האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

רגשות אסורים

דראקו מאלפוי מאוהב . הוא תמיד היה מאוהב והוא תמיד יהיה מאוהב. רק שאסור לו להיות מאוהב . לפחות לא בה .



כותב: WhenSheWasJustAGirl
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2142
5 כוכבים (4.75) 8 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 03.02.2012 המלץ! המלץ! ID : 2702
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

דראקו מאלפוי התאהב בה בשנתם השלישית בהוגוורטס . 

יותר נכון , הוא הבין שהוא התאהב בה בשנתם השלישית של הוגוורטס. הוא תמיד היה מאוהב בה. 

מגיל קטן הוא הדחיק את הרגשות שלו. החביא אותם מאחורי מסך של אדישות קור ושנאה . 

ואז, היא סטרה לו . אף אחד לא סטר לו - לדראקו מאלפוי , בנו של לוציוס מאלפוי ! אף אחד לא העיז לסטור לו ! 

אבל היא כן , לה היה את האומץ לסטור לו , היא , הבוצדמית הגריפינדורית המעצבנת הזאת לקחה את ליבו ופוררה אותו לחתיכות קטנות וקפואות בלי להניד עפעף.

הוא העריץ את האומץ ואת השכל שלה , הוא אהב אותה יותר מכל דבר אחר - ולכן מטרתו הייתה לשבור את רוחה . 

ואל תחשבו שהוא לא ניסה , הוא בהחלט ניסה . אבל היא הבוצדמית הקטנה הזאת עמדה מולו באומץ של צבא שלם , עם יופיה המדהים ואישיותה הסוחפת , וסטרה לו .

באותו רגע הוא הבין שמאוהב בה , ויותר מזה , הוא הבין שהוא לעולם לא יוכל לעשות עם זה כלום . כי היא הייתה הרמיוני גריינג'ר , החכמה , היפה , ההרפתקנית , שוברת הלבבות הקטנה שלו , בת המוגלגים הגריפינדורית הזאת שנכנסה בסערה אל ליבו ומעולם לא יצאה משם. 

במשך השנים הוא למד להסתיר את תחושותיו טוב וטוב יותר , להקהות את רגשותיו שלאט לאט נמוגו , ואז הוא היה מוכן , הוא היה מוכן להצטרף אל אדון האופל , הוא היה מוכן לצאת נגד כל הבוצדמים המסריחים ולהרוג אותם . להרוג אותה. לאחר המלחמה הוא לא ראה אותה , אך היא תמיד נשארה בליבו . הוא התחתן וחי באושר אך היא תמיד הייתה אהבת הנעורים האבודה שלו , זו שהיה עושה הכל כדי שתהיה שלו , ולו רק לדקה אחת .

הוא ניסה לשכוח ממנה רוב הזמן , מחביא את רגשותיו תחת החומות הגדולות שהקיפו את ליבו . אך מידי פעם , בחדרי חדרים , הוא חשב עליה , מתגעגע ועצוב .  

תשע עשרה שנים אחר כך הוא ראה אותה , עומדת ברציף תשע ושלושה רבעים , קורנת מאושר עם ילדיה ובעלה - רון וויזלי , בוגד הדם הלא יוצלח ההוא. 

הוא ידע שמגיע לה הרבה יותר מוויזלי , למעשה , הגיע לה הרבה יותר אפילו ממנו , שפחד מאביו כל כך עד שלא העיז לגלת לה מה הוא מרגיש . 

לראשונה בזה שנים דראקו מאלפוי הרגיש משהו , הוא הרגיש את ליבו מתנער מאבק השנים , מסיר מעליו את החומות הרבות , והא הרגיש - כל כך הרבה רגשות בבת אחת ! הוא שמח לראות אותה כך , מאושרת , מקבלת את החיים שתמיד רצתה , הוא קינא בוויזלי שזכה לעמוד שם איתה אפילו שלא מגיע לו ,הוא היה עצוב , כי הוא זה שהיה צריך להיות איתה שם עכשיו . ועוד רגש אחד , קטן , דוקר את ליבו כמו סכין , רגש שמאפיין אהבות נעורים נכזבות כמו זו , תחושת הפספוס . 

 

תגובות

יפה מאוד! · 04.02.2012 · פורסם על ידי :Hollywood
הפיק ממש הצליח לרגש אותי ולעשות לי צביטה קטנה בלב! תיאורי הרגשות שלך מקסימים, וזה נחמד לראות את הצד הרגיש והפגיע של דראקו מאלפוי לשם שינוי.
מה שטיפה הפריע לי הוא החוסר בפירוט על השנים הראשונות של האהבה. כלומר, תיארת רק את הסוף הנכזב, אבל ממש קיצרת במילים לגביי הרגעים שבו דראקו התאהב בהרמיוני. אולי תוכלי לכתוב פיק נוסף שיתאר את השנים בהוגוורטס מנקודת מבטו של דראקו, ואת חייו תחת הרגשות החזקים שיש לו כלפיי הרמיוני. כל זה אם תרצי כמובן, רק הצעה :)

בכל מקרה, הפיק כתוב בניסוח יפה ורואים שהשקעת בו, כל הכבוד!
אורי

אופיר! · 04.02.2012 · פורסם על ידי :DreamedOfParadise
זה פשוט מדהים! פאפניק ממש ממש טוב. אני פשוט חסרת מילים.

אהבתי מאוד את כל התיאורים, אני חושבת שזה "הנשק" הכי טוב שלך. הם פשוט מדהימים. המשפט האחרון פשוט כבש אותי!

מחכה לפאפניק הבא!

ממש יפה · 04.02.2012 · פורסם על ידי :מינמי המאמי
לייקוש :)

באמת שכן · 23.05.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
אני הכי הכי אוהבת את הזוג הזה, הם יכולים להיות מושלמים יחד.
הכתיבה יפה ממש.

ממש ממש אהבתי · 07.11.2012 · פורסם על ידי :OTP
תיאורי רגשות מקסימים!
אני באמת חושבת שיכולת לפרט יותר על השנים הראשונות בהוגוורטס, זה היה טיפה חסר...
איך הוא הרגיש כשהוא קרא לה בוצדמית בפעם הראשונה? (בשנה השנייה שלהם)
....

יש לי דמעות בעיניים! · 09.06.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
מרגש, סוחף, מדהים ומדהים. אין לי יותר מילים על זה.

אני שונאת את השיפ הזה · 30.06.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אני שונאת את השיפ הזה כי הוא כל- כך נכון!
אני שונאת את מאלפוי ואני חושבת שלהרמיוני מגיע הרבה יותר ממנו
הפיק הזה מהמם!!!!!!!!!!!!!!
תכתבי עוד פיקים!

גאד זה מדהיים · 16.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
השיפ מהממם, הכתיבה מדהימה, מה עוד צריך?!

השיפ הכי טוב אברר · 08.06.2018 · פורסם על ידי :הרמיוניג'נג'ר453
אני מאוהבת בפיקים של דרמאיוני.
אני מאוהבת בפיק הזה.
איזה יופי.

וואו! · 18.01.2022 · פורסם על ידי :אלפווין
זה ממש יפה, רק אולי באמת תפרטי קצת יותר על השנים הראשונות בהוגוורטס

וואו! · 18.01.2022 · פורסם על ידי :אלפווין
זה ממש יפה, רק אולי באמת תפרטי קצת יותר על השנים הראשונות בהוגוורטס

אופס! · 18.01.2022 · פורסם על ידי :אלפווין
בטעות נשלח פעמיים, אל תתייחסו לשני

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007