האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סודות הוגורטס



כותב: lona lavgod
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8906
5 כוכבים (4.769) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנס - שיפ: ofc\omc - פורסם ב: 09.02.2011 - עודכן: 29.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1710
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קודם כל-זה ל-א פיק לבד אז המוןהמוןהמון קרדיט לראומה היקרה והמוכשרת כותבת הפיק בשיתוף
קייט בשנתה האחרונה בבית הספר שבחור יפיפה שמגיע עשות עבודת מחקר ולהיות לזר לתלמידים מרעיד את עולמה.
ריצארד הוא בחור סקרן ושקדן שאהבה בלתי אפשרית אחת גורמת להרבה תהפוחות בחיוו.

ריצארד pov

ישבתי בחדר ההנהלה של מקגונגול, נשען אחורנית בכורסא מול השולחן.
"ריצ'ארד, אני שמחה מאוד לקבל אותך חזרה להוגוורטס אחרי שנתיים" מקגונגול חייכה לעברי, בנינו תמיד הייתי הרביינקלו החביב עליה.
"תודה" עניתי בנימוס "אך אני מקווה שבשנה הקרובה תביני שאשמח ללכת למקומות האסורים" עניתי בחיוך.
"תמיד חשבתי שאתה צריך להתמיין לגריפינדור!" היא אמרה בצחקוק "ואני אבין, ואף אשמח לעזור לך להיכנס למקומות נוספים מלבד היער האסור וספריית המורים".
"אני מקווה שגם תביני אם אנעל את פילץ' בצינוק" אמרתי בחיוך.
"ברור" היא אמרה מחייכת אך לא מתלהבת יתר על המידה. "ובכן, מידע חשוב- אתה הולך לישון בחדר שאירגנו לך קרוב למעוני המורים, אך עם זאת חסכנו לך את הנחירות של סנייפ" היא אמרה בקריצה.
"אתה תאכל בשולחן המורים ותצטרף לכל אחד מהמורים בשיעורים בפנייה שלהם, אם מזלך יאיר ולא תהיה פנייה אתה תוכל לפנות אלי ואני אעזור לך בעבודתך האוניברסיטאית. בסדר מבחינתך?"
"יותר מבסדר" אמרתי בחיוך.

קייט POV

"קייט בואי כבר סניפ יהרוג אותנו!" צעקה אליי חברתי מליסה כשרצנו לעבר המרתפים.
"תמיד חשבתי שאתה צריך להתמיין לגריפינדור"שמעתי את מקונגל צוחקת. צוחקת?! מוזר...
הצצתי מבעד לפתח הצר וראיתי בחור יפיפה נשען על הכיסא ומדבר עם מקונגל.
לבי פעם בחוזקה."קייט בואי!!!" צעקה לי חברתי.
רצתי למרתפים במהירות ונכנסתי שנייה אחרי סנייפ לשיעור.
"5 נקודות לרייבלנקו " אמר סניפ.
רטנתי בשקט , אפילו שהוא מחבב אותי אינו נותן לי יחס ראוי.מה הבעייה של הבן אדם?
ישבתי במקומי ולא הפסקתי לחשוב על הבחור יפה התואר שראיתי במשרדה של מקונגל

ריצארד POV

"ובכן, אני ומספר מורים נוספים העלינו הצעה שתהווה עזר עיקרי לשנים 5 עד ...7 והרי עתידם הינו בפתח ועזרה יכולה להוות שימוש רב" מקגונגול אמרה.
"מובן" עניתי בחיוך.
"לכן, נתחיל מהשכבה הגבוהה ביותר, תפנה לכיתת שיקויים, סנייפ מעביר שם שיעור לרביינקלו והפלפאף. אני בטוחה שלא יפריע לו אם תהיה נוכח" היא אמרה.
"כמובן" אמרתי ופניתי לעבר היציאה "דרך אגב פרופסור מקגונגול, תודה רבה על ההזדמנות לבצע את עבודת המחקר שלי כאן".
"אין על מה ריצ'ארד, וקרא לי מינרווה" היא אמרה.

פניתי מטה מטה לעבר כיתת השיקויים ונקשתי על הדלת, הדלת נפתחה בפרעות ובעצבנות של סנייפ. הבטתי די מופתע בדלת והעפתי את מבטי אל סנייפ שהיה כועס במיוחד (הוא בחיים לא אהב אותי), מרים ידיים "לא ממש ידעתי שלנקוש על הדלת מהווה סכנת חיים".
"ריצ'ארד... לא חשבתי שאי פעם אפגוש אותך" סנייפ מלמל.
"גם אני התגעגעתי פרופסור!" קראתי בזמן ששמעתי צחקוקים שקטים. פניתי לאחד השולחנות בפינה והתיישבתי עליו.
סנייפ נתן בי מבט של ,'איך אתה מעז!' ואילו אני, למי אכפת?! הוא לא יכול להוריד לרביינקלו נקודות בגללי .

קייט POV

ישבתי בשיעור,לא מקשיבה למילה, מה שסנייפ אומר נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה.
ידעתי שזה רק ענין של זמן עד שישים לב ויוריד לי 3 נקודות-בכך התבטאה החיבה שלו-
הוא לא הוריד לי 10 נקודות אלה 3.
הדלת נפתחה ובדלת עמד הבחור היפיפה שראיתי במשרדה של מקונגל.
הוא הרים את ידיו בהתגוננות"לא ידעתי שלנקוש על הדלת מהווה סכנת חיים"
חיכתי חיוך קטן ובחנתי אותו במלואו בפעם הראשונה.
היה לו שיער חום ועיניים חומות יפות, הוא הייה גבוה ושרירי*
המשכתי לחייך ובהיתי בו כשהתיישב בפינת החדר.

*הערת מחברות-דומה לזאק אפרון

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007