האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הדור הבא



כותב: הרמיוני 22
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4269
4 כוכבים (4) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הפרק האחרון של הארי פוטר7 - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 24.03.2011 - עודכן: 21.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1880
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קרני שמש זהובות פילחו את הווילונות הכתומים שבחדרם של ג'יני והארי.ג'יני התעוררה ,העיפה מבט חטוף בלוח השנה וגילתה שזהו היום המיוחל לילדיה.יום הלימודים הראשון.

היא מיהרה להתלבש בבגדים ססגוניים ולאחר מחשבה החליטה ללבוש שמלה חומה בעלת חגורה דקה ושחורה.היא סרקה את שערה הג'ינג'י בקפדנות עד שנדמה היה שחבשה פאה חלקה ויפה.

היא מיהרה לחדרם של שני בניה ולחשה במתיקות:"בנים בוקר טוב היום הראשון ללימודים.."היא עוד לא הספיקה לסיים את המשפט ששני בניה קמו וחיוך נפרש על פניהם.פתאום נפתחה דלת חדר

הילדים ופתח עמדה לילי כשהיא לבושה בחולצה כחולה וחצאית סקוטית.ושערה קלוע בשתי צמות."לילוש מי הלביש אותך?" שאלה ג'יני בתמיהה."דודה הרמיוני באה לכאן והיא הלבישה אותי אבל היא כבר הלכה"אמרה לילי במתיקות. "מה? הרמיוני הייתה כאן?" שאלה ג'יני כלא באמינה."ואוו היא הביאה את רוז והוגו?"שאל אלבוס סוורוס. "לא"ענתה לילי. ומהרה לצאת מהחדר היא לא אהבה שממטירים עליה שאלות בלי הפסקה.היא הלכה לסלון וראתה את אביה שותה קפה וקורא את ה"נביא היומי"."אבא "היא קפצה עליו וחיבקה אותו.ואז ג'יני נכנסה לסלון ומאחוריה אלבוס וג'יימס. "הארי אתה בא לאסוף את הילדים לרציף?"היא שאלה. "הו.ודאי"ענה הארי. וליטף את לילי שעוד ישבה לידו.המשפחה יצאה מהבית.ועלתה על האוטו.הארי התחיל לסוע עד שפתאום נשמע מהמושב האחורי צעקה:"אבא ג'יימס אומר שאני אשובץ בסלית'רין" זה היה אלבוס."די בנים תפסיקו או שאני אטעה בגללכם" אמר הארי.הם הגיעו לרציף.הגיע הזמן שהם יכנסו לרציף הפנימי של הקוסמים. תשע ושלושה רבעים.הבנים נכנסו לרציף הפנימי וגם ג'יני ,הארי,ולילי.ברציף הם פגשו את רון והרמיוני ואת ילדיהם רוז והוגו.בעוד הילדים עסוקים בהחלפת קלפי צפרדעי שוקולד מחכים לרכבת הרמיוני,ג'יני,הארי,ורון העלו זכרונות ילדות. בהתחלה הזכירה ג'יני את הקרב במחלקת המיסתורין ואז רון חטף בחילה לכן הרמיוני מיהרה לשנות נושא והחלה לדבר על אבן החכמים וג'יני טענה שהיא לא נכחה במקום לכן כדי להחליף נושא.עד שפתאם הרכבת הגיעה לאחר פרידה קשה עלו הילדים לרכבת.ג'יימס הלך עם חבריו ואולם רוז ואלבוס הלכו לתא שבו ישב ילד גדול מהם בכמה שנים שהיה עסוק בקריאת ה"נביא היומי" הם התישבו והרכבת החלה להתקדם. רוז התיישבה ולידה ערמת ספרים היא פתחה ספר אחד והחלה לקראו אותו."תגידי כמה זמן את מתכוונת לתקוע את האף שלך בספר המרדים הזה?"שאל אלבוס את רוז בגסות רוח."זה לא יפה.זה ספר ממש מעניין אמא שלי הורישה לי אותו"היא נזפה בו.פתאום הסתרר חושך ברכבת ואז הילד שישב למולם נעלם.

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007