האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

האדונים ירחוני, זנב תולע, רך כף וקרניים

השנה החמישית של ג'יימס, סיריוס, רמוס ופיטר בהוגוורטס, איך הם הופכים לאנימאגים, ומערכת היחסים של ג'יימס עם לילי.



כותב: נגה הורוויץ
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 65225
5 כוכבים (4.947) 75 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח, קומדיה - שיפ: ג'יימס/לילי, סיריוס/OFC, רמוס/OFC - פורסם ב: 10.10.2011 - עודכן: 19.04.2014 המלץ! המלץ! ID : 2367
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

"מוכן?" ג'יימס שאל, עדיין מערבב את השיקוי.
סיריוס נשם עמוק. "מוכן", הוא אמר ונעמד.
"בבקשה, תהנה", אמר ג'יימס בשעשוע, טבל מצקת קטנה בשיקוי ומילא כוס זכוכית בשיקוי, שצבעו שחור, והושיט אותה לסיריוס.
"לחיים", אמר סיריוס בציניות והרים את הכוס לשפתיו, ושתה הכל בלגימה אחת. הוא נתקף רעד, אך מיד קרה בדיוק מה שהם רצו שיקרה: סיריוס התחיל להתנמך ולהתנמך, ידי ורגליו שינו צורה, וכך גם פניו. בסוף, אחרי חמש שניות עמד על הרצפה ליד ג'יימס כלב שחור, גדול כמו דוב.
פיטר שישב לידם פער את פיו בתהדמה והתחיל למחא כפיים. אך מיד סיריוס שינה צורה עוד פעם. הוא גבה וגבה, עד שחזר עוד פעם להיות בן אדם.
"ידעתי שצריך להוסיף עוד מיץ מרה של ארמדיל", הוא אמר להם, רוטן. "זה היה נותן לי להשאר לפחות יותר זמן בתור כלב, גם אם לא להחליט מתי להפוך חזרה לבן אדם".
"אהה, סיריוס?" שאל רמוס בזהירות.
"מה?"
אבל רמוס לא אמר כלום, אלא רק הצביע על נקודה מימין לסיריוס. סיריוס הסתכל לשם ופלט צרחת בהלה, שכן עדיין היה לו זנב. הוא הסתובב אחורה, מנסה לתפוס את הזנב, אך הזנב כמובן הסתובב איתו.
"או, סוף סוף אתה מתנהג כמו כלב!" אמר ג'יימס, מתפוצץ מצחוק. "זה לא מצחיק!" אמר סיריוס בעצבנות. "מה אני אמור לעשות עכשיו? אני לא יכול להמשיך להסתובב עם זנב כל החיים שלי!"
"תרגע! מדאם פומפרי יכולה לסדר את זה ברגע", אמר רמוס בנימה מרגיעה, אך גם הוא חייך.
"הו כן ברור. מה אני אמור להגיד לה?" הוא שאל והסתוב אל רמוס "היי מדאם פומפרי. נסינו להפוך לאנימאגים, אבל השיקוי השתבש. את יכולה בבקשה לסדר את זה? ואה כן, אל תספרי בבקשה לדמבלדור. תודה", הוא אמר לו בציניות ובכעס.
פיטר צחקק.
"אל תהיה אידיוט", אמר לו ג'יימס, מנסה למחוק את החיוך מהפרצוץ. "נמציא תרוץ. נגיד לה ש..." הוא הסתכל סביבו על החדר, מנסה למצא תרוץ לסיבה שהם עברו על בערך חמישים חוקים של בית הספר, ופתאום נתקלו עיניוב עכבר בכלוב על שולחנה של הפפרופסור מקונגל, שאת כיתתה שאלו, לא ידיעתה כמובן, לעבוד על השיקוי. לעכבר היה זרבובית במקום זנב, שכן היה זה אחד הקומקומים אותם היו אמורים להפוך לעכברים.
"אני יודע", הוא אמר בחיוך, וגרר את סיריוס למרפאה.
הם הגיעו למרפאה, והוא דפק בשקט על דלת משרדה של מדאם פומפרי.
"כן?" הוא שמע את קולה מבפנים ופתח את הדלת.
"אה, סליחה מדאם פומפרי?" הוא אמר בהססנות, אף שכלל א הרגיש ככה.
"כן?" היא שאלה בחשדנות.
"אהה, אני התאמנתי על כישוף לשינויי צורה, ניסיתי להפוך את הכיסא שלי לכלב, את יודעת... אבל אני אה, פיספסתי, ובמקום זה כיוונתי על סיריוס..." הוא אמר ואז גם סיריוס נכנס לחדר.
"חי זקנו של מרליו, פוטר! מה עשית?!" היא אמרה בעודה עוקפת את שולחנה וניגשת לסיריוס.
"אני ממש מצטער, מדאם פומפרי, זו הייתה אשמתי, אני יודע..." הוא אמר בשקט והרכין את ראשו.
"ממממ טוב, בסדר, אני יכולה לטפל בזה, כמובן, אבל אתה תצטרך להשאר פה לפחות לילה אחד, בלק", היא אמרה והלכה לכיוון אחת המיטות והורה לסיריוס לשבת.
"אתה יכול ללכת פוטר, ישר למיטה, בלי לשוטט בטירה!" היא אמרה, וניגשה לארון התרופות שלה.
"בסדר גבירתי, תודה", הוא אמר לה בבישנות, קרץ לסיריוס ויצא מהמרפאה והתעטף בגלימת ההעלמות שקיבל מאביו בשנתו הראשונה בהוגוורטס. "בלי לשוטט בטירה, ממש", הוא אמר וצחקק לעצמו וירד לכיוון המטבחים.
הוא זכר כמובן איך הכל התחיל, למה הם רצו מהתחלה להפוך לאנימאגים...

תגיבו בבקשה ותנו ביקורות, שאני אדע אם להמשיך... תןדה :)

 

1

 

הפרק הבא
תגובות

מעולה! · 10.10.2011 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
משעשע, כתיבה נכונה, זורם, לא מהר מידי, מותח כל מה שצריך בפאנפיק טוב. :)
נרשמתי.

אהבתי · 10.10.2011 · פורסם על ידי :books lover
מאוד אהבתי, הפיק כתוב בצורה קלילה וזורמת למרות שהיית יכולה להוסיף קצת תחאורים ולהאריך את הפרק. אני מצפה להמשך, נרשמתי לעידכונים.
וכמובן אני גם מצפה לקרוא על גיימס ולילי(השיפ)
אל תעצרי את הכתיבה!

ממש אהבתי :) · 11.10.2011 · פורסם על ידי :ג'יימסית בדם
תמשייכי..ונרשמתי לעדכוונים (:

יפה · 13.10.2011 · פורסם על ידי :ESlover
אני חולההה על הקונדסאים, תמשיכי! אבל יש לי הערה קטנטנה... אני לא בטוחה אם זה רשום איפשהו [אני חושבת שזה דווקא כן], אבל ג'יימס, פיטר וסיריוס נהפכו לאנימאגים בלי ידיעתו של רמוס, וכשהם הצליחו לבסוף את התהליך המלא הם הפתיעו אותו בעובדה הזו... כלומר הם עשו את זה מאחורי הגב שלו.

לא ידעתי · 14.10.2011 · פורסם על ידי :נגה הורוויץ (כותב הפאנפיק)
אני לא ידעתי את זה, ועכשיו כבר מאוחר מדי לשנות אבל תודה :)

ממש אהבתי D: · 15.10.2011 · פורסם על ידי :Wizard love
הפיק מממש יפה ומעניין D: ממש אהבתי! תמשיכייי ^^"

ואו מהמם! · 17.10.2011 · פורסם על ידי :רינת רינת רינת
יש לך את הכישרון.
ממש כדאי לך להמשיך

ממש יפה! · 29.12.2011 · פורסם על ידי :גולהומניק
איזה כישרון !
אני ממש אשמח אם תמשיך...זה אדיר!!!

אדיר · 29.12.2011 · פורסם על ידי :הרמיוני גריינג'ר11
יצא מעולה!

מעולה · 01.03.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
ממש יפה הפרק

יפה!!!!!!!!!!!!! · 30.03.2012 · פורסם על ידי :loony
כול הכבוד!
תמשיכי זה מעניין!
למה את מתחילה אם את לא מסיימת?
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

~_~ · 25.04.2014 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
קראתי את כול הפאנפיק, אני לא מגיבה רק על הפרק הזה.
קראתי את הפאנפיק עוד שעלת אותו פרק פרק, והייתי מעריצה נלהבת, אבל הבעיה היחידה שלי היא עם הפרק הזה.
תהליך שינוי הצורה של האנימגוס הוא חלק משינוי הצורה שנבוע מהקסם השייך לקוסם עצמו, שום שיקוי לא מאיץ את השינוי, אלה הקסם ששיך לקוסם, אותו קסם קשה שרק מעטים שולטים בו. לא הגיוני לי שתהליך האנמגוסים מקורו משיקוי :(

בלטריקס (שמעלי) צודקת · 03.03.2021 · פורסם על ידי :מרלין השחור
וגם יותר סביר שרמוס היה איתם כשהם נהפכו לאנימגאים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007