האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חיי כערפד

אני עשיתי הכל למען חיי הנצח. לבסוף הגעתי למוצא האחרון. לחיים, נשיכת ערפד, דבר שיהפוך אותי לערפד בן אלמוות. אך זה אינו קל!



כותב: רובאוס
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4668
2 כוכבים (2.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: אימה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.12.2011 - עודכן: 05.01.2012 המלץ! המלץ! ID : 2544
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בחיפושי אל חיי הנצח ניסיתי הכל, אך הכל לשווא. מעיין המזל הטוב לא הגשים את משאלתי,התברר שאינו קסום כלל. לא הצלחתי ליצור אבן חכמים, וניקולס פלאמל שומר את שלו בקנאות רבה, כך שלמרות כל ניסיונותיי לא הצלחתי להשיגה לפני שהשמידו אותה. אפילו את דם חד הקרן ניסיתי אך לבסוף כשעמדתי עם הדם מול שפתי הגיע קווירל המקולל וכמעט והרג אותי, רק בקושי ברחתי מאימתו, בצירוף כוחו של הלורד, לא היה לי סיכוי להתמודד מולו. לבסוף לאחר גישוש וחיפוש ממושך עליתי על הנתיב האחרון שיובילייני אל חיי הנצח. נשיכת ערפד! הערפדים הם בני אלמוות ונשיכה של אחד מהם תצרף אותי אליהם!

נסעתי לדרום אמריקה, שם שוכנים הערפדים במנהרותיהם האינסופיות. כעת אני שם! נכנסתי לפתח מנהרה עצומה. חוט אריאדנה שקשרתי נקרע ע"י בעל חיים מסתורי. הלכתי לאיבוד! אין לי מושג איפה אני! רוח צללים! לא, אני אאבד את חיי, לא!! אחרי כל המאמץ הזה! חיי האהובים!

רוח הצללים האיומה, רדפה אותי במנהרות רבות! לאורכי מעברים אין ספור, באשמתה איבדתי את אספקת המזון והשתייה ואת כל הלפידים. החיפוש נעסה חסר סיכוי, לא נותר בי כוח. חיי האהובים, אלא שלשמם יצאתי למסע זה יאבדו לי בקרוב. גופי מצטמרר בחושבי על כך. חושך.. ללא כל מוצא, בלי להיות מודע לדבר, החיים ימשכו, אנשים ייוולדו, יצחקו ויגדלו, ואתה לא תדע, רק אפלה לא מודעת, חוסר רגש מוחלט... אני לא מוכן! צעדים מתקרבים אלי, משהו שיגזול ממני את חיי! לא! בשארית כוחותי הדלים, הזדחלתי לכוך נחבא בקיר המנהרה, כאן שקט יותר, בטוח יותר. נשמעים רחשים מהצד השני, משהוא עובר כאן! הם לוקחים אותי! הם עוטפים אותי בתכריכים ונושאים אותי מכאן. האם אי פעם אצא לחופ... בנקודה זו הכרתי אבדה.  

הפרק הבא
תגובות

הערה בונה.... · 11.12.2011 · פורסם על ידי :sh.y.the.cooliot
בדרך כלל שעושים פאנפיק על הארי פוטר נכון שלא עושים בול את הסיפור אבל נשארים באותו מסלול ובסיס .... הקטע יפה מאוד אבל הוא לא בבסיס הארי פוטר רק בגלל כמה שמות ודם חד קרן שהיה כתוב שם ולא הפך את זה לפאנפיק קשור עם בסיס של הארי פוטר.....
אין צורך להיפגע זו הערה בונה!!!

בסדר · 13.12.2011 · פורסם על ידי :רובאוס (כותב הפאנפיק)
אני יודע, אבל היו כמה דברים שלא מקושרים להארי פוטר, אני חושב שזה לגיטימי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007