האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חיים חדשים.



כותב: nahala9
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2544
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: אין יצירה זה המצאה שלי. - זאנר: סיפור אישי. - שיפ: אין בינתיים - פורסם ב: 10.03.2011 - עודכן: 14.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1828
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפעם הפרק קצת קצר כי אני בעומס אז אני מתנצלת מראש.

"ועכשיו נודיע להוריך", אמרה לי הפרופסור. לא עניתי (לא, הפעם לא מרוב רעב, הפעם מרוב התרגשות.)
הגענו לשכונות העוני. העדפתי לספר להורי לבד, ללא התערבות אדם חיצוני לספר להם שמעשיו יהיה לילדה שלהם טוב יותר.
ניראלי שהפרופסור הבינה אותי. כי כאשר תיפסתי במדרגות הברזל החורקות והחלודות היא לא עלתה בעיקבותי, היא נשארה למטה.
הסתכלתי עליה בעודי מטפסת "אל תדאגי", היא צעקהלעברי. "אם תצטרכי עזרה בשיכנוע אני פה".
פתחתי את הדלת והיא נפתחה בחריקה עזה. "אמא, אבא זאת אני". צעקתי לתוך חלל הבית. "ג'ני????".....
נשמעה השאלה משתי קצוות הבית. "אמא, אבא ," קראתי להם בחדווה. "יש לי משהו לספר לכם". "מה קרה"???? שאלה אימי.
"אימא, אימא, אישה אחת טובה .... התחנה המרכזית..... הווגוורטס... בית-ספר".....
"רגע, ג'ני" נשמע קולה החלוש של אימי. "איני מבינה דבר". מרוב התרגשות יצאו המילים מבובלות מפי.
סיפרתי לה את הכל מההתחלה ועד הסוף. "יופי ג'ני אני שמחה בישבילך. לפחות תהיה לי, החולה, בת חכמה"..... אימי סיימה לדבר.
כיסיתי אותה בשמיכה, ורצתי לספר לאבי.
אבי ישב במקומו הקבוע ליד ארון היינות. סיפרתי לו הכול אך לא שמתי לב לכמה דברים, ארון היינות היה פתוח ואבי היה שיכור.
תוך כדי סיפורי החלו פניו של אבי להאדים. סיימתי את סיפורי ומצאתי את עצמי במצב כזה:.......
אני ישבתי על הכסא הנמוך, ואבי עומד כולו כועס. "מ... מה.. מה.. מה לללא בסדררר???" שאלתי אותו.
"את.... שלא תעזי להראות את פניך בבית הזה".. הוא שאג. "אבל... למה???".
"אני לא צריך בת שפוחדת ממני ומוכנה לעזוב אותי לבדי." אני???? פוחדת?? ניסיתי להסביר לו אך זה לא עזר.
ולפתע ראיתי את ידו של אבי נשלפת מולי ואוחזת בגרוני בחוזקה......


הפרק הקודם
תגובות

יואווו · 14.03.2011 · פורסם על ידי :חן!
איזה מדהים,מפחיד משאיר במתח זה טוב.
את כבר בנית עלילה טובה.
אבל אסור שהיא תמות,כלומר אולי תעשה איזה קסם.
אבל עדיין מדהים אהבתי מאוד.

המשךךךך · 14.03.2011 · פורסם על ידי :Elementary

מדהים^^ · 14.03.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar

המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך! · 11.06.2011 · פורסם על ידי :katkit
המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!

נ.ב את בונה מתח ועלילה ובים אבל בכול זאת:
המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!המשך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007