האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יום האהבה בהוגסמיד



כותב: ants
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5216
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: ...לילי/ג'יימס - פורסם ב: 23.06.2011 - עודכן: 27.06.2011 המלץ! המלץ! ID : 2208
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אני לא מאמין!" נהם ג'יימס מתישב על הספה בחדר המועדון של גריפינדור, "היא שוב לא הסכימה לצאת איתי".
רמוס לא ענה, אלא רק המשיך לעיין בספר הכשפים הבסיסי, רמה 5. "זה בכלל לא היה צפוי" אמר סירויס באדישות. "ציפיתי שאחרי המשחק האחרון נגד סלית'רין היא תבין מה היא מפסידה" מילמל ג'יימס. "כן זה באמת היה מדהים איך ששיחקת!" צייץ פיטר. "ובכלל..." ג'יימס המשיך מתעלם מחנפנותו של פיטר "היציאה הבאה להוגסמיד היא ביום האהבה, אל תגידו לי שהיא מעדיפה לצאת עם מישהו אחר...".
"לי דווקא נראה שהעובדה שהיא צוווחת עליך כמו טרול בכל פעם שאתה מציע לה לצאת, די אומרת שהיא כן מעדיפה לצאת עם מישהו אחר..." אמר סיריוס וג'יימס בתגובה זרק עליו ספר עבה בימיוחד שהיה מונח לידו..
"ואולי..." מילמל רמוס כשראה את פניו האדומים של ג'יימס "אולי היא בכלל לא מעוניינת לצאת עם אף אחד...".
"אל תדבר שטויות ירחוני" מחה ג'יימס "זה יום האהבה, כל הבנות רוצות לצאת עם מישהו ביום האהבה, במיוחד כשיש יציאה להוגסמיד". רמוס לא ענה.
"האמת שזה מסביר הרבה דברים קרניים... כמו למשל למה אנג'לה קירק מריירת הרבה יותר מהרגיל בסביבה של שנינו" אמר סיריוס, "או למה ברטה ג'ורקינס דוחפת את האף עוד יותר מבדרך כלל... אם זה בכלל אפשרי".
אבל נראה שניסיונותיו של סיריוס לשעשע את ג'יימס כשלו. ג'יימס עצמו נראה עצבני מאוד, ונראה שלא הקשיב לסיריוס. "זה יום האהבה! אני לא מאמין שהיא לא הסכימה לצאת איתי ביום האהבה! איזה מין בת היא?!". רמוס המשיך לשתוק ולעיין בספר שלו, לילי היא בהחלט לא הטיפוס שיסכים לצאת עם ג'יימס רק בגלל שזה יום האהבה.
"אל תדאג קרניים, יש מיליון בנות שירצו לצאת איתך" אמר פיטר בקול מלא קנאה. "כן!" אמר סיריוס, כי כנראה חשב שזה יצליח לעודד את ג'יימס שכלל לא נראה מעודד ממחשבה על בנות אחרות "זה יום האהבה קרניים! כל הבנות-" הוא עצר הביט בג'יימס ואז בלילי שבידיוק ירדה במדרגות מחדרי השינה של הבנות "טוב כמעט כל הבנות, מחפשות לצאת עם מישהו, אני בטוח שאפילו סבר-מאוס יצליח למצוא בת זוג" אמר סיריוס. אבל ג'יימס רק האדים עוד יותר וסיריוס מיהר להוסיף "או שלא...".

היה משהו בדבריו של סיריוס שהטריד את רמוס, כן היציאה הבאה להוגסמיד היא ביום האהבה, וכן נראה שכמעט כולם מחפשים דייט ליום הזה, אבל הוא לא כמו כולם... אז למה שזה יטריד אותו? הוא שונה, לו אין את המוטרות הרגילות של בן אדם רגיל לנהל מערכות יחסים. לא, הוא כבר הרשה לעצמו יותר מידי כשנתן לעצמו להתחבר לשאר הקונדסאים, הוא סיכן אותם, הוא ממשיך לסכן אותם בכל חודש. והוא לא יכול להרשות לעצמו לסכן עוד מישהו, או יותר נכון מישהי, הוא לא יכול להרשות לעצמו לנהל קשר מסוג כזה. ובכלל גם לא שיש לו איזה התלבטות... לא אין בנות שהיו רוצות להיות איתו, זאת בכלל לא שאלה, הן בהחלט יעדיפו להיות בקרבת אנשים כמו ג'יימס או סיריוס המרשימים, לא בקרבת רמוס לופין החולני והשקט, ששקוע כל היום בספרים, ונעלם כל חודש בגלל מחלה מסתורית.
רמוס התנחם במחשבה שהוא לא היחיד בחבורתו שאומלל כל כך מהמחשבה על יום האהבה בהוגסמיד. גם פיטר נראה מוטרד ולחוץ יותר מתמיד, הוא גם הרבה לשלוח מבטי קנאה בג'יימס וסיריוס יותר מהרגיל.

ובכל זאת רמוס הרגיש לחץ להזמין מישהי לצאת איתו בחג האהבה. פתאום הוא שם לב לכך שהוגוורטס מלאה בבנות, בהרבה בנות, מה שגרם לו לחוש אי נוחות מסויימת. הוא שם לב שהרבה מהבנות שולחות מבטים לכיוונו, ואף שידע שבוודאי רובן מסתכלות לעבר ג'יימס או סיריוס שהיו תמיד לצידו, היה בו שביב של תקווה שחלקן, אפילו אם רק חלק קטן מהן, מסתכלות לכיוונו.

יום שבת היה שטוף שמש, ורבים מהתלמידים לא יכלו שלא לצאת לעבר המדשאות ולזנוח את עבודות הבית שלהם לטובת בילוי במדשאות. רמוס, אחרי הפצרות רבות מצד סיריוס הסכים לכתוב את הסיכום בשינוי צורה בחוץ במדשאות ולא בחדר המועדון. כך יצאו רמוס וסיריוס יחדיו למדשאות, מתישבים תחת אחד העצים, רמוס תקע את אפו בתוך גילון הקלף שלו ושקד בכתיבת הסיכום שלו.
"אתה בלתי נסבל ירחוני!" נהם לעברו סיריוס נהימה כלבית. "אתה כל כך משעמם... לא יקרה שום דבר אם תכתוב את הסיכום הזה מחר...". רמוס נאנח והניח את גיליון הקלף ועט הנוצה שלו בצד. עיניו של סיריוס הבזיקו והוא חייך.
"תמיד ידעתי שאתה לא כזה מבאס כמו שג'יימס אומר..." "אם אתה מנסה לגרום לי להתעצבן על ג'יימס ולהטיל עליו קללת עטלפי נזלת מול לילי... תצטרך להתאמץ קצת יותר..." השיב לופין בקלילות.
"היי!" צווחה דמות נמוכה של ילד בהיר שער ועכברי שקרבה לעברם "למה לא אמרתם לי שאתם יוצאים למדשאות?" ציווח פיטר. "איפה ג'יימס?"
"באימון" השיב סיריוס.
פיטר פזל לעבר פיסת הקלף שהייתה מונחת ליד לופין "זה הסיכום בשינוי צורה?" מילמל פיטר
"כן אבל הוא לא גמור זנב-תולע ככה שגם אם הייתי רוצה לתת לך אין לך מה להעתיק" השיב רמוס.
"כן אז כשתסיים אתה יכו-" אבל פיטר לא השלים את המשפט כי בידיוק דמות רכובה על מטאטא עפה לידו במהירות כזאת שהפילה את פיטר על ישבנו. ג'יימס פרץ בצחוק, שערו היה פרוע.
"נו זנב-תולע, כבר הזמנת מישהי ליציאה להוגסמיד ביום האהבה?" ג'יימס שאל בעוד פיטר נושא אליו מבט מלא הערצה.
"לא..." אמר פיטר בקול חלוש.
"ואתה רך-כף?"
"עוד לא החלטתי את מי בא לי להזמין..."
"יירחוני?"
"אני לא יודע..." אמר רמוס באדישות "זה לא נראה לי כזה חשוב"
"טוב" אמר ג'יימס, "אז לפחות לי תיהיה בקרוב בת זוג"
סיריוס צחק את צחוקו הכלבי "אוונס לא תצא איתך" אמר בביטול.
אבל ג'יימס לא התיחס הוא סררק את המדשאות ואז טס היישר לילי שישבה ליד חבורת בנות לא רחוק משם.
"בואו נלך לראות" אמר סיריוס בעליזות "מעניין איך היא תקרא לו הפעם, אני דווקא אהבתי את 'אידיוט שהמטאטא שלו תקוע לו בתוך התח-'" אבל הוא נעצר כששמע את ג'יימס אומר בעצבנות "נו... אז בא לך שנלך ביחד להוגסמיד ביום האהבה?"
"כמה פעמים אני צריכה להגיד לך פוטר שאני בחיים לא אצא-" לילי החלה לענות לו בעצבנות
"מי בכלל דיבר אלייך?!" השיב ג'יימס בארסיות, ולילי נראתה מופתעת. "דיברתי אל ואנס לא אלייך אוונס" אמליין ואנס, תלמידת גריפינדור משנה רביעית, הביטה בו במבט ספקני, ורמוס שם לב שג'יימס אומנם מביט באמליין אבל ממשיך להגניב מבטים מהירים ללילי. שתי הבנות האדימו מייד.
"נו אמליין... את- בא לך?"
אמליין נראתה מופתעת שהוא בכלל מדבר אליה והיא השיבה בציוץ שנשמע לרמוס כמו "בטח...".
ג'יימס הביט בלילי בהבעת ניצחון, לילי מצידה האדימה עוד יותר משערה האדמוני ושלחה מבט כועס ביותר בג'יימס.
"טוב!" היא אמרה בקרירות "אם את רוצה לצאת עם השחצן הזה זאת זכותך המלאה אמליין, אבל רק שתדעי שזאת טעות ממש גדולה מצידך!" היא נזפה באמליין אבל לא הסירה את מבטה  מג'יימס, ואז הפנתה את גבה והלכה בצעדים מהירים לתוך הטירה.
"טוב אז נתראה..." אמר ג'יימס לאמליין וטס על המטאטא שלו בחזרה למגרש הקווידיץ.
"לזה לא ציפיתי..." אמר סיריוס ספק המום ספק משועשע.

נראה שג'יימס לא היה היחיד שהשיג לעצמו בת זוג, סיריוס החליט להזמין את אחת הרודפות של הפלפאף, ויקטוריה קולדוול, תלמידה יפיפיה משנה שישית, בעלת עיני תכלת ושיער חום ארוך. הידיעה על בת הזוג של סיריוס גרמה להרבה בנות לאכזבה. רמוס התחיל להיות מודאג כששם לב שפיטר נראה הרבה פחות מוטרד בכל פעם שהזכירו את היציאה להוגסמיד, הוא התחיל לחשוב שאפילו פיטר מצא בת זוג, והייתה לו את ההרגשה שהוא הולך להיות היחיד ללא בת זוג ביום האהבה. באופן מוזר הוא היה בטוח שהרבה בנות מסתכלות בו, כיאילו מחכות שישאל אותן משהו, הייתה גם תלמידת שנה שלישית מגריפינדור שהיה בטוח שנתקלה בו בחדר המועדון בכוונה. אבל מהר מאוד הגיע ההסבר להתנהגות המוזרה הזאת כשניגשה אליו תלמידה מהפלפאף שלופין זיהה משיעור תורת הצמחים
"היי לופין..." היא אמרה בחשש "תהיתי אם תרצה שנלך ביחד להוגסמיד ביום האהבה"
לופין היה כל כך מופתע שכל מה שאמר היה "אה...". אבל אז הוא הבין את כוונתה כשהוסיפה "אתה מתכוון להיות עם סיריוס וג'יימס בהוגסמיד נכון?".
כמובן, איך היה יכול להיות כל כך מטומטם, כל הבנות האלה רק חיפשו דרך להתקרב לסיריוס וג'יימס. הוא רתח מזעם והשיב "לא!" בקול הרבה יותר חזק משהתכוון ופנה בכעס לכיוון האולם הגדול.

רמוס היה מיואש כשישב בחדר המועדון מתבונן בסיריוס שניסה לעזור לפיטר עם הסיכום שלו בשיקויים. הוא תהה אם לפחות אחת מהבנות שניסו למשוך את תשומת ליבו הייתה מישהי שרצתה לעשות זאת לא בגלל ג'יימס או סיריוס אלא בגללו. למען האמת, בין כל הבנות שהיו בהוגוורטס כן הייתה מישהי שהוא קיווה שתשים לב אליו. והוא תהה אם היא תסכים לצאת איתו, רק איתו, בלי שאר הקונדסאים.  "נו?" אמר ג'יימס והתיישב ליד רמוס. "אז הזמנת כבר מישהי?"
"לא" השיב רמוס במרירות
"דווקא זאתי מהפלפאף, נו משיעורי תורת הצמחים, נראית די מעוניינת, אתה לא חושב?"
"לא" אמר בקול עצבני
"ומה עם-"
"אני לא יוצא להוגסמיד הפעם, אני צריך לסיים עוד את הסיכום בשינוי צורה" שיקר רמוס
"מה איתך ירחוני...  אנחנו ניפגשים כל הקונדסאים, אפילו לזנב-תולע יש דייט... טוב לפחות זה מה שהוא אומר..."
"טוב בסדר, אני אבוא"
ג'יימס חייך. "טוב אז עד מחר תמצא מישהי, אל תדאג יהיה כיף! ואתה יכול להעתיק ממני את הסיכום בשינוי צורה." ג'יימס קם והצטרף לסיריוס ולפיטר, משאיר את רמוס עצבני ואומלל.

הפרק הבא
תגובות

וואו · 23.06.2011 · פורסם על ידי :genebra moly wizly
זה פשוט מהמם!!!
אני מחכה בקוצר רוח לפרק הבא :)

מדהיייים [: · 23.06.2011 · פורסם על ידי :יעל ורשו'
זה ממש יפה ,
המממשך ((:

ואווו · 23.06.2011 · פורסם על ידי :talush
פשוט אין לי מילים יש לך כתיבה פשוט מדהימה באמת נכנסתי לתוך הסיפור...

וואו..הדבר הראשון שקראתי פה..פשוט יפה!! · 24.06.2011 · פורסם על ידי :יוליוס וולפריק

חמוד לאללה (: · 24.06.2011 · פורסם על ידי :peace and love
רק יש לי כמה דברים לומר לך:
1. את צריכה לרדת שורה יותר. הכל כתוב רציף, תני לנו קצת לנשום. גם הפסיקים והנקודות ברחו לאנשהו. להקפיד על זה בפרק הבא.

2. תוכן: נהדר. ג'יימס לא מעד אפילו טיפונת מהקאנון, סיריוס היה נפלא. רמוס זוהי דמות קלה אז אין כל כך מה לומר, אבל הוא יצא לך טוב, ולדעתי עשית את פיטר יותר מדי תלותי ושפוט. נכון, הוא העריץ וחיקה די הרבה את ג'יימס וסיריוס, אבל יש לו גם חיים משלו- יש לו גם דברים לומר.

חוצמזה, הכל נהדר ונפלא (:
אני מקווה שתקחי את ההערות לתשומת ליבך.

(אם אתה בן, אז סליחה...)

תודה · 24.06.2011 · פורסם על ידי :ants (כותב הפאנפיק)
חח לא... אני בת אז זה בסדר :)
אני אערוך את הקטע מבחינת פיסוק וזה...
דווקא אני מתכוונת שבהמשך שרמוס יהיה הדמות המרכזית יותר בפיק, בגלל שבדרך כלל הוא לא מרכזי הוא נתפס כדמות קלה, אבל האמת היא שהוא דמות מורכבת שצריכה לא רק להתמודד עם לחצים של תלמיד ונער מתבגר כמו חבריו אלא גם עם לחצים של להיות אדם זאב, להסתיר את העובדה הזאת ולנסות להשתלב בחברה שמתנכרת לאנשים חריגים כמוהו. אני משתדלת לא להתייחס לפיטר יותר מידי כי הוא דמות שאני מאוד לא אוהבת ומאוד קשה לי ליצור אותה בצורה חיובית, אני אשתדל בכל מקרה לעשות אותו פחות תלותי...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007