האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

תליון העולמות

תקציר הפאנפיק:
פולאינה,נסיכת ממלכת אווקרטס,מגלה יום אחד שלתליון ברשותה יש כוחות קסומים-הם יכולים להעביר אותה לעולמות אחרים!



כותב: Make You Believe
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6192
5 כוכבים (4.7) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: רעיון שלי, וגם זכיות שמורות ל: ג'און רולינג, ריק ריירדן, מישל האריסון,אואן קופלר - זאנר: הרפאקאות, מתח,אהבה. - שיפ: פרסי ואנבת',ג'ייסון ופייפר, ויש עוד... - פורסם ב: 30.01.2011 - עודכן: 12.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1661
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רצתי ביער, הסבוך והמלא עצים, שערי האדמוני חובט בגבי, ויחד עם  זאת, הקשת ואשפת החיצים הכבידה עליי. אני בורחת ממנו, הוא שרצה להשיג את מה שאבי נתן לי. נעצרתי לרגע, מתנשפת, ואז המשכתי לרוץ. אני חייבת לברוח, חייבת לפני שהוא ייתפוס אותי, חייבת לפני שהוא ייגלה את הסוד של התליון.

רגע, חשבתי לעצמי אולי אם.. "לא תתחמקי ממני, אני אתפוס אותך..." לחצתי על התליון.

***********************************

"שלום?"

פקחתי את עיניי, וראיתי צעיר בגלימה שחורה, עם סמל של אריה, שיער שחור ,עיניים ירוקות ומשקפיים עגולות. הוא נראה קצת חשדן.השקפתי עוד קצת וראיתי בעוד קילומטרים אחדים טירה.

"מי אתה ?"שאלתי."אני הארי" הוא ענה,"הארי פוטר." מה.. איפה אני?" "את בבריטניה, הגוורטס." "ברטניה, איפה זה?!" שאלתי, נדהמת. "אה... ברטניה? טוב, בואי אני אקח אותך אל דמבלדור." "מי זה דמבלדור?"  הארי תפס בידי והקים אותי."דמבלדור? את תראי.." ענה לי כשחיוך על שפתיו.

****************************

אני והתלמיד שאמר לי ששמו הארי, עלינו במדרגות. המון אנשים בגלימות שחורות,   החזיקו בידיהם מין מקל שכל אחד מהמהמקלות היה שונה. בטח תלמידים, חשבתי לעצמי. והנה אני מסתכלת, וכולם מחזירים לי מבטים מלאי פליאה, ראיתי נערה עם שיער חום נפוח, ונער, בעל שיער ג'ינג'י רצים לעברי ולעבר הארי."היי, הארי, מי זאת?" הם שאלו ביחד. "אני.. אני לא יודע," ענה הארי במבוכה קלה."הארי, היא עלולה להיות מסוכנת." אמר הנער הג'ינג'י. "בכל מקרה", התערבה הנערה, "אם  היא כבר כאן, בהוגוורטס, עדיף שתיקח אותה אל דמבלדור." "זה מה שחשבתי לעשות" ענה הארי והוסיף לעלות איתי במדרגות. "ורון.." הוא פנה אל הנער הג'נג'י, "והרמיוני.. בבקשה תגידו לפרופסור מקונגל שאיחרתי לשיעור ואני אצל דמבלדור." "בסדר, הארי." ענתה הרמיוני. ואז הם רצו לתחתית המדרגות.

אני והארי נכנסנו לחדר מוזר, מלא בציורים של אנשים שזזים והתווכחו בקולי קולות. על השולחן עמדו כל מיני מכשירים כסופים ומוזרים, ולא רחוק משם, על כן, עמדה ציםור יפייפיה, שנוצותיה היו בגווני אדום וזהוב. "פרופסור" התנשף הארי, "באנו אלייך בגלל ש.." -"שהגעתי לכאן בטעות ואין לי מושג איפה אני." קטעתי את דבריו  של הארי.האיש פנה אליי.

"שלום,מי את?" ענה לי בחביבות ובזהירות  זקן בגלימה , משקפיים בצורת חרמשים וזקן ארוך. בטח דמבלדור. "אני? אני פוליאנה, נסיכת אוקרוטרס." "טוב." דמבלדור חייך. את מעולם אחר, נכון?" כ-כן." גימגמתי. ואז חשבתי מה, את טיפשה, כבר מגלה להם פרטים על עצמך?! " מה  זה?"שאל. "זה, אדוני, זה תליון על שרשרת." "כן.. אבל, אני  חושב שראיתי אותו פעם...."  "באמת?" שאלתי. "כן, אני אשמח מאוד לשוחח איתך.." ובזאת  הלכנו אל משרדו ונפרדנו מהארי, שנראה נחמד מאוד.

******************

"אז את רוצה לומר לי שאת, פוליאנה ,נסיכה?" "כן." " והתליון הזה יכול להוביל לעולמות אחרים, נכון?" " נכון, אדוני המנהל." "הממ.." הימהמם דמבלדור. "אני ראיתי את התליון הזה." "מתי.!" קפצתי ממקומי." ראיתי אותו בשנה החמישית ללימודי, בידו של אביך, פלוקרווד." 

****************************

  אם יאשרו את הפאנפיק, אני אמשיך, כמובן, סליחה שזה כזה מעורפל ומבולבל.

תגובות?

אגב, אני מצטערת  שעד שלא יבטאו לי  לא אמשיך את הפאנפיק, ואני בטוחה שיבטאו לי את הפרק השני בקרוב. עמכם הסליחה.

 

 

 

הפרק הבא
תגובות

אני ראשונה!!! · 30.01.2011 · פורסם על ידי :אנבת
ממש יפה אבל את מכניסה יותר מדי פרטים בפרק1 זה מבלבל

סבבה · 31.01.2011 · פורסם על ידי :הוויזלים
תמשיכי!

נשמע נחמד, · 31.01.2011 · פורסם על ידי :Panda Hero
וזה באמת קצת מבלבל.
אולי בטא יעזור...
בכל מקרה, אני מחכה להמשך D:

נחמד... · 31.01.2011 · פורסם על ידי :Different Summer
נחכה ונראה...=]

נחמד מאוד · 31.01.2011 · פורסם על ידי :Bell J
היה נחמד אם היית ממשיכה לפרט, כי החלקים האלו באמת קצרים מדי. במידה וזה פרולוג, הייתי ממליצה לך לפרט רק על חלק אחד. במידה וזה פרק ראשון, עדיף שתפרטי כמה שיותר על הדמות, האזור ממנו היא ברחה, על המחשבות שלה, על התיאור של היער, איך בדיוק היא הגיעה להוגוורטס, המחשבות שלה על הארי ועל מקום שהיא הגיעה אליו. כמה שיותר יותר טוב.
כשדמויות מדברות עדיף לכתוב מי אמרה מה ואיך, למשל:
"אתה לא תתחמק ממני עכשיו, אליוט!" קראה ריין לעבר האדיוט שחמק ממנה.
"שמענו עלייך, ריין," הקניט אליוט. "רק תנסי לתפוס אותי," איתגר, הצליחה לתפוס בשולי חולצתו, מפילה אותו לקרקע.

מבינה את הרעיון?

אני לא חושבת שהארי היה לוקח כל אחד לדמבלדור, במיוחד אם זו נערה שהוא אף פעם לא ראה שלא יודעת איפה היא. נסי לפתח בניהם יותר עלילה וחוזק כדי שהוא יוכל לבטוח בה.

הסוף נראה קטוע. אנחנו גם לא יודעים הרבה על הדמות ועדיף שתסבירי עליה קצת. תתארי את איך היא רואה את התלמידים, את הוגוורטס ואת המנהל בפעם הראשונה, אפילו איך היא רואה את המשרד שלו.
עדיף להעביר על זה בטא.

לא ממש הבנתי ת' רעיון... · 04.02.2011 · פורסם על ידי :GSHVNKFV123

תודה · 05.02.2011 · פורסם על ידי :Make You Believe (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם, אני אנסה לשפר את הכל!

מגניב.. · 06.02.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
מאד חמוד! מחכה להמשך!!
כמובן שההערות שנתנו לך נכונות אבל זה לא סותר את זה שזה יפה! ;)

יפה מאוד ! · 11.02.2011 · פורסם על ידי :The Best Teacup
אני מסכימה עם Bell J , אבל חוץ מזה הרעיון של הפיק יפה מאוד ויש לך כישרון אז תמישיכי ותנסי להתייחס להערות שנתנו לך ולשפר את הפיק (:
D:
אבל חוץ מזה פיק ממש ממש יפה ![:

יפה!! · 15.02.2011 · פורסם על ידי :*בידל הפייטן*
אני מחכה להמשך!

מגניב!! · 01.04.2011 · פורסם על ידי :נריה לונגבוטום
בעיני זה ממש יפה!! אני מקווה שתמשיכי לכתוב כל כך מעניין!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תודה נריה! · 02.04.2011 · פורסם על ידי :Make You Believe (כותב הפאנפיק)
תודה, תמשיכי לקרוא את ה פרק השני,ועוד מעט יש פרק שלישי ורביעי..

וואווו · 02.04.2011 · פורסם על ידי :storyland
ממש אהבתי, מעולה

תודה! · 03.04.2011 · פורסם על ידי :Make You Believe (כותב הפאנפיק)
יש המשך, ומבטאים עכשיו את הפרק השלישי :) והרבייעי גם בדרך :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007