האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ואם...

מה היה קורה אם וולדמורט לא היה עולה לשלטון



כותב: I Am It's Who I Am
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10178
5 כוכבים (4.917) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ה"פ - זאנר: לוידת.. - שיפ: יותר מידי... אין לי כוח לפרט.. - פורסם ב: 09.10.2011 - עודכן: 20.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 2358
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אני לא מאמין!"  זעם ג'יימס "אני לא מאמין שזה מה שהוא עשה לפרופסור מקגונגל!"
ג'יימס פוטר ישב בביתו עם אשתו לילי וקרא מכתב שקיבל מבנו הארי בן השש עשרה על כך שהוא וחברו הטוב רון הפכו את צבע שערה של פרופסור מקגונגל לסגול עם פסים ורודים.
"ג'יימס תירגע!" הפצירה בו אישתו הג'ינג'ית ירוקת העיניים.
"איך אני יכול!?!? יעיפו אותו מהבית ספר לפני שהוא יעשה את הכשפומטרי וזה יהיה נוראי!" זעק.
לילי גילגלה את עיניה ואמרה "נו באמת,כאילו אתה לא עשית שטויות כאלה כשהיית בשנה השישית שלך בהוגוורטס".
"טוב נו,צודקת" נכנע ג'יימס "אבל אני עדיין לא מבין למה הוא עשה את זה..".
"כי הוא בן שש עשרה! הוא רוצה להנות!" ענתה לו לילי תוך כדי צחקוק.

 

הארי פוטר למד בהוגוורטס עם שני חבריו הטובים רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר.
הארי שיחק בקבוצת הקווידיץ' של גריפינדור מזה שש שנים.
הוא היה בתפקידים הכי חשובים בקבוצה- המחפש והקפטן.
לצידו שחקו ג'יני וויזלי, פיטר פוטר ושיימוס פיניגן בתור רודפים, קולין קריווי וקורמק מקלאגן בתור חובטים, ורון היה השומר.
בגלל ה'תעלול' שלהם לפרופסור מקגונגל הם היו מרותקים לשבוע שלם.
למרות שהם פיספסו שלושה אימונים, במשחק בשבוע שלאחר מכן הם ניצחו את בית הפלפאף וזכו בגביע הבתים בקווידיץ'.

"פוטר,וויזלי,פוטר,וויזלי!" צעקו כל תלמידי בית גרפינדור באושר.
"הארי!" ניסה לקרוא רון כאשר חברי הבית שלו סחבו אותו לכיוון חדר המועדון "ניצחנו!! היית מאמין?! סוף סוף ניצחנו!".
"כן!" קרא לו הארי חזרה מאושר עד הגג.
סוף סוף כל חלומותיו התגשמו.
הוא היה קפטן קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור,הוא יצא עם ג'יני,אחותו הקטנה(קייט) הפסיקה להפריע לו ולג'יני כל פעם שהם היו ביחד,אחיו הקטן(פיטר) היה גם כן בקבוצה עם הארי בתור רודף מוצלח ביותר. הכל היה מושלם.
חוץ מדבר אחד.דבר אחד ושמו דין תומאס.
דין היה חבר טוב של הארי עד שהתחיל לצאת עם אחותו הקטנה, ומאז הארי ניסה להתנקם בו כל פעם שהוא ראה אותו.
"עזוב אותו כבר!" הפצירה בו ג'יני יום אחד אחרי שהארי תפס את קייט ודין מתנשקים והפריד ביניהם.
"אבל הוא מציק לאחותי!" הוא ענה לה בעצבים.
"הוא לא מציק לה,הוא אוהב אותה!" היא ענתה לו והסתכלה לו בעיניים "הארי.." אמרה לו במתיקות אחרי שהיא ראתה את המבט הקריר שלו.
"נו טוב.." אמר הארי נמס מהמבט שלה.
"אתה בדיוק כמו הסנדק שלך,נמס מכל מבט של בחורה!" שמע הארי קול מוכר מאחוריו.
"סיריוס!" קרא הארי וקפץ על סנדקו האהוב.
"מה אתה עושה פה?!"
"דמבלדור זימן אותי, את ההורים שלך, את ירחוני וטונקס למשרד שלו. גם את ההורים שלך הוא הזמין ג'יני" הוסיף לכיוונה.
"מה קורה פה?" שמע הארי עוד קול.
"אבא!!!!!!!!!!! מה אתה עושה פה?!" קראה קייט בקול, וקפצה על אביה בחיבוק מלא אהבה, בזמן שאמה נכנסה לחדר המועדון.
"הי.. ומה איתי?!" אמרה מולי שגם נכנסה לחדר המועדון עם בעלה ארתור, לופין וטונקס.
"היי אמא!" קראה ג'יני וחיבקה את אמה.
"אמא,אבא?!" מה אתם עושים פה שאל רון שיצא עם הרמיוני ממעונות הבנים לשמע ההמולה.
"אני מבינה שאתה לא שמח לראות אותנו!" אמרה מולי בהפגנתיות.
"לא,מה פתאום! ז'תומרת אני שמח לראות אותכם אבל מה אתם עושים פה?"
"אני לא יודעת במדויק אבל דמבל-" התחילה לומר, כשנשמעה קריאה אף חזקה מזו של קייט.
"א-מ-א-! " קרא פיטר הקטן וקפץ על אמו בחיבוק כל כך חזק, עד שכמעט והפיל אותה לאחור.
"פיטר! מה שלומך קטן שלי?" שאלה אותו לילי באהבה והורידה אותו.
"מעולה אמא! ניצחנו! קיבלנו את גביע הבתים בקווידיץ'!" קרא באושר.
"כל הכבוד !" הספיקה עוד לומר לילי לפני כניסתה של מקגונגל לחדר המועדון.
"כולם להתפזר!" קראה לכיוון התלמידים שהחלו להתקהל סביב המראה המוזר הזה.
"פוטר, אוונס, לופין, בלק, וויזלי, פרואיט וטונקס, נפלא לראותכם שוב. התואילו להצטרף אליי למשרדו של הפרופסור? דמבלדור ביקש ממני באופן אישי להביא אתכם אליו".
"בוודאי" ענה לופין בשם כולם.
"ביי אמ-" קייט לא הספיקה לסיים את המשפט כשדיוקנה של הגברת השמנה נטרק למולה.

 

הפרק הבא
תגובות

חחחחחחחחחח · 14.11.2011 · פורסם על ידי :Katniss Everdeen
הרגת אותי עם השם פיטר פוטר חחחחחחחחחחחחחח
אני אומרת לעצמי את זה חצי שעה ולא מפסיקה לצחוק

מה?! · 12.06.2012 · פורסם על ידי :lilipoter531
יש גביע בקוודיץ ויש גביע הבתים בסוף השנה (מ'ס נקודות בית יותר גבוה)
חוץ מזה הפאפניק בסדר!!! :)

ממש טוב · 16.04.2014 · פורסם על ידי :p_saray
ממש אהבתי זה מדהים! יש משהו בכתיבה שלך שמרתק אותי...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007