האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הרגעים האחרונים

איך זה להיות מאוהבת? מה ההרגשה? לאן זה יכול להוביל? אף אחד לא ציפה לזה אבל זה קרה....



כותב: sky galili
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1937
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: אין, מבוסס על סיפור אמיתי - זאנר: קצת פמסלאש, אנגסט - שיפ: תקראו ותראו - פורסם ב: 20.03.2012 המלץ! המלץ! ID : 2852
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היא ישבה ליד החלון הפתוח, מחזיקה בידה סיגריית וינסטון חצי גמורה. פרפר קטו ויפיפה חלף על ידה, קרוב לפניה, אך היא לא ראתה אותו. זה היה יום אביבי; השמש זרחה בשמיים הכחולים נטולי העננים. אך גם לזה היא לא שמה לב. העיניים שלה, שרק לפני שנה היו מלאות שמחת חיים, כרגע היו נטולות של שמחה, נטולות כל רגש, כבויות.
תוך כדי לקיחת שאיפה מהסיגריה, היא נזכרה בה. באהבת חייה האחת והיחידה, האהבה הראשונה והאמיתית שלה, אמיתית יותר מכל חייה. דמעה בודדת זלגה מעינה, מותירה שובל רטוב על הלחי שלה.
היא נזכרה איך היא הכירה אותה, מתי היא פגשה אותה בפעם הראשונה, מתי היא דברה איתה בפעם הראשונה.
היא זכרה את היום שבו הודתה שהיא אוהבת אותה, היום בו הודתה שהיא לסבית.
היא זכרה הכל, את כל הפעמים שלהן ביחד, את כל הבילויים, הפגישות, השיחות הארוכות. היא זכרה איך תמיד נסתה להיות שם בשבילה, להקשיב ולעזור לה ולהיות החברה הכי טובה שאפשר. היא אף פעם לא היתה יותר מזה והיא גם הפסיקה לקוות מזמן.

היא זכרה את הנשיקה שלהן. זה היה כנראה הרגע המאושר ביותר בחייה, היא הרגישה בעננים ורצתה שזה ימשך לנצח. אבל הנשיקה היתה קצרה, חד פעמית, והתרחשה בטעות. בכל לילה חלמה על הנשיקה הזאת, מנסה לשחזר את טעם לשונה של אהובתה בתוך פיה ואת ריח הבושם בשיערה.
היא זכרה את כל הדמעות שלה, את הלילות חסרי השינה, רטובים מהדמעות שהזילה. היא זכרה את כל הפעמים שכל כך כאב לה, בהם אהבת חייה האחת והיחידה פגעה בה. כל פעם כזאת הרגישה לה כסכין בגב, והגב שלה ניהיה מלא סכינים. אבל היא סלחה לה על הכל. היא פשוט לא יכלה לכעוס עליה, היא גם לא האשימה אותה, היא האשימה רק את עצמה. היא אהבה אותה מאוד, למרות כל הכאב שנגרם לה והמשיכה לאהוב אותה תמיד. למה? כי היא אהבה אותה יותר מחייה והרגישה שהאהבה הזאת היא הסיבה היחידה בגללה היא חייה.
כל בוקר היא קמה עם חיוך,  במחשבה שהיום תראה את אהבת חייה, תיהיה איתה, תדבר איתה. זה מה שנתן לה את הכח והסיבה לקום בכל בוקר, מטרה אחרת היא לא מצאה כבר מזמן.
אבל הן אף פעם לא היויחד, האהבה שלה היתה חד צדדית, שאף פעם לא קיבלה ולא תקבל תשובה.

היא נזכרה ביום של התאונה. באותו יום היא קבעה להיפגש איתה- עעם אהבת חייה. אבל כשהיא התקשרה אליה, אמא שלה- של אהבת חייה ענתה. אמא שלה אמרה שהיא בבית חולים. בקול חנוק מדמעות סיפרה לה על התאונה, על הרכב שפגע בבת שלה והשאיר אותה שוכבת דוממת ומדממת באמצע הכביש.
היא זכרה איך באותו רגע היא לא יכלה לנשום, הדמעות זלגו כנהרות מעינייה כל הדרך כשנסעה לבית החולים לראות את אהבת חייה.
היא זכרה את ההלוייה, הלב שלה היה שבור ודמעותיה תרבבו עם טיפות הגשם. אומנם האביב כבר התחיל, אך באותו יים של ההלוויה ירד גשם, ששיקף את מצבה, מצב רוחה ונפשה. היא הרגישה שהיא נחנקת, וגם עכשיו הרגישה כך מעצם הזיכרון.
שלושת הימים הבאים שלאחר ההלוויה- שלושת הימים האחרונים, היא בלתה בין קברים. היא לא הלכה לבית הספר ולא דברה עם אף אחד. היא ישבה ליד הקבר הטרי של אהובת חייה ודיברה אלייה. היא ספרה לה הכל, במשך שלושה ימים דברה אל האבן- הקבר של אהובתה.

עכשיו היא ידעה שזהו, לחייה אין יותר מטרה. אהובתה מתה, אהובתה שבמשך השנה האחרונה היא הסיבה היחידה לחייה. עכשיו היא מתה. אין לה יותר מטרה לחיות, אין לה יותר טעם לקום בבוקר, יותר היא לא תראה אותה.
היא נכנסה לחדר האמבטיה, פתחה את הברז והתחילה למלא את האמבט במים. היא הניחה לידה חפיסת סיגריות וינסטון- הסיגריות ששתיהן אהבו לעשן ולידם בקבוק וויסקי. היא התפשטה ונכנסה לתוך האמבטיה המלאה במים כשבידה האחת תמונה יפיפיה של אהובת חייה, ובידה השנייה- סכין מטבח ארוכה וחדה.

מספר שעות לאחר מכן, נמעה צרחה בכל הבית. זעקת כאב, שבר ויגון. אמא שלה חזרה הביתה. היא עמדה בחדר האמבטיה אוחזת בידה את המכתב שהבת לשה השאירה לה, שנשא את הכתובת "אני מצטערת".
בחדר האמבטיה נחה קופסת סיגריות ריקה, שמוקדם יותר באותו יום עוד היתה מלאה. לידה בקבוק וויסקי ריק, מוקדם יותר באותו יום גם הוא היה מלא. התמונה של אהבת חייה גם כן היתה זרוקה על הרצפה, מוכתמת בטיפות דם.
ובתוך האמבטיה, שצבע מימיה ניהיו אדומים מדם, שכבה נערה, שפעם היתה קופצנית ומלאת שמחת חיים. עכשיו פניה היו חיוורות, היא שכבה דוממת, ריקה מחיים, בתןך אמבט מלא בדמה.

תגובות

וואו · 22.03.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
מאוד מרגש... ומדכא.
אהבתי את האופן שבו תיארת את הדמות הראשית - איך שהעברת את הרגשות שלה, האבל שהיא עוברת.
אני באופן אישי קוראת סיפורים בסגנון אנגסט ומאוד אוהבת ונהניתי לקרוא את הסיפור שלך,
אבל לדעתי כדאי לשנות את הדירוג לגבוה יותר כי בכל זאת תיארת פה התאבדות, וזה נחשב לתוכן קיצוני.
ועד משהו קטן לשיפור - יש מעט טעויות כתיב.

מדהים · 08.07.2012 · פורסם על ידי :ליליאן אוונס8
אבל בכל זאת קצת הציק לי שכתבת 'אותו יום היא קבעה להיפגש איתה- עעם אהבת חייה. אבל כשהיא התקשרה אליה, אמא שלה- של אהבת חייה ענתה.' כשקראתי את המשפט הזה זה הרגיש כאילו איזה ערס שאומר כל שתי דקות אהבת חיי ..
אבל חוץ מזה זה היה פשוט מרגש

מאוד עצוב · 28.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
אבל הכתיבה הייתה סוחפת וזורמת, נותנת את היכולת להזדהות עם הדמות הראשית, למרות שאני בספק עם מישהו מאיתנו חווה אפילו משהו דומה למה שחוותה הדמות. מאוד התרשמתי מהתאור בסוף איך קופסת הסיגריות והבקבוק היו ריקים, ואיך שהתמונה הייתה זרוקה, והגיבורה... טוב זה היה ממש קשה ועצוב, אבל באמת יפה, אני אשמח לקרוא עוד דברים שלך.

אוצ' · 17.10.2012 · פורסם על ידי :אמילי המלכה
לא רוצה לדמיין את בכאב של הנערה:(

האגודה מאדיפה להישאר עולמנית · 07.12.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
ממש עצוב ומדכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תכתבי עוד דברים כי את כותבת מאוד יפה!!!!!!!!!!!!!

איה · 11.12.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
עצוב!!!!

פשוט וואו. · 31.08.2015 · פורסם על ידי :2Dgorillaz
אני אחת שמתחברת לדברים עצובים, ונורא אהבתי.
את כותבת ממש יפה(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007