האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


תקווה או אכזבה



כותב: Elementary
הגולש כתב 23 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 17153
5 כוכבים (4.611) 18 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 23.12.2010 - עודכן: 27.10.2011 המלץ! המלץ! ID : 1502
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"צהריים טובים ללי.מה שלומך?" שאל דמבלדור כשראה את ללי נכנסת ואחריה סנייפ.לליי שתקה היא לא אהבה את חדרו ,הוא צפן בו כוח אפל שהיא לא ידעה מהו ומאיפה הוא ,אך דבר אחד היה בטוח היא הרגישה בכוח הזה בליבה.

 

"ללי, הלחש שעליו דיברת התברר כאמיתי ואני בטוח שאת תצליחי בו, אך רק את בגלל שלאחרים אין את הכוח שיש לך. על פי מה שקראתי רק למעטים הלחש הזה מתגלה אך ורק לאנשים שיש להם את הכוח להשתמש בו אבל הוא פועל רק אם המקרה הוא לא לטווח ארוך. יש לך עד יומיים לתקן את הנעשה. את לא יכולה לתקן דבר שקרה לפני יומיים ושעה או יותר מכך, לכן אם תרצי להשתמש בו תצטרכי להיות זריזה ויסודית בשימוש בו, איננו רוצים שלחש זה יתפשט אפילו אם הוא לא יוכל להיות לעזר רב לכולם" אמר דמבלדור.

"מה זאת אומרת שרק אני יכולה לבצע את הלחש? אתה גם ראית אותו הרגע, אתה לא תוכל לבצע אותו?" שאלה ללי.

"הייתי שמח לבצע אותו במקומך אך אני או סוורוס סנייפ, כמו רבים אחרים, לא יכולים. ראשית בגלל שלוקח שנתיים, שלוש ללמוד אותו ושנית הוא לא התגלה לנו בעצמו, את הפגשת בינינו. אני וסוורוס נוכל רק לעזור לך אם תקבלי את עזרתנו." ענה.היא יכלה לראות דרך משקפי החרמש שלו את האמונה שלו בה.

"איך תוכלו לעזור לי?" שאלה ללי בחשש שאולי לא יצליח.

"נקרא יחד איתך כיצד יש לבצע את הלחש וננסה לבצע אותו יחדיו, רק שאצלך הוא יצליח ואצלנו לא." אמר דמבלדור.

"אני מבינה, מתי נוכל להתחיל?" שאלה ללי.

"מיד לאחר שאעזוב. שלחתי את האגריד בתחילת שנה לדבר עם הענקים, לכן אני חושב שאומר לו בדרך שיחפש עבורי כמה דברים שיוכלו לעזור לי ולסוורוס ללמוד את הלחש." אמר דמבלדור.

"לאן אתה עוזב אותנו ולמה?" שאלה ללי.

"סנייפ ילמד אותך איך להשתמש בלחש ויעזור לך עד שאחזור. אמברידג' תחליף אותי, היא תהיה המנהלת של הוגוורטס החל ממחר. אני מצטער שאני משאיר אתכם לבד, אך בשעה שהיא תחליף אותי אני אצטרך לבדוק כמה דברים ככה שזה שהיא מחליפה אותי אולי לטובתה אבל עוד יותר לטובתי. אני חושב שניתן לגמור בזה את השיחה כי לך ולסוורוס ממתינה עבודה רבה.

סנייפ הביט בו בכעס,היא יכלה לראות את הכעס שלו כלפיה,היא ידעה שהוא אינו מאמין לכך שהלחש יצליח,האמת היא שגם היא לא כל כך הייתה בטוחה בכך היא עושה את הדבר הנכון,היא כעסה פתאום נורא על משפחתה ששמרה את הסוד על הלחש ממנה ולא סיפרה לה עליו בימים שבהם היא הייתה ביחד איתה.

היא זכרה את היום בו הוריה ישבו מול השולחן ולידם קרובי משפחה נוספים.

היא הייתה באמצע משחק עם האחיינים שלה כאשר נשלחו לקרוא לה.

היא ידעה על פי הבעת הפנים שלהם שמשעומד להתרחש אינו עומד להיות משהו טוב והיא צדקה.

היא שמעה באותו הערב לאחר שהתבררה לה האמת צעקות ,בהתחלה היא לא התייחסה אליהם בגלל שהיא כעסה על הוריה והאמינה שהם רק מנסים להוציא אותה מחדרה בעזרתן.

אך לאחר זמן מה כשהצעקות לא פסקו ,היא יצאה מחדרה קול הצעקות התחלש בבת אחת היא ירדה בעצלתיים במדרגות,פחד הציף אותה.

היא שמעה מלמולים רבים חסרי פשר היא ידעה שמשהו רע קרה.

היא הייתה על המדרגה האחרונה כאשר שמעה צחוק מתגלגל ואחריו קרן אור ירוקה שכוונה היישר אליה.

"אז כפי שאני מאמין עלי ללכת" אמר דמבלדור והחזיר את ללי מזיכרונותיה,היא הביטה מסביבה כאילו שהיא רק נכנסה לחדר ,היא עדיין שמעה את הצחוק המתגלגל מזיכרונותיה.

אשמח אם תעברי בזמנך החופשי על הספרים הללו, סוורוס יראה לך מאוחר יותר איפה תלמדו, וזכרו שניכם, עליכם לשמור זאת בסוד,זה אומר שאם יהיו פגישות עם הארי וכולם אל תחמיצי אותן אחרת יתחילו לחשוד בך ואיננו רוצים שהסוד הזה יצא לחופשי. תלמדי ותהיי איתם וגם איתנו, אני בטוח שתצליחו, בהצלחה. וללי אני מאמין בך" המשיך דמבלדור את דבריו. מבטה של ללי נח על קופסא שחורה שעליה היו חרוטים כל מיני סמלים.

 דמבלדור הביט לעברה,הייתה לה הרגשה שמבעד למשקפי החרמש הוא יכול לראות ולקרוא את מחשבותיה,תחושת צמרמורת עברה בגבה.

הוא הביט בה זמן מה נוסף כמנסה לומר משהו ואז הביט הצידה מחא בכף ידו, ותוך שניות הופיע עוף חול זהוב וגדול. לאחר שנעלם עוף החול, דמבלדור כבר לא היה בחדר.

__________

ברצוני להודות לבטאית שלי Supermassive Alice שעזרה לי.
כרגע אין לי בטא לכן אני מנסה לבטא את הפרק הבא שיהיה ארוך פי כמה וכמה מהפרק הזה עם המורה שלי לעברית.
שיהיה לכם שבוע מצויין,אשמח לתגובות בונות.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה · 06.01.2011 · פורסם על ידי :tia mermaida
פאפיק נחמד,
אהבתי את הרעיון על עוף החול המוזהב.
תעלי עוד פרקים.
העדפתי את הפרק הראשון והשני יותר.
אבל יחסית פאפיק טוב.
תעלי המשך בקרוב.
אני כבר רואה את זה שההמשך הייה טוב.
תמשיכי.
הייתי רוצה שהייו יותר פעולות.

המשך דחוף · 06.01.2011 · פורסם על ידי :tia mermaida
אני עדיין חייבת המשך דחוף!!!

יפה!!! · 06.01.2011 · פורסם על ידי :Spoilers
את יכולה בבקשה לנסות לעלות פרקים חדשים מהר יותר? מרוב שהזמן עובר אני כבר שוכחת מה קרה בפרקים הקודמים וקשה לי להתחבר....
אבל זה ממש יפה!!! המשך דחוף!!

שלום · 06.01.2011 · פורסם על ידי :Elementary (כותב הפאנפיק)
אני מצטערת שאני לא מעלה בתדירות גבוהה את הפרקים ,כרגע אין לי בטא ככה שאני מנסה להביא טיפה כל שבוע עד שיהיה לי,אני העלה שבוע הבאה פרק ארוך יותר שאני מקווה שהמורה לעברית תעזור לי לבטא אותו,תודה על העצות הרבות ועל צומת הלב.

יפה!! · 07.01.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
מאד יפה!! אהבתי! מחכה להמשך! :)
(למרות שזה נחמד שאת שואלת את דעת הקהל כעיקרון זה פאנפיק שלך ואת יכולה לעשות בו מה שאת רוצה.)

את תמיד מצליחה לגרם לי · 07.01.2011 · פורסם על ידי :D.pink
לחכות להמשך,
אשמח עם תעלי פרקים מהר יותר :)

גדול · 24.03.2011 · פורסם על ידי :~רון המלך~
אני מת על הפאנפיק הזה

די לא יכול לחכות לפרק הבאה · 21.04.2011 · פורסם על ידי :FOX52
המשךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףףףףף

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007