האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


התחלת עידן הקונדסאים



כותב: Forge N Gred
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 5918
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: לילי-ג'יימס סיריוס-אלקסיס רמוס- דון - פורסם ב: 16.02.2011 - עודכן: 18.02.2011 המלץ! המלץ! ID : 1739
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

||ספטמבר||

 

|ג'יימס||

''וואו...'' זה הדבר הראשון שיצא מהפה שלי כשראיתי את הטירה הגדולה. ככל שהזמן עבר הטירה הייתה יותר ויותר גדולה. לבסוף כשכולנו יצאנו מהסירה וצעדנו לעבר שער ענק וגדול ששם חיכתה לנו אישה בערך בשנות ה-30 שלנו, שערה מגולגל, משקפיה מגיעים עד לקצה חוטמה. ''ברוכים הבאים להוגוורטס, שמי מינרווה מקגונגל, בואו אחריי.'' עלינו במדרגות והגענו אל שתי דלתות גדולות. ''ברגע שניכנס לאולם הגדול אנחנו נתחיל במיון, אני אקרא שמות לפי סדר האלפא''בית וכל אחד יעלה בתורו, קדימה נכנסים, בארגון!'' כשנכנסתי ראיתי אולם משגע, הנרות ריחפו באוויר והתקרה היה מלאה בכוכבים נוצצים. גב' מקגונגל עלתה על הבמה. ''ובכן, עוד שנה התחילה פה בהוגוורטס ואיתה עוד מיון... ובכן, אני אתחיל לקרוא את שמותכם, תעלו לבמה ותחבשו את כובע המיון והוא, כנראה הבנתם לפי שמו, ימיין אתכם לאחד מהבתים שלנו, גריפינדור, רייבנקלו, סלית'רין והפלפאף. גב' מקגונגל החלה את קריאת השמות עם ילדה בשם לילי אוונס שנבחרה לבית גריפינדור, הייתי בטוח שהיא בחנה אותי...

||סיריוס||

ג'יימס... בלי לבלף... טוב, אחרי א' בא ב'... ''בלק, סיריוס'' קראה גב' מקגונגל. עליתי  לבמה וחבשתי את הכובע. 'מממ.. אתה סיריוס בלק, אני זוכר את שורישך, משפחה שאפתנית יש לך. ובכן, אתה תלך ל... ''גריפינדור'' ' מיהרתי אל השולחן של בית גריפינדור, שם קיבלו אותי באהדה רבה וטפיחות קלות על הגב כאות לידידות. אחרי המיון שלי, גב' מקגונגל קראה לילדה בשם אלקסיס בנינג, התאהבתי בה ממבט ראשון. לפתע כובע המיון צעק ''גריפינדור'' ואלקסיס התיישבה מולי, ליד לילי. עוד ילדה בשם דון נבחרה לבית גריפינדור ועוד כמה בנים.

||פיטר||

לאחר שגב' מקגונגל עברה חצי מהרשימה הגיע האות פ' ''פוטר, ג'יימס'' קראה גב' מקגונגל וג'יימס עלה לבמה, הכובע רק הונח על ראשו והנה, הוא נבחר לבית גריפינדור, חששתי שאפרד מחבריי החדשים, ואז הגיע שמי, עליתי לבמה, חבשתי את הכובע והנה, אני שומע אותו בראשי 'יש לך ייעוד נורא חשוב שיתמלא רק אם תהיה עם חבריך הקונדסאים, ''גריפינדור!'' ' לא הבנתי מה הכוונה של המילה הזו ''קונדסאים'' אבל את זה גיליתי כמה חודשים לאחר מכן.

||רמוס||

טוב, בזמן שחבריי היו במיון, אני חיפשתי בית-ספר, בית-ספר שבו אף מנהל לא יבהה בי בעיניים עצומות ויישא את נאומו על הסכנה שיש בי. כל כך רציתי להיות ילד רגיל, אבל ככול שהתאמצתי יותר, כך הרגשתי פחות שייך . אף פעם לא ידעתי מה זה להיות שייך, רציתי חברים, רציתי משהו, משהו אחר, שונה מהשגרה שלי.

הפרק הקודם
תגובות

יפה · 28.05.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
יפה מאד אהבתי את הפרק הזה מאד!!!

בבקשה המשך... · 29.04.2018 · פורסם על ידי :lili8974
חבל שנטשת את כתיבת הפאנפיק הזה,לדעתי אם היית מתאמצת עוד טיפה היה יכול לצאת לך סיפור מושלם!!!
אהבתי מאוד את הסיפור שלך:)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007