האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מציאות שחורה

היא הרגישה את הייאוש והפחד מתגנבים לליבה ואוכלים אותה מבפנים. לפתע היא נעצרה. היא לא רצתה לעצור, היא רצתה לרוץ, רק לרוץ ולברוח



כותב: Numb
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1581
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דיכאוני סוגשל אנגסט - שיפ: אין - פורסם ב: 03.02.2012 המלץ! המלץ! ID : 2707
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היא רצה בכל כוחה, בוכה ומתייפחת. היא רצה הרחק הרחק אל לא נודע. כבר לא היה אכפת לה מכלום. לא היה אכפת לה שקוראים בשמה, לא היה אכפת לה שהיא ניראת זוועה, לא היה אכפת לה שהיא עוזבת את הכל ומשאירה את כולם מאחורה. פשוט לא היה אכפת לה. היא רק רצתה לברוח משם, הכי רחוק שהיא יכולה. עיניה צורבות מהדמעות ועל פניה שני שובלים רטובים של דמעות שזולגות מעיניה לזוויות פיה. היא אפילו לא שמה לב לטעמן המלוח של הדמעות בפיה. היא רצה עיוורת, לא מודעת למה שקורה סביבה. אדישה לעולם מסביבה. היא הרגישה את הייאוש והפחד מתגנבים לליבה ואוכלים אותה מבפנים. לפתע היא נעצרה. היא לא רצתה לעצור, היא רצתה לרוץ, רק לרוץ ולברוח, לברוח משם לשום מקום, אבל הרגליים שלה לא הקשיבו לה. הם התנגדו לה. והדמעות הפסיקו לזלוג מעיניה, משב רוח קריר נשב עלייה. היא היתה ביער. יער חשוך ומלא בלא נודע. היא לא יכלה להזיז אפילו אצבע. לצד הייאוש והפחד שהתגברו התגנבה לליבה לאיטה גם הפאניקה. "איליין" שמע מאחוריה קול קר ואכזרי "לאן את בורחת?" שאל באותו קול רק שהפעם הקול הגיע מלפנים. היא ניסתה להתרכז ולמצמץ בעיני כדי להעלים את שארית הדמעות שנותרו בעיני והקשו עליי לראות. "את הרי יודעת שלא תוכלי לברחו לשום מקום." אמר אותו קול, רק שהפעם היא כבר ראתה מעין מגיעה הקול. דמות שחורה עטופה בברדס שחור עמדה שתי צעדים לפניה "תחזרי לשם ותבצעי את המוטל עליייך" ציווה הקול באכזריות רבה. היא הסתובבה והחלה לרוץ בניגוד לרצונה בדרך ממנה באה. הפעם היא כן רצתה לעצור. היא לא רצתה לחזור לשם, היא לא רצתה לעשות את זה. היא נלחמה בכישוף שהוטל עלייה בניסיון לעצור, להפסיק לרוץ. אך ללא הועיל. היא המשיכה לרוץ, ובתוך שניות אחדות נגלה לענייה אותה טירה שממנה ברחה. אותה טירה שלא רצתה לראות יותר. היא נעצרה בגבול היער. "לכי לשם ותסיימי את שהתחלת" לחש לה הקול הקר ממש ליד האוזן. היא החלה להתקדם בצעד איטי לעבר הטירה, חוצה את המדשאות החשוכות. היא עברה על פני האגם השחור והחלה להתייאש. היא כבר לא ניסתה להלחם בכישוף. בלית ברירה היא שיתפה איתו פעולה. היא שכחה את שרצתה למנוע. היא שכחה מי היא. היא שכחה הכל. רק המשפט נשאר מהדהד בראשה 'תסיימי את שהתחלת'. היא כבר עמדה בחדר חשוך, ליד מיטה מסויימת. היא הרימה את שרביטה וכיוונה אותה לעבר המיטה. משהו זז מתחת לשמיכה, "איליין?" שאל קול מטושטש משינה. ללבה התגנב רגש מוכר, אך היא לא ידעה מהו. היא לא זכרה. היא היססה לרגע קט, אך מיד שכחה את היסוסייה. אור ירוק פרץ משרביטה והאיר את כל החדר. הדמות המטושטשת מתחת לשמיכה הפסיקה לזוז. היא חזרה אל היער. תחושת אדישות מילאה את ליבה. "כל הכבוד איליין" אמר לה הקול הקר "ביצעת את משימתך כנדרש." היא התחילה לחזור לעצמה אט אט. רגשות של אכזבה וכאב ממלאים את לבה אט אט. "אך כעת, אנו איננו זקוקים לשירותיך יותר." הפחד והאימה חדרו לליבה בעוצמה כה חזקה שהיא נפלה על ברכיה. הכישוף כבר לא פועל. "חלומות מתוקים" אמר הקול הקר באכזריות רבה. אור ירוק הציף את חלקת היער בה עמדה. היא נפלה דוממת. היא פשוט שכבה שם, דמות דוממת, לא זזה, מתה.

תגובות

וואו · 04.02.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
מאוד יפה ומרגש. אהבתי את תיאורי הרגשות.
דרמטי ואפל וכתוב בצורה מאוד טובה לדעתי.

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 04.02.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
אהבתי מרגש ניפלה זה דבר קצר אך נחמד ורצוני אני רוצה זות באל פה וכל לילה לפני השנה לדקלם זות!
תקתבי אוד משהו בשיגנון בבשה!!!!!!!!!
רשותיי מיתפוצצות!

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 04.02.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
אהבתי שאין דמויות רכה שנישמה יפה יותר מבחיד(:

נמ... · 05.02.2012 · פורסם על ידי :Deadly Smile
בהתחלה כשזה עוד לא היה קשור לה"פ חשבתי לעצמי ~התבגרות~
דיי ביאס אותי שזה לא.
אבל בכללי זה ממש מהמם DDDD:

(: · 06.02.2012 · פורסם על ידי :Numb (כותב הפאנפיק)
תודה כולם (:

יפה מאוד ומרגש · 02.04.2013 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
אבל ממש מעניין אותי לדעת
את מי היא הרגה?

מרגש · 01.05.2013 · פורסם על ידי :el condor pasa
ממש יפה! רק לקראת הסוף הכול התחיל להתגבש לי...
את כותבת נהדר!
הייתי שמחה אם תגדילי את הרווח בין השורות, כי קצת קשה לקרא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007