האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס תולדות

איך הוחגוורטס הוקם? איך עלה הרעיון להקימו? למייסדים המופלאים ניתן אופי יוצא דופן ומשעשע...



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 7770
5 כוכבים (5) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר מאץ ג'יי קיי רולינג - זאנר: איך הוגוורטס נוסד, מזוויות ראייה שונות - שיפ: הפתעה... - פורסם ב: 25.03.2012 - עודכן: 19.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 2875
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

וויתור זכויות לג'יי קיי רולינג :)


"רוון!" רוונה שמעה צעקה הקוראת לה בשם חיבה.
רוונה הסתובבה. חברתה הטובה, הלdה, מיהרה אליה, חוצה את הכיתה החצי ריקה בבית הספר בובאטון שבצרפת.
"את מודעת לכך שבעוד חמישה חודשים נגמרים הלימודים?!" היא צעקה בהתרגשות.
"אמממ... אין מה להתרגש, יש בכל זאת עוד חמישה חודשים..." היא השיבה.
"אבל אני חייבת לתת לו מתנה!"
"מתנה...?" התבלבלה רוונה.
"את לא זוכרת? הוא צריך לזכור אותי גם אחרי הלימודים. מה אני יכולה להביא לו?" הסבירה הלגה.
"אה... יום החברות שלכם הוא רק בעוד חודש וחצי." ענתה רוונה בשיעמום.
"אבל גודריק לא יזכור אותי אחרי הלימודים!" צעקה הלגה.
"את צריכה להיות חברה של סלזאר." גיחכה רוונה.
"אל תעזי! למרות שהוא די חמוד..."
"העלמות רייבנקלו והפאלפאף, נא לגשת אליי מיד!" נשמעה צעקה בקול דק.
שתי הבנות הסתובבו בבהלה.
"הבהלת אותנו," נאנקה הלגה.
למה הוא חייב לחקות מורות? שאלה את עצמה רוונה, נאנחת בתוך עצמה.
"החננה והתמימה האלו, אבל כן, איכשהו נתקעתי איתכן." הוא נאנח. "אתן יודעות, קשה מאוד להיות החברה של סלזאר סלית'רין. את יכולה רק לחלום עליי." הוא הפנה את המשפט האחרון לעבר הלגה.
"איפה גודריק?" שאלה רוונה. "אה, שכחתי, הוא כבר תפוס, על ידי הלגה."
"שמעת אותה בעצמך. היא תבגוד בו בסוף, עם איך שהיא מרכלת ככה על בנים אחרים." צחקק סלזאר.
"כן, כמו שלא זרקת את לינדה ביום הלימודים האחרון שנה שעברה." הטיחה בו הלגה בזעם.
"כן, את מקנאה. תכונות כאלו טובות, כל מי שיהיה כמוני הוא בר מזל." צחק סלזאר.
"אתה יודע, שאיפה לכוח ועורמה הן בדיוק התכונות שכל אחד ירצה." התבדחה רוונה.
"כן, אנחנו לפחות עם תכונות טובות," חייכה הלגה. "רוונה חכמה ואני טובת לב וארוכת רוח. זה יותר טוב ממך, לא?"
"למה אני רק 'חכמה'? חוכמה זה לא הכל בחיים." הזעיפה רוונה את פניה.
הלגה וסלזאר החליפו מבטים.
ואז הלגה אמרה: "בדיוק בגלל זה אמרתי את מה שאמרתי."
"אז אני אמיץ ומלך הבנות, אה?" נשמעה קריאה מהולה בצחוק.
"אתה מלך הבנות, כן," התחנפה הלגה אל חברה, גודריק.
"את מלך הבנות הייתי משמיטה, זה לא ראוי לך, כי אתה סתם שחצן מבפנים." אמרה רוונה חרישית.
"דברי חכמים שנאמרים על ידי חכמה והם כל כך טפשיים..." נאנח גודריק.
"למה הם טפשיים? זה ברור שאתה לא מלך הבנות, הרי יש בן אחד, חתיך ומוצלח יותר ממך, יש לציין, שהוא זה שצריך לקבל את התואר 'מלך הבנות'."
"סלזאר, דיי!" צחקה רוונה.
"נפלת גם את בקסמיי." נאנח סלזאר.
"כשאני אפול בקסמייך העולם ייחרב." התגוננה רוונה.
הלגה וגודריק צחקו.
"אני רוצה שנשמור על קשר," מלמלה הלגה. "אחרי הלימודים. אחרי בובאטון."
"בואו נעבוד יחד, באותה עבודה," התבדח גודריק. "אחרי זה נישן יחד, במיטת קומותיים כפולה."
"אין דבר כזה." גלגלה רוונה את עיניה.
"אז איך אומרים 'מיטה עם ארבע קומות'?" שאל גודריק.
"מה דעתך על פשוט: 'מיטות צמודות', או משהו כזה?" התיישבה רוונה על כיסא קרוב, משלבת את ידיה.
"אני יודע, גאונות לא יכולות לעמוד הרבה זמן כי קשה לרגליים שלהן לעמוד במשקל גופן על כמות השכל שלהן, אבל המורה רוצה לנעול את הכיתה," העיר סלזאר.
"החוצה!" המורה קראה מהכניסה. "אתם לא צריכים לבלות פה את כל היום. ישנם כללים, זה אחרי הכל בית ספר. אתם לא אוהבים אותם? תבנו לכם בית ספר משלכם ובו הכללים שאתם מעדיפים."
"זה יהיה גדול," ענה לה גודריק, שמח על העובדה שהוא הרגע התחצף.
"עוד פעם אחת ותקבל ריתוק," נאנחה המורה.
"בואו נבנה בית ספר!" התרגשה הלגה.
איך אפשר 'לבנות' בית ספר? תהתה רוונה. בית ספר זה המון אחריות והם לא הכי אחראים, כלומר, הם לא אחראים בכלל. ועוד במהדברים שהמורה אמרה? היא סתם העירה לנו היערה. היא לה התכוונה ברצינות. היא גיחכה לעצמה בשקט.
"אתם לא מתכננים מוקדם מד-" קטעה אותם רוונה, אך נקטעה בעצמה.
"רעיון גדול! נחלק אותם לבתים, עם התכונות שלנו, עם זה נוכל להגיע למקום בכיר במשרד הקסמים," התחיל סלזאר לתכנן.
"אתה והמזימות שלך..." נאנחה הלגה.
"אני והתוכנית הגאוניות שלי," תיקן אותה סלזאר. "היית גם מתה להיות החברה שלי."
"היי, היא תפוסה!" קרא גודריק.
הלגה צחקקה על תשומת הלב.
"תתכננו, אני אתקן שגיאות כתיב. הלכתי לישון," אמרה רוונה.
"עכשיו צהריים," קרא גודריק.
"נכון, אבל עם בלבולי השכל שלכם, מתעייפים כבר אז." ענתה רוונה והוסיפה: " חוץ מזה, אני אעבוד יותר מכולכם יחד, שגיאות הכתיב שלכם הן דבר נפוץ ואיום במיוחד."
היא החלה ללכת לשמע קולות המחאה שהחלו להישמע.
לבסוף גודריק קרא: "התיכנונים יגיעו אלייך מחר!"
"טוב." היא מלמלה והתרחקה משם, לחדרי השינה של התלמידים. אולי זה באמת יהיה מעניין אם תלמידים דומים בתכונות יישנו יחדיו, חשבה לעצמה. בחדרים שונים שצריך אליהם
ססמאות, עם חדרי מועדון משלהם... היא נכנסה למיטה ופתחה ספר קריאה,  מתענגת על השקט ששרר בחדר.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

"גדול!" קראה רוונה בעודה קוראת את תכנוני חבריה. "אני יכולה להוסיף כמה היערות?"
"תנו לשכל לעשות את שלו," גלגל סלזאר את עיניו.
"אפשר לבנות מעונות," הציעה רוונה. "חדרי מועדון עם כניסה למעונות.חדרי המועדון יהיו מוסתרים תחת מסווה של פסל או תמונה וצריך לתת ססמא כדי להיכנס."
הלגה חייכה. "אמרתי לך פעם שאת גאונה?"
"פעם הבאה זאת תהיה האלפיים והאחת עשרה." נאנחה רוונה.
"אז... עוד רעיונות?" שאל גודריק.
רוונה שמה לב שכולם מביטים בה בצפייה.
"אפשר... להמציא מצנפת ולמיין את הילדים. היא, בגלל שהיא נמצאת על הראש שלהם, תעשה את העבודה הטובה ביותר בהלטת הכרה. היא תקרא את הילד ותמיין אותו. נצטרך להתאים
תכונות מפתח לכל אחד מאיתנו, ככה ש- 'מלך הבנות' לא נכלל בתכונות האלו..." החלק האחרון נאמר לגודריק.
גודריק נאנק.
"...לאחר מכן נצטרך לבנות את בית הספר והדבר הכי חשוב - שעל כמה נתערב ששכחתם אותו? - לבחור שם לבית הספר."
מלמולים נשמעו משלושת הנערים. הם בהחלט שכחו.
"נחשוב על זה מאוחר יותר..." מלמלה הלגה. "עכשיו נתמקד במבנה בית הספר?"
רוונה רחשה לה כבוד על כך שהלנה העלתה על דעת עצמה נושא שכזה, אך נושא בית הספר שהם עתידים לבנות ריתק אותה כל כך, עד שהיא שכחה מהמחשבה הזאת די מהר.
את השעות הבאות בילו הרבעייה בתכנונים, מבנה, חדרי מועדון ומעונות. חממות, ביתן לשומר ויציאה לעיר הגדולה. הם אפילו סגרו על מיקום. בית הספר יצא להוגסמיד. החיסרון היחיד שלו
היה שיש בו כניסה ישירה ליער מסוכן, אז הם החליטו להוציא את היער מהמקומות הנגישים בבית הספר.
נותר גם השם. אותו הם ישמרו למחר, כך החליטו, כי רעיונות טובים, לא באים בעשר בלילה.

הפרק הבא
תגובות

תגובות? · 26.03.2012 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
יאללה, חברים! תגובות מעודדות אותי להמשיך!
(יש לי עוד שני פאנפיקים:
הסקופ לא שלי!
אשפית בזמן
שניהם פאנפיקים חמודים ושווים קריאה :) אם אהבתם את זה תואהבו גם אותם כי כל הפיקים שלי עם הומור! :)

. · 26.03.2012 · פורסם על ידי :לונגה
זאת תאוריה מעניינת מאד לסיפור של המייסדים, וההומור בהחלט מוסיף המון. אם זאת, בזמן הקריאה (שהייתה מהנה) קצת התקשיתי להאמין שהסיפור מתרחש אלף שנים לפני ימנו, בעיקר בשל צורת הדיבור של הדמויות (ראי דוגמא: "סבבה"). כמו כן, הרעיון שהמייסדים למדו בבובאטון הוא מעניין מאד, לכן הייתי רוצה לדעת יותר על איך העניינים מתנהלים שם.
הדבר שאהבתי במיוחד בפרק הזה היה הדמות של רוונה. למרות שזה היה רק פרק ראשון, וגם קצר למדי, היא בלטה בין שאר הדמויות בתחכום ובעומק שלה כדמות. ברור היה שהיא דמות מפותחת ואמינה, והיא מושלמת כדמות ראשית.
ד"א - השם הפרטי של הפאלפאף היה הלגה (:
מחכה לפרק הבא ^^

מגניב לאללה · 26.03.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
תמיד רציתי לדעת מה קרה בתקופה הזאת!!

זה יכול להיות נחמד... · 27.03.2012 · פורסם על ידי :anything but ordinary
אבל זה קצת מוזר שהם ישר עולים על איך הוגוורטס מתנהלת כיום...
זה יהיה מצחיק יותר אם הם יתכננו משהו ובסוף יסתבר שאי-אפשר או דברים כאלו..
אבל אני בכל זאת מצפה להמשך!!!

וואו · 29.03.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
יפה ומקורי מאוד. נהניתי לקרוא וזה עשה לי חשק לקרוא עוד על התקופה ועל מייסדי הוגוורטס.

~_~ · 30.05.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
כזה כמו כולם...
תמשיך זה יפה מקורי ומעניין.
ואני אשמח לקרוא את ההמשך.

תודה!! · 01.06.2012 · פורסם על ידי :The Hate (כותב הפאנפיק)
עדכנתי פרק נוסף, מתנצלת שלא עידכנתי תקופה ארוכה כל כך!

מאוד אהבתי · 12.10.2012 · פורסם על ידי :or.barkai999222
מאוד אהבתי את צורת הכתיבה שלך ועכשיו אני קוראת את כל הפאנפיקים שלך את כותבת מדהים, באמת!!!!! :)

אני מתה על אשפית בזמן!!!! · 04.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
מתי את ממשיכה אותו?
זה פיק יפה

קראתי על המייסדים ורוונה רייבנקלו והלגה נולדו בסקוטלנד ובובאטון בצרפת! · 27.03.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני0478
אז סליחה אם העלבתי אבל ציינתי רק משהו קטן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007