האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הכל בשביל ליאם

יערה בת השש-עשרה מעריצה את וואן דיירקשן, כשהיא מגלה שאביה עובד בחו''ל היא רוצה לנסוע ולפגוש את לא אחרת מהלהקה האהובה עליה.



כותב: Liam Payne
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1590
2 כוכבים (2) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: וואן דיירקשן ?! - זאנר: אתם עוד תראו.. - שיפ: יערה וליאם (: - פורסם ב: 11.12.2011 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2551
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הכל בשביל ליאם

פרק 1-מעריצה (:

עוד יום רגיל, אני מתעוררת ומביטה בפוסטר מראש1 של הלקה האהובה עליי, וואן דיירקשן. אני שומעת את דפיקתה של אמא על הדלת ומודעת לזה שהגיע הזמן שאני אקום.

אני מביטה בתמונת הרקע של מסך המחשב שלי, ליאם, אהבת חיי. לאמא כנראה כבר נגמר הסבלנות והיא פותחת את הדלת כשהיא מביטה בי במבט חמור.

''יערה, אני כבר שעתיים קוראת לך ואתמול בלילה המורה שלך צלצלה עליי ואמרה לי שאת לא לומדת, את רק בלהקה הזאת כל היום.'' היא מכריזה, אחלה ברכת בוקר אמא, אני חייבת לציין.

''בסדר, אז מה?'' אני מתעלמת מהערתה ומושכת בכתפיי. אמא צועדת לעברי ומכבה את המחשב בזעם.

''תתלבשי, כבר שמונה גברתי הצעירה.'' היא מסננת ולפני שהיא יוצאת החוצה היא מביטה בחדרי והולכת.

אני נאנחת ומתחילה להתלבש, אמא ואבא נפרדו כשהייתי בת שש, לפני עשר שנים. אני תמיד מדברת עם אבא בפייסבוק וזה מאוד עוזר לי, למרות שאמא אומרת שפייסבוק זה לא לגילי. את האמת? היא לא מבינה כלום מהחיים שלה.

אני מביטה בעצמי במראה ויוצאת החוצה מחדרי, סוגרת אחרי את הדלת. אמא יושבת במטבח וקוראת עיתון, כשהיא מבחינה בי היא אומרת שאבא צלצל אתמול בלילה.

''באמת? מתי?'' אני שואלת בהתלהבות, אבא הוא באמת היחיד שאני יכולה לדבר איתו ולפרוק לו הכל. הוא תמיד יבין אותי, בכל זמן.

אמא מגלגלת את עיניה ורק אומרת שהיא תתקשר אליו כשאני אחזור מבית הספר, אני יוצאת מהבית מאוכזבת.

*~*

שיעור אנגלית, אני שונאת אנגלית. למרות שאם אי-פעם אפגוש אותם אני אצטרך לדבר איתם. ציפי, המורה לאנגלית מחלקת את עבודת ההגשה ומביטה בי, מחייכת חיוך קל. ''כל הכבוד, יערה, אהבתי את הסיכום על הלהקה הזאת.'' היא אומרת וכשאני מביטה בציון כתוב 'מצוין' אני מחייכת חיוך קל ונושמת אוויר.

לאחר מכן, כשאני חוזרת הביתה בשש, אני מגלה שאמא כבר הכינה את ארוחת הערב.

''אמא, קיבלתי מצוין באנגלית.'' אני מכריזה ומתיישבת בכיסא. אמא, שהיא שמה לי שניצל בצלחת מביטה בי בתהייה, כחושבת איך אני, ילדה עם בעיות קשב וריכוז, הצליחה להוציא מצויין באנגלית. ''עשיתי על וואן דיירקשן.'' אני מודיעה לה בחגיגיות, אמא מביטה בי ועוזבת את המטבח בגרירת רגליים.

 

אני מצלצלת לאבא, הוא עונה לי בצלצול הרביעי.

''היי נסיכה, מה איתך?'' הוא שואל אותי באהבה.

''אני בסדר גמור,'' אני עונה במתיישבת על המחשב כשאני שומעת את 'What makes you beautiful'  אבא צוחק.

''את עדיין שומעת אותם? בכל מקרה, חשבתי שאולי תרצי לנסוע אלי בחופשת פסח. היא עוד שבוע, מה דעתך?'' הוא שואל אותי, אני מנסה לאלהתחיל לצרוח ולקפוץ באוויר.

''בטח אבא,'' אני אומרת ונכנסת לטוויטר של ליאם, אולי הוא כתב משהו מעניין, אני גולשת בתמונות, אוי הוא כל כך חתיך בלי חולצה.

''אז אני אחכה לך, תביאי לי את אמא שלך. ויערונת, תחלישי את המוזיקה.'' הוא אומר ספק בנזיפה ספק בחיוך.

אמא עומדת בדלת, זה ממש מבהיל שאתה לא שומע אותה עולה, כנראה צריכים להסביר לה את המושג ''לדפוק בדלת.''

''אבא רוצה אותך.'' אני אומרת בקרירות וממשיכה לדפדף בתמונות של ליאם.

''סיימת שיעורים?'' היא שואלת אותי ואני מחייכת לעברה חיוך קל, ''כן אמא,'' אמרתי לה והיא הבטה בי. ''הכל בשביל ליאם.'' אני לוחשת.

תגובות

מקסים · 11.12.2011 · פורסם על ידי :Hollywood
בהחלט פאנפיק חמוד ביותר!
אהבתי את הכתיבה הקלילה וה"טינאייג'רית", אך בכל זאת אשמח לראות אותך מנסה בהמשך להוסיף עוד תיאור מפורטים יותר והבעות של רגשות - זה לא חייב להתנגש עם הסגנון הקליל של העלילה.
אני סקרן לראות לאן הסיפור יתפתח, מקווה שאת עומדת לשלוף לנו בקרוב איזה שפן מהכובע (;

אהה וד"א - כמו שכבר כתבתי במספר פיקים אחרים - יש לי חולשה לקוסמים שמתנהגים כמו מוגלגים - כך שאני עוד מלא תקווה שנגלה איזה יכולות כישוף אצל יערה, אבל זה כמובן תלוי בך D:

אורי

חמוד וקליל:) · 12.12.2011 · פורסם על ידי :valle
מסכימה עם prohibido ...
מאוד נהניתי מהקלילות!!
מצפה להמשך:)
**למרות שהנהניתי מהקלילות אני מסכימה עם מי שמעליי שאפשר להוסיף עוד רגשות ותיאורים וזה רק יוסיף..!

יפה! · 13.02.2013 · פורסם על ידי :Noa.g
גם אני מסכימה עם מי שמעלי! אני מחכה להמשך!

אוףףףףף · 26.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
זה כזה מבאס שנטשת אותו. הוא התחיל מצוייייייייייןןןןןןןן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007