האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אבולוס הזהב ועץ הסמבוק



כותב: לאבגוד
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 7579
5 כוכבים (4.714) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר ופרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה - שיפ: ננסי ודן ודן וליז - פורסם ב: 22.01.2011 - עודכן: 11.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1616
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ממש תודה לילפוטר הוא עזר לי בכתיבת הפרק.

***

צווחה פילחה את בית משפחת דר- כן הקבלן העשיר שחצי מהעולם היה שייך לו אבל עכשיו בעיות אחרות לגמרי הטרידו אותו. בעיה מספר אחת שלו הייתה בתו: רייצ'ל אליזבת דר. למען האמת הוא עלה לחדרה ברגע זה וכשראה מה שראה שם נפלטה מפיו צווחה קטנה, רייצ'ל, בתו שלה דאג וטיפח. ישב על מיטתה עיניה היו ירוקות וקולה היה צרוד ונישמע כאילו שתי בנות מדברות ולא אחת. והכי גרוע היא דיברה ביוונית. למרות שלא הסכים להודות בזה בתו הייתה מוזרה ומאחורי גבו היו חבריו מכנים אותה הילדה המשוגעת של הקבלן העשיר, היו לה התקפים שבהם דיברה ביוונית, למרות שלא היה לו זמן הוא טרח ללמוד את השפה ולבדוק אצל הרופאים המומחים מה הבעיה שלה. אבל היא לא שמה אליו לב היא הייתה עסוקה בדברים אחרים ובבחור שקוראים לו פרסי. רייצ'ל דיברה ודיברה אבל היא דיברה מהר מידי למישהו שרק התחיל ללמוד את השפה,  הוא קלט מילה אחת, אבל זה לא שיפר את הרגשתו כי המילה שבתו, רייצ'ל אליזבת דר, אמרה הייתה "Βοήθεια" (הצילו)

                                                                                                      ****

ליז מילי ובן עלו לרכבת, על אף המהומה הרכבת נסעה כרגיל. בן הלך מיד לחבריו מירוונקלו מילי לקרון שבו ישבו התלמידים מגריפינדור, אבל ליז לא הכירה אף אחד אז היא התיישבה ליד ילד שחור שער וירוק עינים שהציג את עצמו בשם אלבוס, והם דיברו על הבית שעליו הם רוצים להתמיין, אלבוס רצה להתמיין לגריפינדור כי כל המשפחה שלו הייתה שם, אבל במקרה של ליז זה לא היה כל כך פשוט, אבא שלה היה מוגלגי אמא שלה הייתה בהפאלפאף בן מרייוומקלו ומילי מגריפינדור, ליז לא יכלה לבחור לפי המשפחה שלה למרות  שהעדיפה את גריפינדור. כשסוף סוף ירדו מהרכבת הם שמעו קול קורא: "תלמידים חדשים אלי פה אליי." "היי זה האגריד, ההורים שלי מכירים אותו הוא רק ניראה מפחיד." אמר אלבוס. אלבוס והיא היתיישבו בסירה יחד עם שני ילדים ג'ינג'ים, שאלבוס הכיר וקראו להם פרד וג'ו. גם הם רצו להיבחר לגריפינדור. השיחה קלחה ביניהם. "ריוונקלו הם סתם סנובים" אמר ג'ו. "לא נכון אח שלי בריוונקלו והוא לא כל כך סנוב" זה לא ממש שקר כי הוא באמת לא סנוב רוב הזמן הוא שקוע בספר שלו, היא חשבה כדי להרגיע את עצמה. "ליז צודקת זה ממש לא נכון" יצא אלבוס להגנתה. "כן נכון" אמר פרד. והם היתווכחו לעורך כל השייט, כל ההסבר של פרופסור מקונגל והכי גרוע לעורך כל השיר של מצנפת המיון. "אני לא מאמין שפיספסנו את זה" אמר ג'ו ברוח נכאים ברגע שילד שמנמן בשם אניריק אוניח עלה להיתמיין. "דן" הידהד הקול של פרופסור מקונגל. " דן" אף אחד לא ענה. זאת הייתה הפעם הראשונה מזה 100 שנה שקוסם רשום לא הגיע לטקס הרישום.

                                                                                                ***

דן קבל מכתב מאמו פעם ראשונה בחייו. ינשוף כסוף הופיע לידו בשעה שהלך ליד הנער בחוסר מעש. הוא פתח את המעטפה שהייתה קשורה לרגלו של הינשוף. היו כתובות שם רק שתי מילים: לך להוגוורטס. הוא סגר את המעטפה בבלבול פתאום הוא לא היה שם. ערפל סגול הקיף אותו והוא נישאב לתוך מערבולת. הוא חשב שהוא הולך למות אבל לא הוא נחת נחיתה רכה על שרפרף עץ. מישהי מבוגרת עם פקעת שער בצבע אפור מהודקת על ראשה, אמרה לו "ברוך הבא להוגוורטס, דן אבל זאת לא הדרך המקובלת להיכנס לפה בדרך כלל באים בסירות" "אני ילד מיוחד" הוא השיב. והיא שמטה על ראשו מצנפת גדולה וקרועה. יש מוח הרבה מוח אבל גם אומץ" הוא שמע את המצנפת אומרת. "אבל אני רואה גם טוב לב... ילד מיוחד ומה זה פה שאיפה לכוח אני מבולבלת לגמרי... אבל אני חושבת שמה שיתאים ביותר הוא גריפינדור!!!!" ברגע שהמצנפת סיימה לדבר הוא ראה נחש מיטפטל מתחת לבמה שעליה ישב. הוא שמע ילדה צורחת, הוא פחד אבל הוא היה חייב לעצור את הנחש הוא ביקש שהוא יעצור ובאופן מפתיע הנחש עצר...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007