האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לוק

פאנפיק זה מספר על ילד בשם לוק שהוא גם לומד בהוגוורטס . בינו לבין הארי יש הבדלים : הארי בן קוסמים ולק בין מוגלגים .
לוק יוצא להרפתקאות גדולות , מוזרות ו



כותב: שגיא אלבוס פוטר
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3715
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 17.09.2011 - עודכן: 02.12.2011 המלץ! המלץ! ID : 2299
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"מקווה שלא הבהלתי אותך מר שטיין ! " אמרה החתולה שלפני רגע נכנסה לחדר . " מה ? איך אתר מדברת ? את רק חתולה ! חתולים לא יכולים לדבר " הוא אמר אליה . " אם חתולים לא יכולים לדבר , אז איך זה שעכשיו חתולה עומדת מולך ומדברת ? " שאלה החתולה , " לא יודע , כנראה אני חולם ! " אמר , אבל אז היא החלה להסתכל לתוך עניו בלי להפסיק , הוא לא מצמץ עד שלא יכל עוד . לאחר שמצמץ החתולה לא הייתה שם עוד – במקומה עמדה אישה עם משקפים . " טוב כפי שאתה רואה , חתולים יכולים לדבר , וגם בני אדם יכולים להפוך לחתולים ! שלום , אני פרופסור מינרווה מקגונגל , מנהלת הוגוורטס – בית הספר לכישוף ולקוסמות " אמרה פרופסור מקגונגל . " תגידי , גם אני ילמד להפוך לחתול הוגוורטס ? " שאל לוק . " כמובן שלא , וגם לא כולם יכולים לשנות צורה . זה דורש שנים רבות של לימוד השינוי צורה ! ובכל זאת , אני עדיין לא יכולה להפוך לכל מה שאני רוצה " היא אמרה , " טוב אז מיכון שהוריך הם מוגלגים – אנשים שלא בעלי כוחות קסומים , אני באתי לכאן בשביל להסביר להם ולך הרבה מאוד דברים חשובים !!! שנרד ?" היא שאלה אותו . " כמובן , אבל את לא חושבת שאולי הם לא יאמינו לך שיש קסם , או שאולי ישתגעו ? " שאל לוק , " אני מקווה שהם לא ישתגעו , אבל יהיה מה שיהיה " . הם החלו לרדת לסלון שהיה בקומת הקרקע ,לוק היה לפני הפרופסור אך כשרצה להגיד לה משהו היא לא ענתה לו ." פרופסור ? " שאל , הוא הסתובב והיא לא הייתה שם . הוא החליט לרדת לסלון בחשיבה שהיא תהיה שם . כן !!! היא הייתה שם ! "יופי ! את יודעת גם לעוף ?" שאל אותה לוק . " חחח , יש לך חוש הומור מפותח לוק ! " אמרה פרופסור מקגונגל . " אז את אומרת לנו שהוא נולד עם כוחות קסם ? " אמרה אימו של לוק , " כן ! הוא עדיין לא קוסם , אבל הוא יהיה קוסם אחרי שילמד הוגוורטס !!! " אמרה פרופסור מקגונגל . "ולמה שאני ישלח אותו ללמוד שם ? אולי הוא לא ירגיש שם בחברה טובה ? " אמר אביו של לוק . " כולם שם כמוהו , טוב לא כולם , כי לא כולם שם בני מוגלגים אבל הוא ירגיש בנוח . אולי הוא לא מרגיש פה בנוח כי הוא לא שייך למקום הזה .אתם אף פעם לא הרגשתם שהבן שלכם אולי קצת – מוזר ? " שאלה פרופסור מקגונגל . " כן . זה ביגלל שהוא לא שיך לכאן ? " שאלה אימו של לוק, בטח שהוא לא שיך לכאן ! וזה לא המקרה הראשון : היו עוד מלא בני מוגלגים עם כוחות קסם שהרגישו שהם לא שייכים למקום שבו הם חיו : עם מוגלגים ! " אמרה הפרופסור . " אז אתם מוכנים לשלוח אותו ללמוד הוגוורטס ? " שאלה מקגונגל . " רק , אבל רק לוק יחליט : לוק זו החלטה שלך ! מה אתה מחליט , ללכת ללמוד בבית ספר הזה הוגוורטס , או להישאר כאן איתנו ?" שאל אביו , " אני מחליט ללכת הוגוורטס – תמיד ידעתי שאני לא שייך לכאן ! אני לא מרגיש בנוח עם החברה המוגלגית " סיים את דבריו לוק " טוב , אז אם כך סיימנו את השיחה ! אני יבוא מספר ימים לפני סיום החופש בשביל לקחת אתכם לקניות . טוב אם תסלחו לי , אני חייבת לרוץ לפגישה חשובה עם שר הקסמים ! אז להתראות ! " אמרה פרופסור מקגונגל והפכה לנשר . היא עפה לבחוץ מחלון המטבח . פתאם אבא של לוק צחק וקול רם ואז אמר :" לוק ! אתה חשבתה שניתן לך להעלם לנו כמו אח שלך בתוך העולם האדיוטי הזה ? הכל שטויות ! ואם רק חשבתה שניתן לך לצאת מהבית לבית ספר הזה " הוגוורטס " , אתה יכול רק לחלום ! " צעק אביו של לוק . כרגע לוק הרגיש מבוהל ביותר . אף פעם בחיים שלא הוא לא ראה את אביו כך .

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמוד מאוד · 10.02.2012 · פורסם על ידי :roniyeh
רק יש לי כמה הערות:
1. יש לך טעויות כתיב והוספת אותיות במקומות לא נחוצים
2.כדאי לך להעלות את הרמה של השפה לדומה במקום "חחחחחח" אתה יכול לעשות "הוא צחק בקול רם" או משו בסגנון

תגובה להערה · 11.02.2012 · פורסם על ידי :שגיא אלבוס פוטר (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על הערות , אני באמת צריך לשנות את רמת השפה . מקווה שתמשיכי לקרוא גם את הפרק הבא :)!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007