האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

טיול מקורי.



כותב: GSHVNKFV123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2923
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עלילה משפחתית, אחים והורים נוסעים למקום שאמור להפתיע את הילדים. - שיפ: משפחה. הארי וג'יני. - פורסם ב: 04.02.2011 - עודכן: 09.02.2011 המלץ! המלץ! ID : 1675
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"לילי! ג'יימס! אלבוס! בואו נא למטבח! ארוחת ערב מוכנה!" כך קראה ג'יני בחיבה לילדיה ששיחקו במופע קסמים על יד האח. "אבל אמא! עכשיו זה הקסם הכי מותח!" קרא ג'יימס. "ועכשיו" המשיך בדרמתיות. "הקוסם ג'יימס פוטר מהשנה הראשונה -שיעלה כמובן לשנה השניה אחרי החופש-" ג'יימס השוויץ. "יעשה את קסם האלוהומורה שלו ללא מקל קסמים!"אמר. ולילי צחקה. "הו, ג'יימס, הפסק להיתבדח! ללא מקל? חה חה! לעולם לא!" היא הקניטה אותו. "לקטינים אסור בשום פנים להגיב על דיברי מדריכים! שמעת לילי? אם היינו בהוגוורטס הייתי הופך אותך ל... ל... להאגריד!"אמר ג'יימס והוא ואלבוס צחקו. לילי התחילה לבכות. "אבל... אבל אתה בכלל לא מדריך!"היתייפחה. "ג'יימס! אל תדבר כך על האגריד! -אני יהפוך אותך להאגריד?- זה מה שאמרת? תיתבייש!" אמרה בתקיפות. "אבל... סתם התבדחתי!"אמר ג'יימס בתמימות. "קדימה, למטבח, יש ארוחה מזינה עים כול אבות המזון..." אמרה ג'יני, ג'יימס גילגל עינים. "אז, רציתי לדבר איתכם" אמרה ושפכה לתוך כול קערה מרק דלעת. "על החופש הזה." המשיכה. בעודה מורידה את ה'גלימה' של ג'יימס שהיתה תלויה על עורפו. "זה שעכשיו?" שאל אלבוס בפה מלא. "כן, זה שעכשיו." אישרה ג'יני. "פיתחי פיך ויאירו פניך" אמר ג'יימס בחיקוי מדויק של הפרופסור שלו ללחשים עתיקים שהיה אומר מישפט זה כול רגע אפשרי. ג'יני צחקה. "טוב, אז אני ואבא חשבנו-" "איזה אבא?" הארי קטע אותה, הוא חזר ממשרד הקסמים, הוא עובד שם יום יום. "אבא!!!" קראו השלישיה ורצו לחבקו. "אבא! אבא! ראית כבר את הקדרה החדשה של רוז?" שאלה לילי "איזה רוז? וויזלי?! אם זאת היא אז... כן! ראיתי אמש כשבאה לבקר אותך" שאל האב וצחק. "אוי, אבא! כן! את מכיר עוד רוז?!" אמרה לילי בגילגול עיניים. "ראית את שון דובון שלי? הוא שומר לי מקום במופע של ג'יימס" אמר אלבוס."ראיתי ועוד איך ראיתי." הארי השיב. אלבוס ניראה מסופק... "חמודים, רק אם אפשר להתקדם קצת?" שאל את ילדיו שחיבקו אותו עדיין... הם פינו לו מקום והיתקדם לשולחן. "מרק... דלעת!" הוא ריחרח. "רוצה קצת?" אמרה ג'יני וחייכה. "מאוד רוצה! אוי, מישרד הקסמים הזה מרגיז אותי" הוא אמר ונישק את ג'יני על לחיה. "שוב אדון טמפרטון יחד עים מאלפוי המנוול הזה-" "הארי! אוי למען השם, מה יהיה איתך!" ג'יני גילגלה עיניים ולחשה לחש על הכיור שישטוף את הכלים. "מה?" הארי היתמה. "הילדים כאן..." לחשה לאוזנו. "אוי.." הוא אמר. "מנוול? אה.. מנוול. היי, מה זה מנוול בעצם?"שאלה לילי. "כשתיגדלי תביני"אמר ג'יימס בשחצנות. "אז מה את ואבא חשבתם, אמא?" שאל אלבוס. "פשוט לכו לישון עים בגדים היום, זה הפתעה. אלבוס הביט בלילי, לאחר בג'יימס, כשסימני שאלה בעיניהם-הלכו לישון.
למחרת בבוקר.ג'יימס פקח עינו האחת, ואז את השניה. וראה את לילי על ידו. ומצדו השני ראה את אלבוס... הוא התיישב. "בוקר טוב חבר" אמר הארי. "מי-" ג'יימס פיהק. "-אני?" "כן, אתה חומד." אמרה לו ג'יני. הוא היתאפס קצת ו... "היי! רובוט מעופף! מאין לנו כזה?!" שאל. "זה לא רובוט מותק, זו מכונית, מכונית מעופפת." אמרה ג'יני. "ואאאהה..." לילי פיהקה. "בוקר טוב" אמרה בקולה הצייצני."היי, זה טרול שם מאחור?" שאל הארי. "לא! זו רק אני! לילי! אין סיבה לדאגה..." היא אמרה והביטה לאחור כדי לוואדות שבאמת אין שם טרול. הארי צחק. "אז, לאן בעצם הולכים?" שאל ג'יימס. "למקום שתאהב..." אמרו ג'יני והארי יחד. ג'יימס הביט בלילי, היא הביטה בו, הוא עיווט את פיו כדי לסמן לה:'לא יודע על מה הם מדברים'. ושניהם הביטו באלבוס הישן. 

                                                                         ~~~המשך יבוא~~~
פיק ראשון אז תגיבו פליז!!!!!!!!! אני אכתוב עוד פיק שהוא כאילו ההמשך של הפיק הזה... יקראו לפיק השני:"טיול מקורי-פרק 2."

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007