האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סוף סוף מישהו

סיפורו של נוויל בספר השביעי<br>מבוסס על הפאנפיק Rabbit Heart



כותב: מינמי המאמי
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3353
4 כוכבים (4) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ? - שיפ: נוויל\ג'יני דין\ג'יני - פורסם ב: 20.03.2012 - עודכן: 03.04.2012 המלץ! המלץ! ID : 2851
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם: סוף סוף מספר 1

כותבת: ליזה

וויתור זכויות:

לג'יי. קיי. רולינג וכולי... ללונגה כותבת הפאנפיק Rabbit Heart מומלץ בחום! קישור לפאנפיק: http://hportal.co.il/index.php?act=fanfiction&showpic=2156&showchap=1

בקשה: מישהו יכול לרשום לי מה אומר כל דירוג? כי אין לי שמץ מה כל אחד אומר... (G R וכאלה...)


 

הינשוף נכנס דרך החלו ונחת על שולחן בעודו מפיל את העיתון על חתיכת עץ משופעת למרגלות ציור של ילדה בעלת עיניים כחולות בוהקות ומחשמלות, שיער חום בהיר ולבוש מוגלגי אופנתי בהחלט. היא נתנה לו חמישה מטבעות והוא התעופף לשלום. היא רפרפה על נושאי העיתון ועזבה אותו.

"אין משהו ששווה קריאה?"

"לפי הכותרות הראשונות? לא."

"דווקא חשבתי שאמור להיות משהו מעניין... עוד מעט מתחילה שנת הלימודים ואני לא חשבתי שיוותרו על הוגוורטס כל-כך בקלות..."

"יודע מה? אני אתן לך לתת לה את התה ואני אבדוק אם יש כתבה על הוגוורטס, הולך?"

"יאללה."

הוא עלה בגרם המדרגות התלולות משתדל שלא לשפוך את התה. הוא דפק על דלת החדר.

"יבוא" אמר קול רועד ועייף מפנים החדר.

"הנה התה שלך סבתא" אמר בחיוך והגיש לה את הספל. "את מרגישה יותר טוב?"

"כן" אמרה הזקנה ולגמה מן התה. הוא לא האמין לה כל-כך. "אתה יכול ללכת, אסתדר בעצמי." הוסיפה כשראתה את הבעת פניו.

בהרגשה לא טובה במיוחד הוא פנה בחזרה לכיוון הדלת.

"נוויל, אתה חייב לראות את זה." אמרה אנה כשהגיע למטה, הבעתה היתה חלולה אך בקולה נשמע צל של פחד.

הוא ראה כתבה דיי ארוכה עם תמונה של המורה אותו תיעב יותר מכל: סוורוס סנייפ, ומשני צדדיו ראה שלושה אנשים שהיו כנראה אוכלי מוות. הכותרת של הכתבה הייתה: 'הוגוורטס החדשה-כי קסם הוא כוח בו צריך לדעת להשתמש'

'בשנה שעברה מנהל הוגוורטס הישן: אלבוס דמבלדור, נפטר בטרם עת השאיר אחריו את תפקיד ניהול בית הספר ריק, לכן (וזאת תגובתו הרשמית של שר הקסמים) במקום לקחת מישהו חיצוני שיכול להשחית את מוחות דור העתיד, לקחנו מורה אשר תרם רבות לבית הספר ועליו דמבלדור סמך במאת האחוזים: סוורוס סנייפ.

'השנה הולכים להיות שינויים בהוגוורטס, גם בהתנהגות התלמידים, וגם בהתנהגות הסגל כאחד' מסר אמש סנייפ לכתבנו. 'אני לא עומד להכחיש שיש תלמידים אצלם הסכנה טבועה כבר בשורש, אבל את כולם אפשר לאלף, רק תלוי עד כמה רוצים בזה."

לנוויל נמאס לקרוא את הכתבה הזאת, איך הם מעזים?! "נפטר בטרם עת" כן בטח... "פחדנים" הוא מילמל לעצמו "אין להם אומץ לספר שהם אלה שרצחו אותו כדי לא לפתח מרד..."

הוא עלה לחדרו, הציור אחריו במסגרת אחת בערך, הוא נכנס והלך למגירה שנמצאת ליד מיתתו, והוציא משם קופסא מלאה בעטיפות המסטיק הכי מתנפח של דרובל. הוא בהה בהן כאילו הן הדבר הכי מרגיע שקיים.

"מעניין מה היא היתה אומרת על זה..." נשמע קול עגום מאחוריו, היא ידעה על מה הוא חושב, מעניין מה אמא היתה אומרת?

תנועה פתאומית בתוך הקופסא הוציא אותו מהרהוריו, מתוך הקופסא קפץ קרפד ירוק.

"טרבור!" שמח נוויל "כבר יומיים שאני מחפש אותך!" הוא צחק קצת וכך גם אנה.

"ככה אתה נוויל, נוויל! כשאתה עצוב אתה נוואס ולא נוויל!" התבדחה אנה.

הם צחקו הרבה באותו יום, נהנו והכינו פיצה J (נוויל הכין לפי ההוראות של אנה) זה היה יום נהדר. אם הם רק ידעו מה הולך להיות מחר...

הפרק הבא
תגובות

יפה · 24.03.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
חמוד אבל מאיפה בא אנה הזאת?

אופס... · 24.03.2012 · פורסם על ידי :מינמי המאמי (כותב הפאנפיק)
הסבר מלא על הדמות תוכלו לקרוא בפאנפיק: לפני שתיגמר השקיעה!
למי שאין כוח לחפש: שתדעו שיום לפני שנוויל נולד אמא שלו ציירה ילדה בשם אנה והיא כמו אחותו
למען האמת זה אותו הסבר אבל שם זה בתגובות אז שלא תתאמצו...

. · 29.03.2012 · פורסם על ידי :לונגה
אני מניחה שהתגובה שלי תהיה קצת משוחדת, מסיבות ברורות. יהיה מאד מעניין לראות את נקודת המבט של נוויל בספר השביעי (למעשה, לאחרונה ראיתי את החלק הראשון של הסרט השביעי, שם רואים קטע של נוויל שלא רואים בספר, והוא עורר אצלי חשק עז לקרוא על נוויל XD).
עם זאת, יש לי כמה הערות בנוגע לכתיבה עצמה. דבר ראשון, אין אפשרות להבין שמדובר בנוויל בתחילת הפרק. את משתמשת במילה "הוא" במקום בשם שלו בהתחלה, כך שאי אפשר להבין על מי מדובר. אם עשית את זה בכוונה, תשקלי לשפץ את זה, כי זה יוצר בבלבול.
דבר שני, אני חושבת שלמרות שאנה היא דמות שחוזרת על עצמה בפאנפיקים שלך, את צריכה להזכיר לקוראים במי מדובר, כי גם זה יוצר בלבול מאד מאד גדול. בהתחלה אפילו לא הבנתי שהיא תמונה. בכל אופן, הרעיון של הדמות שלה מאד מקורי, לכן אני אכנס לפאנפיק המדובר במהירות האפשרית כדי לקרוא עליה יותר, בתקווה שתוסיפי מידע אליה בהמשך הפאנפיק הזה P:
ההערה השלישית והאחרונה נוגעת לשימוש בסלנג ("הולך?", "יאללה"). מומלץ להשתמש במשלב גבוה יותר בכתיבה.
מחכה בציפייה להמשך ^^

. · 03.04.2012 · פורסם על ידי :Fairytales
התחלה מאוד מותחת, ואופטימית. אני תמיד אוהבת שיש התחלה אומטימית ואז שיבוש בהמהלך האירועים, כי זה גורם לקורא (או לפחות לי XD) לרצות לקרוא עוד (:

העתקתי לך את הפירושים לדרוג מתוך מדריך שאורפז כתבה (צירפתי גם קישור):
הסבר על הדירוגים:
G (לכל גיל) - פיק תמים ביותר. בדירוג זה אין שום תיאורים ואפילו לא רמיזות.
PG (מגיל עשר) - בדירוג זה אפשר למצוא כבר תיאור של נשיקה על הלחי או סטירה, אך לא יותר מכך.
pg13 (מגיל שלוש עשרה) - מתחיל להתחמם. אפשר למצוא תיאורים של נשיקות מפורטות, קללות ואלימות מפורטת.
R (מגיל חמש עשרה) - כאן ניתן למצוא רמיזות על מין, אך לא מין מפורט.
Nc17 (מגיל שבע עשרה) - מין מפורט, תיאורי אלימות מזעזעים וכו'...
pp18 (מגיל שמונה עשרה) - מדבר על תכנים כמו אונס, פדופיליה, והכל בפירוט מחליא.

הקישור : http://hportal.co.il/index.php?showtopic=7858


Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007