האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אני,אתה,והוא



כותב: weasly in my blood
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3587
4 כוכבים (4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אממ,בואו נחשוב...הארי פוטר?וואלה!!איך לא חשבתי על זה קודם?ג א ו נ י!!! - זאנר: מהזה? o: - שיפ: כולמיני - פורסם ב: 26.01.2011 - עודכן: 30.01.2011 המלץ! המלץ! ID : 1641
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הקדמה

הכל התחיל כשהארי,רון והרמיוני הלכו לאליפות העולם בקווידיץ',השנייה ששלושתם היו בה.אומנם לא היו לקבוצות שום קשר לאנגליה-בולגריה וצרפת-אבל הרמיוני גררה אחרייה את הארי ואת רון כדי לראות את הארוס שלה משחק,ויקטור קרום.
"אוף,הרמיוני,למה את לא יכולה ללכת אל החמוד שלך לבד?"רון רתח.שנאתו גברה שבעתיים אל קרום כאשר שמע,שאחרי כמה שנים שהרמיוני וקרום היו ביחד הם התארסו.הוא לא יכל לשאת את המחשבה שהרמיוני גריינג'ר תהפך להרמיוני קרום.
"אוי,רון,מה הבעיה שלך?אני יודעת שאתה לא סובל אותו,"אמרה הרמיוני לנוכח הכעס שהתפשט על פניו של רון,"אבל מה הבעיה לראות קצת משחק קווידיץ' שאתה כל כך כל כך אוהב?תזכיר לי..."התגרתה הרמיוני ברון,"מי ביקש ממני לבקש חתימה מקרום בשנתנו הרביעית בהוגוורטס?"
רון האדים,והתחיל מיד לפרוץ בגל של מחאות של 'זה היה מזמן',ושל 'נו באמת,היינו בני 14!'
"אויש,רון,מה הבעיה?"גנח הארי.לו לא היה כלום נגד קרום-הוא אפילו חושב שהוא די מתאים להרמיוני,ומאוד נחמד-אבל נמאס לו כבר מהריבים של רון והרמיוני.אומנם הם כבר למדו שלא לריב ליד הארי,שהיה מיד מקבל התקף נוראי של כאבי ראש שגרמו לאוזניו להצטלצל,אבל לפעמים היו כמה גיחות של ריבים ישנים לידו...
"מה הבעיה?!"שאג רון,וזוג מוגלגים תמימים נבהלו כל כך שהשקית שבדיוק הוציאו ממכוניתם התהפכה על הקרקע ומזון לתינוקות נשפך לכל עבר.
השלישייה עמדה ליד סופרמרקט מוגלגי.בכל רגע,בקבוק הקולה שהיה מונח ליד הפח היה אמור להתחיל לזהור ולשלוח אותם היישר אל האוהלים של משרד הקסמים,שליד מגרש הקווידיץ' הענקי.
"הבעיה היא,שהרמיוני הולכת להתחתן עם איזה מישהו מסריח מדורמשטרנג-"רון צעק,והפעם לא רק זוג המוגלגים הביטו בו,אלא כל הרחוב.
מי שהשתיק אותו הייתה הרמיוני,שמייד אמרה:"סליחה...סלחו לי,כולם,זה פשוט הוא קצת נגד הארוס שלי,והוא גם חושב שדורמשטרנג-אל תשאלו אותי מה המקום הזה-זה מין גן חיות שנמצא בברזיל,והוא חושב שארוסי הוא תנין מעורב בקוף.עכשיו,סלחו לי...חזרו לעסקיכם..."
הארי כמעט שהתפקע מהסיפור שהרמיוני המציאה בכזאת מהירות-רון נראה כאילו הדבר שהכי יספק אותו בעולם זה לתת להרמיוני זבטה מצלצלת בפרצוף ולדרוך עלייה כמו מקק מצופה ורקוב.
"את עשית לי שם כל כך אידיוטי-"
"אתה כמעט גילית את עולם הקוסמים לרחוב מלא מוגלגים!ותאמין לי,רון,אני חושבת שאני ראיתי איזה חבר כנסת של בריטניה שהסתובב פה,ולא נראה לי שראש הממשלה ישמח כשהוא יגלה שיש עולם קוסמים מתחת לאף שלו!"הרמיוני כל כך רתחה,שהארי ראה את אצבעותייה מתנועעות בטירוף,כאילו הן משתוקקות לחנוק את רון.
אף על פי שרון היה מבולבל לגמרי ממה שהרמיוני אמרה לו בזה הרגע,בקבוק הקולה החל לזהור.
הם לקחו אותו למחסן שנמצא מעבר לסופר מרקט,ובשנייה האחרונה הם התעופפו באוויר,ולבסוף-
"איה!הרמיוני,את יושבת לי על...על את-יודעת-מה!"הארי זעק.
הרמיוני הסמיקה עד שורשי שערותייה,ומיד קמה מהארי,שעוד זעק בכאב כשהרמיוני נפלה על המקום הרגיש ביותר שיש בגוף של זכר.
"טוב,"גמגמה הרמיוני."ה-הגענו."
רון הזעיף פנים.
 

הפרק הבא
תגובות

טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 27.01.2011 · פורסם על ידי :דין אלימלך!
אהבתי מאאאאאאאאאאאאאאוד

הכתיבה שלך יפה · 27.01.2011 · פורסם על ידי :דין אלימלך!
זה פרי עיטו של כתיבה..אתה כותב כל כך טוב..
אני אהבתי את זה בכל אופן..

אהבתי · 27.01.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar
יפה מאוד ונחמד מצפה להמשך=)

נחמד ביותר אבלל · 28.01.2011 · פורסם על ידי :lover boy
הקטע האחרון לא ממש היה מוצא חן בעיניי חוצמזה מדהים

הזוי · 30.01.2011 · פורסם על ידי :GSHVNKFV123
טמטום מוחלט

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007