמרתי לך אלף פעמים, זה סופי. סו-פי!!! כל כך קשה לך לזכור שם כזה פשוט או גם את זה המוח שלך לא יכול להכיל?"
הוא הסתכל עליה בחיוך ואמר, "הוא מכיל כל כך הרבה תכנונים ליום שבו תצאי איתי  שהוא לא מסוגל לקלוט את השם שלך. את לא חושבת, סופיה?" היא הסתכלה עליו, מחייכת בלגלוג. "היום שבוא אני אצא איתך זה היום שבוא אני אראה את מקגונגל קוראת לך למשרד בשביל להעניש אותך על עוד תעלול דבילי שעשית."
באותו רגע הם שמעו את קולה של מקגונוגל קורא, "דניאל וויליאמס, למשרד שלי. עכשיו." וכעבור רגע הם ראו אותה בראש המדרגות מסתכלת על דניאל בסבר פנים חמור.
חיוכה של סופי נמחק. דניאל חייך באושר ושאל, "עכשיו תצאי איתי?"

"אני... אתה.. ארג!" אמרה בכעס. היא ראתה את ג'ניפר מתקרבת והחלה להתקדם לעברה.

"אבל מה עם הדייט?" היא שמעה אותו צועק.

היא הסתובבה, החוותה לעברו אצבע משולשת, ונכנסה לתוך הכיתה.

 



 

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007