האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בחיים של סיוט



כותב: הלגה האפלפאף
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2025
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מקורי - זאנר: לא יודעת - שיפ: אין עדיין - פורסם ב: 16.03.2011 - עודכן: 07.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1849
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 אני אומרת מראש, יכך לי זמן להכין כל פרק.

***********************************************

(מישל)

אני מתעוררת בעולם של חושך, אין אור בקצה המנהרה, העולם כולו כאב. בוכה בשקט, בוכה בקול רם, אך אין אף אחד שיוציא אותה משם. כל הגוף בוער באש, היא לא תבוא שוב, אין טעם להתעורר, רוצה למות, רק לעבור למקום אחר.

"למה?!" צורחת "למה עשית לי את זה?!"  צורחת בכאב, איך היא עשתה לי את זה, היא עזבה אותי.

*****

(סוזי)

התעוררתי בבית החולים, בביתי היקר, בו אני מבלה כל יום בחיי. לפעמים אני חושבת איך זה להיות שוב בחוץ, בעולם האכזרי הזה, זה שהכול שם שחור, בלי שמש בלי אור וכשעולות המחשבות אני בורחת למיטה שלי ומתחבאת. היום הגיע ילדה חדשה למחלקה, מה שקרה לה מגדיל את החששות שלי. קוראים לה מישל. שמעתי את הרופאים מדברים עליה, אף אחד לא יודע מה קרה לה... עוד לא ראיתי אותה ,אבל אני יודעת שהיא עומדת לעבור לחדר שלי.

שמי סוזי ואני בת 17, כל חיי גרתי בבית החולים, או לפחות חצי מהם... העולם החיצוני, לפחות כך אני קוראת לו, כבר לא אותו דבר כמו פעם. אין שמש , אין ירח רק חשכה מוחלטת. מאז שהם הגיעו לכדור שלנו אנחנו חיים בפחד. הם שולטים עלינו, מוציאים את הפחד שלנו מהראש  למציאות, אני זוכרת מה קרה לי כשפגשתי אותם. הפחד הגדול שלי היה לאבד את אחותי, ובשנייה אחת ראיתי את אחותי הקטנה, הילדה עם השיער הבלונדיני והעיניים הכחולות כים,זאת ששרה כל  בוקר, שהשריה שמחה בזמנים של עצב, זאת שתעזור לכל אחד, עני, עשיר, זקן, צעיר הולכת לנגד עייני.

אימי נפתרה בלידה של אחותי. אחותי הייתה כל חיי, אבי נעלם באותו יום אבל פחות התייחסתי אליו כי היא נהרגה ולא יכולתי לעשות כלום. החזקתי אותה בידי, מדממת ומאותו יום הבטחתי לעצמי שאני אנקום בהם. "לאט לאט" שמעתי את האחות מחוץ לחדר שלי כנראה שמכניסים את הילדה החדשה לפה. הדלת נפתחת והינה היא. זאת אחותי הקטנה. אני צורחת, רוצה להעלם, האם זה עוד סיוטו? אני מתחפרת מתחת לשמיכה ונרדמת.

*****

(מישל)

הכניסו אותי לחדר וראיתי אותה. אחותי הגדולה. אבל זה לא הגיוני, ראיתי אותה בפעם האחרונה בתאונה, היא נפתרה לפני חמש שנים, אבל היא נראת בול אותו דבר. אותם עיניים ירוקות, השיער השחור כעורב והנמשים. דמעות יורדות לי מהעיניים ואני רצה החוצה, האחיות תופסות אותי, מזריקות לי משהו ליד ושחור, שוב פעם הכול שחור.

*******************

אז מה אתם אומרים? 

תגובות

ממש יפה!!!!!!!!!!!!!! · 04.12.2016 · פורסם על ידי :We were liars
מהמם! הפאנפיק מדהים ראיון מצוין ויש המון אפשרויות פתוחות ממש התבאסתי כשראיתי שנטשת. אפשר להמשיך אותו? {אל תדאגי אני יכתוב שהוא שלך כל פרק.} :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007