האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

לאס ווגאס-הנה אנחנו באים

הארי, רון, הרמיוני וג'יני יוצאים לחפושת התרעננות במלון בוטיק בברטניה.
כשלהארי מתעורר הרעיון לטוס לווגאס, קורים דברים לא צפויים.
רון והרמויני, הזו



כותב: peace and love
הגולש כתב 21 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 12769
5 כוכבים (4.667) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: שטויות רבות - שיפ: הארי,רון,הרמיוני,ג'יני-הרבייעיה הזאת - פורסם ב: 05.03.2011 - עודכן: 11.10.2011 המלץ! המלץ! ID : 1813
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם הפיק:לאס ווגאס-הנה אנחנו באים
ז'אנר:שטויות רבות
פאנדום:הארי פוטר
שיפ:הארי-ג'יני רון-הרמיוני
דירוג:R
כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג.הפאנפיק מיועד רק לבידור הקהל ולא לפגיעה כלשהי באחד מן הקוראים.קריאת הפאנפיק לא גובה חרמשים.

                                                                                                                         לאס ווגאס-הנה אנחנו באים

"בא לי לעשות משהו משוגע,"אמר הארי כשהוא,רון,הרמיוני וג'יני ישבו על שפת הבריכה בבית המלון המוגלגי.הם יצאו לחופשה קטנה,להתרענן.
"אולי נלך לבקר את גופתו של וולדמורט?"שאלה ג'יני באירוניה.הארי משך לה באוזן.היא צחקקה.אתמול היה הלילה הנפלא ביותר בעולם להארי וג'יני...
"כן,רעיון פשוט נפלא,"מלמלה הרמיוני."מה כבר אפשר לעשות משוגע חוץ מלקפוץ חמישים קילומטר היישר לתוך לועו של הדייונן הענק בהוגוורטס?רון-רון?"
אבל רון נחר על כיסא הנוח.הארי צחק,וקם.
"טוב,אני הולך לשחות.מי בא איתי?"
"אני!"קפצה ג'יני."גם אני רוצה לבוא,"אמרה הרמיוני."אבל עם רון יגלה שהשארנו אותו ל-"
"יאללה,בואו,"אמר רון,שהתעורר מגררית כיסא הנוח שלך הארי.
הארי הרים את כתפיו ובהחלטת פתע דחף את ג'יני לתוך המים העמוקים.ג'יני צרחה ונפלה לתוך המים,ולאחר מכן יצאה מן המים,נועצת בהארי מבט כועס-אוהב.
הארי צחק וקפץ אחרייה קפיצת ראש.ברגע שראשו נגע במים היא הטביעה אותו.
"לא היית צריך לעשות את זה,"לחשה ג'יני באזונו של הארי אחרי שהתמקמה עם הארי על המזרון מפלסטיק.הארי צחקק והפיל אותה למים.
"טוב,רון,אני חושבת שאנחנו צריכים לסדר קצת את העניינים,לא?"הרמיוני אמרה לו בשקט כשראו איך הזוג המשוגע מתאבק אחד בשנייה באהבה.
"בהחלט,"מלמל רון,והוא והרמיוני קפצו בידיים שלובות לתוך המים קפיצת ראש.
"הוו,הנה האורחים הבאים לחגיגה!"קרא הארי והחל להטביע את רון.ג'יני,עיניה אדומות כי פתחה אותן במים הכחולים,ניגשה אל הרמיוני היבשה בשחייה,והחלה להשפריץ עלייה מים בחשאי.
"אוי,ג'יני,עזבי אותי במנוחה-ג'יני!"הרמיוני יצאה מן המים לאחר שג'יני דחפה אותה.ג'יני התגללה מצחוק כשהיא צפה על נפיי המים,כאילו דבר לא יטריד אותה לעולם.
לאט לאט התחיל להתפתח קרב בין הבנות,והרבה יותר כבד משל הבנים.בסופו של דבר הבנים הביטו בבנות הזוג שלהם בפליאה רבה,מדי פעם צועקים עצות איך לנצח.

"אני יודע!"
"מה לעזעזל-הארי,השעה שלוש לפנות בוקר!"
הכל קרה כשהארי קפץ ממיטתו וצרח את ה'אני יודע' הזה,ובראשו סוף סוף פתרון.
ג'יני הביטה בו בפליאה כשהוא נעץ בקיר מבט מחויך,וכך גם פיו.
כבר זמן מה שהארי רצה לעשות משהו מטרוף,אידיוטי,משוגע-והנה התשובה לפניו,כל הזמן הזה!
"ג'יני,"אמר הארי,"אני יודע איפה ואיך לעשות דברים משוגעים."הוא הביט בה בחיוך,וג'יני רק נעצה בו מבט של 'בשם-אלוהים-אתה-כזה-מטומטם-ואולי-בגלל-זה-אני-אוהבת-אותך'.
"כאילו שזה מעניין מישהו!"היא קראה בלחישה."הארי,אתה פשוט אידיוט שאתה מעיר אותי בשעה כזאת עם 'אני יודע!' איודיוט.עכשיו עשה לי טובה,ותגיד לי מה לעזעזל התוכנית המשוגעת שלך?!"
"לנסוע לווגאס."
"לאן לנסוע?"
"לווגאס!!ללאס ווגאס,עיר הקזינו והמועדונים!"קרא הארי.
ג'יני הביטה בו בחוסר אמון.ווגאס לא הייתה רק עיר הקזינו של המוגלגים,אלא גם של הקוסמים.מיליונים של מודעונים היו שם.פרד וג'ורג' תמיד רצו ללכת לשם,חשבה ג'יני.תמיד רצו ללכת לשם כדי לשכב עם כל הבנות בארצות הברית.ג'יני חייכה בכאב כשחשבה על אחייה,פרד.
"אתה מטורף."היא אמרה לו,והתהפכה.



הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007