האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


לילי וג'יימס הסיפור האמיתי

איך אני הרגשתי וחשבתי שקראתי על לילי וג'יימס



כותב: AKJ
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 48728
5 כוכבים (4.8) 20 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: פאנפיק שלי - זאנר: רומן - שיפ: לילי ג'יימס - פורסם ב: 06.11.2011 - עודכן: 08.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 2460
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

 

התעלמות והעלמות

ביום שלאחר מכן לילי התעוררה על המדשאה בסביבות הצהריים ולא הופתעה שלידה ישן לו בשלווה ג'יימס.

היא זכרה הכל , מאז שג'יימס סחב אותה לשם עד לרגע שבו נרדמה .

לפתע היא הוכתה תדהמה , איך תספר לכולם!?!? הרי עד עכשיו תיעבה את ג'יימס ובגלל כמה מילים היא נמסה !?

הדבר הנכון לעשות היה להתעלם ממנו כמה זמן עד שתעשת על עצמה ותשנא אותו שוב.

היא חזרה לטירה, משאירה את ג'יימס ישן על המדשאה לבדו בלי הסברים או תשובות והלכה לחדר המועדון .

"שוקו חם " אמרה לתמונה וזו פתחה לפניה את החדר האהוב עליה בכל הטירה ,חדר מועדון גריפינדור. היא ידעה בדיוק עם מי רצתה לדבר עכשיו .. היא נכנסה לחדרה ומצאה שפ את האדם היחיד שיכול היה לעזור לה עכשיו.

"ג'ינה את מוכנה לבוא בבקשה?"

"מה יש לילי?, אני לא יודעת איפה קלסר הציורים שלך.."

"זה דחוף ג'ינה"..!

ג'ינה שהייתה החברה הכי טובה של לילי מאז השנה השנייה הבינה שכשלילי אומרת שזה דחוף אז זה ממש ממש ממש ממש ממש דחוף היא קמה מיד והלכה עם לילי אל הספרייה.

בדרך פגשה בג'יימס...לצערה כי הוא היה האחרון שרצתה לפגוש ....באותו רגע.

"לילי איפה היית? למה הלכת? למה לא הערת אותי..?"

ג'ינה הביטה בלילי בהפתעה.

לילי הייתה חנוקה בדמעות וידעה שהדבר היחיד שרצתה היה לעזוב את ידה של ג'ינה ולקחת את ידו החמימה והגדולה של ג'יימס ולרוץ איתו אל המדשאה שם יחזרו על הלילה הקסום שהיה להם.

היא הפנתה את ראשה בחדות ובדרמתיות יותר ממה שהתכוונה וצעדה עם ג'ינה אל הספרייה משאירה שם ילד כעוס, פגוע ומושפל שפניו מתמלאות דמעות של עצב ואכזבה... ג'יימס.

"ג'ינה.." פתחה לילי.

"מה יש? לילי....אוי לא!!!! את בהריון!?!?!?!"

"מה?! לא אבל אתמול התנשקתי עם ג'יימס ואני חושבת שאני אוהבת אותו"...

"הוא מנשק טוב?"

"מה !? ג'ינה את לא בשוק!?הרי רק אתמול סיפרתי לך כמה אני שונאת את המנוול"...

"לילי... מאז הפעם הראשונה שבאתי לפה והתחברתי איתך ונוכחתי לריבים שלך ושל ג'יימס ידעתי שלא רק שהוא מת עלייך אלא גם את מתה עליו, זו הייתה רק שאלה של זמן מתי הוא ישכנע אותך ועכשיו אני משוכנעת יותר מהשיחה שניהלנו במזדרון אני מופתעת שזה לקח לו 4 שנים.. אבל זה קרה ,חה! לופין חייב לי שתי אוניות!!!"

"ואני חשבתי שאם אני אגיד לכולם שאנחנו ביחד כולם יתנפלו עליי ולא נוכל להיות ביחד בגלל מה שהם חושבים..."

"לילי שני דברים: אחד למי לעזאזל אכפת מה כולם חושבים?! את אוהבת אותו והוא אותך וזה כל מה שחשוב כי אחרי התיכון את לא תראי יותר אף אחד מ"כולם" רק את ג'יימס ויום אחד את תצטערי על זה שנתת לו לחמוק ,שנתת לבן אדם הכי מדהים ללכת.."

לילי חשבה על כל מה שהיא אמרה במשך היום ובערב גיבשה החלטה והלכה לחפש את ג'יימס כי אפילו שלא סיפרה את זה לג'ינה הוא הנשקן הכי מעולה שנישקה מימיה.

היא צעדה במעלה המדרגות לחדר המועדון אמרה את הסיסמה לתמונה והאישה פינתה לה את הדרך היא נכנסה כולה מלאת ביטחון סרקה את החדר ...ושם בפינה ...ישבו כל הקונדסאים מלבד ג'יימס.

היא הלכה לעברם תפסה את זרועו של סיריוס ומשכה אותה לצד.

"אווץ' אוונס מה עובר עלייך!? מה פתאום את מתעללת בי!?"

"איפה ג'יימס?" שאלה בחדות

"לא ראיתי אותו כל היום ... בעצם לא ראיתי אתו מאז אתמול שהוא הכה את השק אגרוף שלו ושבר אותו למרות שהיו בו אבנים...וואי הוא ממש היה עצבני.. קיצר אני לא יודע איפה הוא." ועקבותיו של ג'יימס לא נמצאו במשך שלושה שבועות...

 

 

יאללה חברים בבקשה תפציצו בתגובות :)

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשייייכי ! · 10.11.2011 · פורסם על ידי :יעל ורשו'

קוראת חדשהXD · 10.11.2011 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
היי אני קוראת חדשה ומתתי על הפיק!!!
חובה חובה חובה להמשיך

וואי תודה · 10.11.2011 · פורסם על ידי :AKJ (כותב הפאנפיק)
זה ממש ממש נחמד מצידכם לכתוב לי מחמאות אני אמשיך מחר כבר יתפרסם פרק

אני לא מאמינה זה מדהים! · 26.11.2011 · פורסם על ידי :אוונה לינץ'
התחלתי לקרוא לפני כמה דקות ואני לא מצליחה להתנתק מהמסך!
בבקשה ממך ! רק תמשיכי!

נשארתי פעורת פה. · 27.06.2013 · פורסם על ידי :מארינה פוטר
זה יפייפה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
התרגשתי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007