האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הוגוורטס תולדות



כותב: קרחון
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3536
4 כוכבים (4.2) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הוגוורטס תולדות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 08.11.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 288
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בתחילה היתה אחת. הלגה הפלפאף היתה מורה לקסם. באותה תקופה חשוכה כל אחד שנחשד במעשי קסמים נעצר והוצא להורג. אפילו ילדים. הלגה טובת הלב לא יכלה לעמוד מהצד ולראות, קוסמים צעירים ומכשפות ילדות שמשתמשים בכוחם מבלי לדעת איך, גורמים לאירועים מוזרים לקרות, ואז, נתלים בשל כך.

היא אספה סביבה כמה ילדים שיכלה למצוא והחלה ללמד אותם בסתר. הראשונה שהצטרפה אליה היתה רוונה רייבנקלו. היא היתה מכשפה חכמה מאוד והגיונית וידעה את חשיבות העברת המידע לדרות הבאים. היא הסתכנה והפכה את חדר הלימוד לנסתר בעיני מוגלגים. אולי מכשפים בוגרים יכולים לקרר את הלהבות ששורפות אותם אבל לילדים אין מזל רב כל כך.

סלזאר סלית'רין היה הבא שהצטרף. גם הוא פחד שהמורשת תיכחד, יש כאלו, שאמרו הרבה אחר כך, שאולי הוא דאג למורשת יותר מלילדים. כך או כך, הוא הציע לעבור למקום מרוחק, הרחק מעיני המוגלגים. וכך החלו השלושה לחפש מקום מתאים. זה היה יום אביב נעים, בסוף מרץ של המוגלגים, כשגודריק גריפנדור נכנס לעיירה בא לימדו ילדים איך לקסום. הוא הציע להפלפאף, רייבנקלו וסלית'רין, שבינתיים נודעו כ"מייסדים", את עמק הוג והרי וורטס שסביבו בפאתי אנגליה כמקום לבניית טירת בית הספר. כן, זו היתה חייבת להיות טירה. מספר התלמידים הגיע ליותר ממאה והיה צורך להסתירם. כמובן שעל מנת לבנות את הטירה, טירה שתהיה מוגנת מרע מפנים ומחוץ, היה צורך בקסם רב. לכן, בצער פיזרו המייסדים את תלמידיהם, לא לפני שכתבו את שמם בדיו ירוקה בספר גדול שהביא עמו גריפנדור. כל מי ששמו נכתב בספר יוכל למצוא את דרכו לעמק הוג ומורי בית הספר יוכלו למצוא אותו. וכך יצאו המייסדים אל העמק המוקף באגם ענקי, לבנות שם את משכנם. זו היתה עבודה של ממש ולקח, אפילו בעזרת קסמים, חמש שנים לבנות את הטירה. חמש שנים, שבמהלכן הצטרפו קוסמים רבים למלאכת הבניה. רבים כל כך, עד שהם הקימו כפר קטן: הוגסמיד. בוני עמק הוגוורטס. כל התלמידים נאספו ושוכנו בכפר. רבים מהם, המבוגרים יותר עזרו במלכת הבנייה. יש מספרים שבגלל חדוות הנעורים שלהם יש מעברים סודיים רבים כל כך, ומדרגות נעלמות רבות כל כך. כל אבן ואבן בהוגוורטס הוגנה מפני התעתקות. כל דלת כושפה במטרה לעצור את הרשע. כל תמונה שנתלתה על הקיר, כל מדרגה שהוצבה באוויר נבחרו בקפידה. לבסוף, כשכבר שכנו התלמידים והמורים בטירה, צוות ה"בוגרים" -התלמידים שעזרו בבניה, הכין מתנה להוגוורטס: מגרש קווידיץ ענק הוקם בחצר הטירה, ומסיבו מאות מושבים.
"למען כל התלמידים שיבואו" הם אמרו.

בתחילה לא היו מורים בהוגוורטס מלבד המייסדים: כל הקוסמים והמכשפות שמילאו את המקום בזמן בניית הטירה חזרו לחייהם הקודמים. הבוגרים הלכו להילחם בגיורגט, המכשף שניסה להפוך את כל ילדי המוגלגים בעולם לצפרדעים. לכן לא התחלקו התלמידים לכיתות לפי גיל או מקצוע. הם פשוט חולקו לארבע קבוצות שכל קבוצה למדה אצל מיסד אחר. כדי למנוע בלבול רקמו כל התלמידים על דש בגדיהם את סמלו של המורה שלהם: תלמידיה של רייבנקלו רקמו נשר גדול, חיית המחמד שלה: יצור חכם מאין כמוה. תלמידו של סלית'רין רקמו נחש: כסמל ליכולתו הנדירה של מורם לדבר עם נחשים. תלמידיו של גריפנדור רקמו אריה על חולצתם: סמל משפחתו של גריפנדור במשך דורות כי רבים מבני המשפחה היו אנימגים שהפכו עצמם לאריות. התלמידה של הפלפאף התקשו לבחור בחיה. הלגה באה ממשפחה פשוטה ולא היה למשפחתה סמל כל שהוא. לכן בתחילה לא היה לתלמידה שום סימן. הדבר לא היה נחוץ; הם היו היחדים בלי שום דבר על חזם ולכן היה קל לזהותם אבל הם הרגישו מוזר בגלל היותם נבדלים מהשאר. הפתרון הגיע תוך זמן קצר: כששלושה סוהרסנים הגיעו לבית הספר במרדף אחרי גיורגט הם מצאו עצמם מול חבורה של תלמידים שחקרה צמחים ביער. הלגה זימנה פטרונוס מיד: פטרונוס בצורת גירית. וכך התחלקו תלמידי בית הספר לארבעה קבוצות שוות אבל שונות. לאט לאט החלו להיווצר הבדלים בין הקבוצות: סלאזר לימד את תלמידיו בעיקר פוליטקה של מכשפים, בעוד רוונה השקיעה בעיקר במקצועות תיאורטיים כמו כשפומטיקה, הלגה השקיעה את זמנה בללמד את תלמידה איך לעזור לנזקקים. גודריק גריפנדור לימד את תלמידיו מלחמה בכוחות האופל. הסמלים על דשי החולצות הפכו שימושיים בגלל המעברים הרבים בין הקבוצות. בשנה הרביעית להקמת בית הספר קסמו ארבעת המייסדים את מצנפת המיון. כובע מרהיב ביופיו שידע לראות מה בתוך ראשו של התלמיד ולפי זה לשלוח אותו לקבוצה המתאימה לו.

מצנפת המיון פתרה להם בעיות רבות, בעיקר משום שמצאו קוסם שילמד את הילדים לשחק קווידיץ', וכך יכלו הילדים לשחק אחד נגד השני בקבוצות מסודרות. שם המורה לקווידיץ' היה שביט כוכבוס, הוא היה קוסם צעיר מיון, והממציא המטאטא החדיש ביותר "השביט". המטאטא הזה היה חדיש כל כך עד שלא היה צורך להישען עם כל הגוף כדי להזיז אותו!
כעבור זמן מה, הצטרפו לבית הספר מורים נוספים, בעיקר בוגרים של בית הספר. דבר זה היה מאפשר לפרק את "הבתים" (כך קראו לקבוצות הלימוד) אך לאחר מחשבה החליטו המייסדים לשמור עליהם. הם עודדו את התלמידים ללמוד ולשמור על החוקים. שום עונש שיתן לך מורה אינו שווה לקבוצה שלמה של תלמידים שלא מדברת איתך כי פגעת בשמו הטוב של הבית. היה זה גבי עון, המורה ללחשים, שחשב על גביע הבתים, ועל צ'יפור התלמידים המצטיינים.

הקרע החל כשתיים-עשרה שנים לאחר הקמת בית הספר, זורבלל ששבצר, בן למשפחה מוגלגית, ואחד האנימגים המוכשרים בעולם, בא להציע את עצמו למשרת המורה לשינוי צורה. זה לא מצא חן בעיני סלאזר סילת'רין. עוד קודם הוא ניסה למנוע כניסתם של תלמידים מסוימים לבית הספר בטענות להיעדר כמות קסם מתאימה ופחד של חשיפה מפני המוגלגים (אז כבר החליטו להמשיך את ההפרדה למרות סיום רדיפת הקוסמים והמכשפות, זה התחיל בבחורה בשם סינדרלה ש "רק רצתה ללכת לנשף" והמשיך במלא אנשים שביקשו פתרונות קסם לבעיות שלהם). אף פעם בעבר לא התנגד סלאזר בגלוי לכניסתו של מוגל לבית הספר בגלל היותו מוגל, הפעם הוא טען ש'המוגל בילה זמן רב מידי עם בני מינו' ו' אי אפשר לבטוח בו'. זורבבל הפך למורה בבית הספר בהצבעה של שלוש נגד אחד.

הקרע הסופי קרה בגלל הדיו הירוקה. עד עתה, כל קוסם או מכשפה שנולד להם ילד והיה מעונין שהוא ילמד בהוגוורטס כתב את שמו או את שמה בספר הגדול בדיו הירוקה, כך אפשר היה למצוא את התלמיד בכל מקום שיהיה, גם אם הוריו לא בחיים. זה קרה כשרוונה רייבנקלו המציאה דיו אחרת, כחולה, ושפכה אותה על הספר. הדיו נעלמה, ואז חזרה והופיעה בצורת שמות הילדים בני אחת עשרה עם כוחות קסם בעולם. ברגע שנכתב השם בדיו הירוקה, הילד נמצא וקיבל הזמנה לבית הספר. סלאזר רעד מרוב כעס. צעקות רמות נשמעו לעיתים קרובות מהחדר בו אכלו המורים את סעודת הערב שלהם. בעיקר נשמעו קולותיהם של גריפינדור וסלית'רין. כל התלמידים בהוגוורטס לא ישכחו את היום בו עזב סלית'רין עם עשרה מתלמידיו המוכשרים ביותר, משאיר אחריו צרחן "אני אחזור כשחדר הסודות יפתח, ויורשי יטהר את המוקם הזה מכל מתנגדי". באופן מפתיע, איש לא דיבר על כך גם כשמורי בית הספר ערכו חיפוש בטירה. הם לא מצאו דבר. ושוב הלגה הפלפאף היתה האחרונה. גודריק גריפנדור נעלם כמו, טוב, בקסם, כשיצא לעזור לאחד מהבוגרים שהקים בית ספר לתורת הנסתר ביערות הגשם באמריקה, בול על קן של שדים בושמים, ששרים על העתיד הגרוע ביותר האפשרי ובכך גורמים ייאוש ונטיות התאבדות קשות לכל שומעיהם. שנה בערך לאחר שנעלם, הלגה (שכבר היתה אישה מבוגרת) קיבל מכתב וחרב, חרבו האגדית של גודריק, חרב שהיא גם שרביט קסמים. המכתב היה קצר מאוד, וזו לשנו: ' רק בך אני בוטח הלגה. שימי זאת במקום שתלמיד גריפנדור אמיתי ימצא אותה כשיזדקק לה'. ריוונה מתה בשלווה במיטתה בגיל 124 וחצי.


רבים מבוגרי בית הספר הקימו בתי ספר דומים ברחבי העולם, שלושת המפורסמים ביותר הם:
· בית הספר לקסמי מים ואור. בית ספר זה הוקם בתחתית אוקינוס הקרח הצפוני בידי קרל ימאוד. מטרת בית הספר היתה להכשיר תלמידים בעלי יכולת גבוהה לשליטה במזג אוויר ובחיזוי עתידות. זהו בית הספר הקטן ביותר, כי רק מעטים מוכשרים בתחומים הללו. סמלו לוויתן קופץ מעל גוש קרח. הם, כמובן, לא משחקים קווידיץ'.

· בית הספר לקסם עתיק ולראייה פנימית. בית הספר הזה מוקם, באופן מפתיע, במקום שבו גרים מוגלגים. אבל העובדה שאפילו המוגלגים שגרים שם שכחו שהמקום קיים ותושביו מעטים כל כך, הופכת את מצפה רמון למקום מושלם להתחבא. למרות זאת, נקטה יעלנו דניק בשיטות הסוואה רבות: תלמידי בית הספר גרים באכסניה מוגלגית לגמרי שנקראת מדרשת שדה בוקר, לומדים מתחת לאדמה. המכתש היפהפה, ומעברים הודעות עם יעלים. זהו בית הספר המבוקש ביותר אחרי הוגוורטס, כי הוא עוסק, בין השאר, בראיה של אופי האדם או החיה מבפנים.

· בית ספר לדרקונים וללהבות. בניגוד למה שמשתמע משמו, לא לומדים דרקונים בבית הספר הזה, אלא לומדים מדרקונים. בית הספר הזה מתמחה בשינוי צורה ומלחמה בכוחות האופל. מכל בתי הספר, בית ספר זה, הממוקם על שני איים, אי הדרקון ובורנאו, זכה בנוף המדהים ביותר, ובאמצעי התחבורה המוזר ביותר. כדי להגיע מאולמות השינה (בג'ונגלים של בורנאו) אל כיתות הלימוד (באי הדרקון) רוכבים התלמידים על כרישים.

 


- סוף -

 

תגובות

זה לא פיק · · פורסם על ידי :London
אבל זה ממש ממש ממש נחמד =]

פיקצר מעולה! · · פורסם על ידי :magic girl
נהנתי מכל רגע!

3> · · פורסם על ידי :דנננה~אוהבת האי פוטר

זה יפה.. אהבתי . · · פורסם על ידי :Kiss The Rain
הוגוורטס תולדות - מאת בתחולדה בגשוט XD חחחח

יפה · · פורסם על ידי :ברבריס
פיקצר טוב.
ממש אהבתי 3>

אהבתי · 30.04.2018 · פורסם על ידי :edenli
אהבתי את זה שיש בית ספר לקסם עתיק בישראל... אולי הוא כשר... מה דעתך לקרוא לו "אולפנת שבע הנביאות"?

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007