האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי פוטר ואדון האופל חזר



כותב: חן!
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 13111
4 כוכבים (3.6) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: יש... - פורסם ב: 28.02.2011 - עודכן: 11.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1786
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הוא...חזר'' אמר הארי ורק אז נגע בצלקת הברק שאל מצחו.הוא ראה זיכרון אפלולי,''לורד,'' אמר זנב תולע.''בנו של הארי פוטר הגיע'' אמר זנב תולע.''איזה מהם?'' שאל אדון האופל.''ג'יימס,ג'יימס סירוס פוטר'' אמר זנב תולע.''מראה?!'' אמר אדון האופל ועל תוית פניו ניכר כי הוא כועס.''אממ שיער ג'יניג'י לורד,ועניים בצבע שחור כאגוז כמו סירוס בלק'' אמר זנב תולע.''אני מבין חתיחת מטומטם שכמוך,קדימה.אני רוצה את הארי פוטר.אני רוצה את הילד שנשאר בחיים כאן''
הארי הוריד מיד את היידים שלו מהצלקת,פתאום נכנס ג'יימס פוטר.הם מבטו של-לעזאל-לא-עשיתי-כלום.''ג'יימס,ג'יימס'' אמר הארי וחבק את בנו.''איככ אבא.'' אמר ג'יימס ''דמבלדור,אני חושש ש..'' אמר הארי והפנה את מבטו למנהל בית הספר.''כן גם אני חושש כך הארי.אבל חייבים'' אמר דמבלדור.''כן חייבים'' אמר הארי ועל פניו עלה חיוך.
*******
''היום,כמו שכולנו כבר יודעים.לורד וולדמורט חזר'' אמר הארי במחילה.
''אז...מי רוצה להיות מנהיג??'' שאל ג'ורג' בקול משעשע שהזכיר את פעם.
התשובה הייתה הכרחית ומדויקת:''הארי!'' ענו כולם.
פרד הקטן בן ה-4 עלה על השולחן ואמר:''אז מסדר עוף החול מוקם בפעם ה-חמישית'' אמר בקול מתנשא שגרם לכולם לצחוק.''לא,לא פרדי,'' אמרה הרמיוני ולקחה את הפעוט.''לא?'' שאל בקול מאוכזב.''לא.'' אמרה הרמיוני ונתנה אותו לג'ורג' שחייך חיוך קורן.

''היי.'' קראה טדי.''היי טד!'' קרא הארי.''אני מלמד בהוגוורסט'' אמר טדי.''באמת?!'' שמחה מולי וויזלי.''כן,אני יהיה המורה ל-'' אבל ג'יימס מיהר ואמר:''המורה לשיעמום'' ''ג'יימס,'' נזפה בו ג'יני.''להתגננות מפני כוחות האופל!'' אמר טדי.''אוי!! זה נפלא!'' שמחה רוז.''כן,אני בטוח שאת תיהיה מכשפה מוכשרת כמו אימא שלך.הרמיוני'' אמר טדי.''האממ?'' שאלה הרמיוני.''אהה,הזמינו אותכם.ליתר דיוק אותך הארי.לדרסלים רחוב פירווט מספר ארבע.עברתי שם ודאדלי דרסלי הזמין אותך לארוחת חג המולד.'' אמר טדי לופין.''לארוחת חג המולד??!!!'' שאל הארי כלא מאמין,''כן'' אמר טדי.''אהה היא מכתב'' אמר טדי.''להארי פוטר שלום,אממ 19 שנה עברו מאז שלחצתי לך את היד.אימא ואבא בסדר.דודה מארג' באה בקרוב,יש לי ילד בשם..האגריד,על שם רוביאוס האגריד.הוא לומד בהוגוורסט השנה הוא מיון לבית:גריפינדור.אז . . .חשבתי שתבוא.הארי,אני מיצטער על הכל,על הכל.על כל מה שקרה,כי...מאז אותו הלילה שהצלת אותו מהסהורנסים...אני חייב לך.ממני,דאדלי דרסלי'' קרא הארי.''היי,האגריד!'' קרא אלבוס בהוונה.''כן,האגריד דרסלי.הילד היפה הזה שרוז דלוקה עליו'' אמר ג'יימס.''אני יהרוג אותך!'' קראה רוז ורצה אחרי ג'יימס.

(ערכתי את הפנפיק)

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007