האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

המשך לפאנפיק הקודם!!

ה-מ-ש-ך



כותב: Sparks Fly
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3251
5 כוכבים (5) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר!!! - זאנר: רומאנס מתח ועוד... - שיפ: הארי\ג'יני,הארי\צ'ו,קצת רון והרמיוני. - פורסם ב: 06.11.2011 - עודכן: 10.11.2011 המלץ! המלץ! ID : 2462
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי וצ'ו יצאו מהמחילה, צ'ו פחדה מאוד להתקרב אל הארי אז רק היא רק חיבקה אותו בחום.

"ג'יני, אהה... צ'ו?" שאל הארי.

"הארי קראת לי?" שאלה צ'ו נבהלת מהמילה ג'יני.

"צ'ו אני מצטער, ג'יני עלתה לי על העצבים, רוצה לבוא אליי הלילה?:

"בשמחה, בגלל שלא אכלת אכין לך ארוחת ערב טעימה" אמרה צ'ו וחייכה חיוך רחב.

צ'ו הכינה להארי ארוחת ערב, עוף בגריל וצ'יפס, הארי נהנה מהארוחה ונהנה עוד יותר מלהסתכל על הפנים היפיפיים של צ'ו.

"אני זוכר שתמיד היית עוברת בבית הספר והייתי מסמיק" נזכר הארי.

"אין לך סיבה להתבייש הכל גלוי בנינו" אמרה צ'ו והסמיקה.

הארי וצ'ו הלכו לישון מחובקים, הארי חשב על העתיד, עליו ועל צ'ו נשואים, על הילדים שלהם...

 בבוקר הארי התעורר וראה את צ'ו יושבת במרפסת משקיפה על האנשים העוברים, פנייה היו המומים.

"צ'ו מה קרה?" שאל הארי בהיסוס.

"רשום בנביא היומי, שהארי פוטר ביצע שוד  אתמול בלילה בבנק גרינגוטס, בינתיים אין תגובה של הגובלנים" הקריאה צ'ו.

"אני, אני לא הייתי גרינגוטס אתמול, אני הייתי פה" אמר הארי המום, איך זה ייתכן, הרי זה לא הוא, מי זה יכול להיות? חשב לעצמו.

"טוב, אני הולך לבקר את רון והרמיוני במחילה, רוצה לבוא?"

"אשמח מאוד הארי." ענתה בחיבה.

צ'ו הלכה להתקלח, כשיצאה נראתה יפה מתמיד: שערה אסוף בקוקו גבוה, הפוני שלה היה פזור בחינניות על מצחה, והיא לבשה שמלה פרחונית קצרצרה.

יאללה, בואי!" צעק הארי ונכנס לאוטו.

בינתיים במחילה:   

"רון!, רון!" צעקה הרמיוני.

"מה עכשיו? אני בא!" צעק לה בחזרה.

"רון קראת?"

"את מה קראתי, את הנביא? אני מצטער לאכזב אותך אבל...לא"

"רשום שהארי שדד כסף גרינגוטס, איך זה יכול להיות הוא היה פה אתמול?" שאלה הרמיוני.

"הוא הלך אתמול מוקדם מהמחילה, אולי הוא עשה זאת אחר כך" אמר רון.

"אבל הארי לא ייעשה דבר כזה" ניסתה הרמיוני להסביר.

"את ראית איך הוא התנהג אתמול, יכול להיות שזה הוא" אמר רון והבעה מאוכזבת על פניו.

רון יצא החוצה לשאוף אוויר ולעכל את מה ששמע עכשיו, לא ייתכן שהארי הוא שודד?

הרי הוא חבר שלו מגיל 11, הוא מכיר אותו, הוא לא יעשה דבר כזה...

נשמעה דפיקה בדלת, רון יצא לפתוח, מולו, עמד הבנאדם היחיד שלא רצה לפגוש ברגע זה, הארי.

"מה נשמע?" ניסה רון להיות חברי אליו, למרות שכבר פחד ממנו.

"הכל בסדר, אפשר להיכנס?" שאל הארי.

"הארי!!" רצה אליו הרמיוני וניסתה להוציא ממנו פרטים על הפרשה.

"קראת היום הנביא היומי?" שאלה אותו.

"כן, ראית מה כתבו עליי?"

"איזה חוצפה יש לאנשים, להפיץ שקרים בכל מקום" ענתה הרמיוני מקללת מעט.

הרמיוני הסתכלה אל רון במבט מתחנן שיפסיק להאמין שזה הארי, אך רון הסיט את מבטו, הוא פחד להסתכל לה בעניים.

"טוב, הרמיוני, אני עולה רגע למעלה" ביקש הארי, הוא כבר רצה להשתחרר מהשיחה הזאת, זה לא הגיוני איך זה הוא?

בדרך למעלה, נכנס לחדרה של ג'יני, החדר היה אפל וקצת השתנה מהפעם האחרונה שהארי ביקר בו שנה שעברה, על קירותיו לא היה זכר לפוסטרים ולתמונות של ג'יני, המיטה נראתה כאילו לא שכבו בה שנים אך היה לה את הריח המתוק של ג'יני.

הארי הבטיח לעצמו שהוא לא חוזר אליה, הוא לא יעזוב את צ'ו, אבל ג'יני, הצחוק שלה, הריח שלה, הייתה בה שמחת חיים שלא הייתה בצ'ו.

הוא חיטט לג'יני קצת במגירות, בפנים היה מכתב, מכתב בתוך מעטפה וורודה עם לב, הארי פתח את המכתב וקרא:

ג'יני אהובתי!

אשמח לפגוש אותך היום בערב בהוגסמיד, אני אהבתי אותך אך תמיד התביישתי להגיד לך זאת כי תמיד היית עם הארי פוטר.

עכשיו, כשנפרדת ממנו, אשמח להכיר אותך קצת יותר לעומק.

אוהב: המעריץ הסודי.

 

מה ,לא יכול להיות? ג'יני, היא הלכה לפגישה הזאת? אסור לה! היא לא יודעת מי זה!

הארי ראה ליד המכתב עוד פתק, פשוט, כתוב בכתב ידה המשורטט של ג'יני.

הרמיוני יקירתי!

איך עוברת עלייך השנה? איך לגור במחילה?

מוזר לא ללמוד בהוגוורסט נכון?

הארי העליב אותה ממש בתקופה האחרונה, הוא בייש אותי, אני מדוכאת ולא מצליחה ללמוד, אני כל הזמן חושבת עליו, חברות שלי אומרות שאני חיוורת ולא ניראת במיטבי.

פגשתי מישהו, אני יוצאת אתו, אבל אני לא יכולה להפסיק לחשוב על הארי, מה עושה עם צ'ו שדרך אגב בא לי לכרות לה את הראש(:

 מה יהיה אם הם יתחתנו? שיהיה לו ילדים ממנה? כל החלומות שלי התנפצו לרסיסים...

יודעת שרק את תביני אותי, ג'יני.

הוא ראה את התמונה שלו ושל ג'יני גזורה, ג'יני שמרה רק את החלק שלה ואת הצד שלו זרקה לפח.

הוא ניזכר בזמנים שלהם ביחד כמה חשוב לו שהיא תהיה מאושרת, הרי הוא עשה זאת בשבילה, גם לו זה היה קשה.

"הארי, למה אתה פה?" שאלה אותו מישהי בקרירות, הוא הסתובב, זאת הייתה ג'יני כועסת ועצבנית, העניים שלה בערו יותר מתמיד.

"חיטטת לי בדברים?" שאלה.

"אההה, לא, רק עברתי פה וראיתי בחדר שלך משהו" ניסה הארי להמציא תרוץ.

"טוב, אתה מוזמן לרדת לחברה היפיפייה שלך למטה ולנשק אותה" ענתה בלעג.

"אל תדברי עליה ככה!" צעק הארי.

" אתה יודע שאתה כבר לא מזיז לי, אתה כבר עבר, אתה סתם דמות שטחית בחיי"

זה מה שהיא חושבת עליי? אחרי כל מה שעברנו? אני אוהב אותה, היא כמו אחות בשבילי.

"טוב, אני ארד למטה לאהובתי" ענה לה בלגלוג.

הארי ירד למטה, הוא ראה את צ'ו רון והרמיוני משוחחים ושותים מיץ דלעת,

"זה לא הוא" אמרה צ'ו.

"מי יודע" ענה רון.

"אבל הוא היה פה אתמול אני חוקרת את זה, לא הגיוני בכלל!" ניסתה הרמיוני לשכנע את רון.

הפרק הבא
תגובות

היי!!!! · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
לכל מי שקיבל הודעה ממני (אלו שנרשמו לעידכונים, כדאי לכם להירשם, שולחת הודעות...) ומי שלא, זה ההמשך לפאנפיק הקודם שלי, אשמח לתגובות כדאי להמשיך!!!

יפה אבל.... · 09.11.2011 · פורסם על ידי :roni potter
תעשי שהארי וגיני יהיו ביחד ....
לא הארי וצ'ו....

היי! · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
אל תדאגי, זה רק בנתיים, גם אני אוהבת את הארי וג'יני, אבל חכי בהמשך(:

100מם · 09.11.2011 · פורסם על ידי :d1v2o3f4o5x6
ממש מהמם תמשיכי

תודה(: · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
תודה, אני עובדת על הפרק הבא!!

יפה מאד · 09.11.2011 · פורסם על ידי :חסויה14
מחכה להמשך..

נויוושש חיימ' !!! · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Soul sisters
זה מהמם !!!!!!!!!!!
מי הבטא ?

אהבות שלי! · 09.11.2011 · פורסם על ידי :Sparks Fly (כותב הפאנפיק)
נסיכות שלי, אין לי בטא, אני מעלה איך שאני כותבת, אני מחפשת אבל לא מוצאת.
וכמובן תודה מאוהבת בכן!!!

אולי תוסיפי קישור לפאנפייק הקודם כאן ובקודם לכאן? · 17.05.2020 · פורסם על ידי :וויליאם אגנס
זה יהיה יותר קל להתנייד בין לבין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007