האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

פחדן ואנוכי.

שוב ושוב דוקרת את אלבוס דמבלדור האשמה, והוא מוצא דרך לברוח מהן.



כותב: Todd Hewitt
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1992
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט קל. - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 06.12.2011 המלץ! המלץ! ID : 2538
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שם הפאנפיק: פחדן ואנוכי.
פאנדום: הארי פוטר.
ז'אנר: אנגסט קל, אני מניחה.
דמות ראשית: אלבוס דמבלדור.
דירוג: G, אבל מכיל מטאפורה קלה של התאבדות.
ויתור זכויות: לג'יי קיי רולינג האדירה, שכתבה את סדרת הספרים.
בטאית: אני.

---

 

החוט הדקיק התפתל באוויר בעודו צונח לאיטו מטה. הוא רקד בפראות, זוהר כמו הירח שנשקף מבעד לחלון, מוסתר בחציו על ידי הוילון הדק.

החוט סינוור עיניים בלובנו הבוהק. הוא היה פתלתל כנחש, מתנועע בערמומיות בדרכו מטה, ורך כחוט משי.  רק אלבוס ידע מה מהם הוא באמת.

החוט הגיע אל קץ מסלולו כשצנח ברכות אל תוך ההגיגית והתמזג בדממה במיימיה.

בדיוק כשהתכונן לחזור על הפעולה, הבחין הפרופסור המזוקן בהשתקפותו המביטה בו מן ההגיגית, ולא יכול היה אלא לקמט את מצחו.

הוא הזכיר לעצמו חלק מסרט מוגלגי שצפה בו פעם, מצמיד כך את שרביטו לרכתו  בדיוק באותה דרך  שהמוגלגים מכוונים לראשיהם אקדחים כדי לברוח מצרותיהם, והרי הוא עושה זו למען אותה מטרה בדיוק.

אבל הדרך שלך מתוחכמת יותר,  הזכיר לו קול קטן במעמקי מוחו.

הקול צדק. דרכו של אלבוס אכן הייתה מתוחכמת יותר, אם כי הייתה גם יעילה פחות.

את מקומן של המחשבות שהוציא ממוחו בתנועה פשוטה באו והחליפו מחשבות חדשות, מפני שמוח מתקדם כמו שלו אינו מסוגל לנוח בחוסר מעש ולו לשנייה, אדיש למאמציו של אלבוס לרוקנו. צרות, צרות ועוד צרות. מלחמות והרוגים ומשפחה ו... לא, הוא מיהר להוציא את המחשבה הזו ממוחו.

הוא חייך לעצמו. הוא כבר זקן, וקיללת ההורקרוקס צפונה בידו. לא יעבור עוד זמן רב עד שיזכה להתנצל. אלבוס בחר להותיר למחשבה הזו להישאר.

אבל האחרות חזרו ובאו, מתגבשות מחדש, חזקות יותר מקודמותיהן. הן  ירו בו חצי אשמה ודאגה. בגללך.

ליבו לא נרעד. ממותו הקרב הוא לא חשש. הוא תכנן לקבל את פניו בשמחה, ולהניח לו להוביל אותו בדרכו אל ארץ הלילה.

כמה אנוכי הוא, כאשר הוא חושב בכמיהה על אותו הרגע בו יפול על ברכיו בפני רוחה של אריאנה ויתחנן לסליחתה ! אלמלא היה חוטא מלחתחילה, לא היה נופל קורבן לקללתה של הטבעת.

הוא היה יכול לחיות ולהוריד מעולם של האחרונים שנותרו סביבו.

אלבוס מיהר להצמיד את שרביטו לרכתו שנית כדי להרחיק מליבו את המחשבה על כל התקוות והחלומות שרבים לא יזכו להגשים, אך ורק בגלל אנוכיותו.

פחדן, חשב. פחדן ואנוכי.

לא כמוה. אריאנה הייתה אמנם מעורערת, אבל אמיצה ללא גבולות. הוא כעס כל כך על שהיה טיפש ופחדן כל כך, עיוור מהמחשבה על כח,  עד כדי כך שלא הכיר את אחותו לעומק.

ולמה שעניין פעוט כמו משפחה יעצור אותו? הוא, הוא והמוח המבריק שלו, יכולים לעשות כל כך הרבה, להשיג כל כך הרבה... לשלוט בכל כך הרבה...

אלה היו המחשבות השטניות שזרע גלרט גרינדלוולד במוחו.

פחדן, אנוכי ומתכחש.

אלבוס ידע שלא רק גרינדלוולד היה אחראי לפשעו. הוא לא יכול היה להטיל עליו את האשמה במלואה ולהעמיד פני צדיק תמים שנקלע להתרחשות במקרה.

זה הוא, הוא ורק הוא. אלבוס הוא האחראי.

אחראי על מותה של אחותו. אחראי על מות רוב משפחתו הנותרת.

אחראי על מותו שלו, שיבוא בקרוב.

הוא הביט בחלון, והירח המלא בישר לו כי השעה מאוחרת. צלליתו של עורב חלפה על פני הכדור הסימטרי, מלווה בקול צווחה מקפיאת דם. אדם זאב ילל בתגובה אי שם במעמקי היער האסור.

אלבוס מחכה ומחזיק מעמד. הוא לא ייפול עכשיו, הוא ימתין. הוא יעמיד פנים שהוא חזק. הוא ינהג באיפוק נימוסי וימשיך לשדר את תדמיתו הרגועה, האיתנה, כלפי חוץ. ואולי יצליח לכפר בעולם הבא על חלקיק מפשעו ומאנוכיותו.

 

תגובות

כל הכבוד! · 07.12.2011 · פורסם על ידי :Hollywood
אהבתי מאוד.
הצלחת לגרום לי להתחבר לתחושת החרטה העמוקה של דמבלדור ולהתחבטויות שלו בתוך עצמו בצורה ממש משכנעת ומדויקת.
מבחינתי האתגר הכי קשה בכתיבה הוא לקצר את הטקסט, ובכל זאת להעביר כמה שיותר אינפורמציה, רגשות ותחושות מבין השורות - אני חושב שבפיק שכתבת התגברת על הקושי הזה ובגדול :)

בקיצור, מאוד אהבתי, ואני מקווה שלקרוא עוד פיקים שלך במערכת!
אורי

תודה רבה (: · 07.12.2011 · פורסם על ידי :Todd Hewitt (כותב הפאנפיק)
נחמד לקבל תגובות מעודדות כאלה.

. · 08.12.2011 · פורסם על ידי :לונגה
הפאנפיק הזה הוא ההגדרה המדויקת של קצר וקולע. העברת את הרגשות בצורה חזקה וברורה בלי להתברבר עם מילים, בנוסף לכך שלמרות האורך, הוא היה מלא ועוצמתי מאד בזכות המטאפורות והתיאורים היפיפים. אהבתי במיוחד את ההשוואה שעשית בין שימוש בהגיגית לבין התאבדות - הוא היה מתוחכם מאד וגרם לי תחושה ממש חזקה של צמרמורת, כי אף פעם לא חשבתי על זה ככה, למרות שזה מתבקש.
הדבר העיקרי שאהבתי בפאנפיק היה הדרך האנושית והאמינה בה הצגת את הדמות של דמלבדור. הוא לא דמות נכתבת במיוחד - לדעתי זה כי קשה לכתוב אותו בצורה אמינה, בשל הדרך בה הוא מוצג בספרים - אבל את צלחת את המשימה בהצלחה יתרה D:

תודה רבה! · 08.12.2011 · פורסם על ידי :Todd Hewitt (כותב הפאנפיק)

יפהפה! · 13.12.2011 · פורסם על ידי :פרד וויזלי שולט!
אני די לא אוהבת את דמבלדור (בלשון המעטה...) אבל זה...

תודה רבה. · 13.12.2011 · פורסם על ידי :Todd Hewitt (כותב הפאנפיק)

מושלם · 16.11.2012 · פורסם על ידי :Pipe Dream
קצר וקולע

יפה מאוד · 26.12.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
מסכימה עם התגובות מעליי :)

מהמם! · 23.10.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
ממש יפה, אהבתי מאוד את התדמית של הוצאת הזיכרונות לתדמית של התאבדות!
את/ה כותב ממש יפה ובצורה נוגעת ללב.

פשוט יפה · 29.06.2015 · פורסם על ידי :מעין מילכה
תודה רבה על פנפיק טוב וכתיבה משובחצפת

וואווווווו · 13.11.2018 · פורסם על ידי :The real fangirl
זה כל כך יפההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007