האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יומני הסודי ביותר

מה באמת היה ביומנו של טום רידל לפני שהפך להורקרוקס?



כותב: רוני246
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1909
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר\טום ריל - זאנר: אין לי שמץ של מושג - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 05.04.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2913
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

1 בספטמבר 1940: תחנת הרכבת קינגס-קרוס

עברו חודשיים מאז שהודיעו לי שאני קוסם, מאז שאמרו לי שיש לי לאן ללכת מבית היתומים המסריח הזה. עכשיו אחרי עוד חודשיים בבית היתומים, סוף-סוף אני עוזב!. למרות שאני לא יודע הרבה אני כבר יודע שאני רוצה להיות בסלית'רין, אלה ששואפים להיות משהו וכמובן טהורי-הדם אלה שגאים בכך ששהורים שלהם קוסם ומכשפה ולא בוצדמים קטנים ומסריחים או אלה שלא אכפת להם מי טהור-דם ומי לא. למרות הייותי חצוי-דם כמובן שאני מעדיף את אימי המכשפה מאשר את אבי המוגל המטונף שנטש אותה, ולכן אני רוצה להיות בחברת אנשים שכמוני לא סובלים מוגלגים ובוצדמים-בית סלית'רין. המורה שבא לבית היתומים (המורה לשינוי צורה בבית הספר הוגוורטס לקוסמות ולכישוף) כך התברר לי היה בגריפינדור, והוא סגן המנהל (שהתברר לי המנהל פרופסור דיפט). שמעתי שכמה מהמנהלים הקודמים לא רצו להכניס בוצדמים ואני לגמרי איתם!. לצערי שמעתי שכעט אכן מכנים בוצדמים לבית הספר בזכור המורה שבא עליי לבית היתומים ( אלבוס דמבלדור). טוב לפחות אני מקווה להיות בסלית'רין גם כדי להתרחק מהם כי בסלית'רין לא מקבלים אותם. כפי ששמעתי יש 4 בתים סלית'רין, גריפינדור, הפלפאף ורייבנקלו, את גריפינדור מאפיין אומץ, את הפלפאף מאפיין נחמדות (מי ירצה ללכת לשם?),ורייבנקלו מתאפיין בשכל. לכל אחד גם סמל לסלית'רין-נחש (אגב אני מסוג לדבר עם נחשים שאלתי על כך את דמבלדור והוא אמר שגם בעולם הקסמים זה לא רגיל ושהלחשנן הכי ידוע היה סלית'רין) (עוד סיבה שאני מתאים לסלית'רין). סמל גריפינדור-אריה, סמל רייבנקלו-לא זוכר וסמל הפלפאף-לא זוכר. ואם כבר מדברים על הבתים בסוף השנה הבית שיהיו לו הכי הרבה נקודות זוכה בגביע הבתים (ואם אבחר לסלית'רין אני מתכוון לתת לו את הניצחון). ואם מדברים על סוף שנה אני אצתרך לחזור בסוף שנה, מותר להשאר בחופות החגים אך בחופש הגדול אהיה חייב לסבול להיות בבית היתומים. ואם כבר מדברים על מקומות דמבלדור לקח אותי למעט זמן מבית היתומים לסמטה שיש בה ציוד קוסמים "סימטת דיאגון". בסמטה יש המון פונדקים וחנויות ובפונדק אחד היה איש, מוכר "טום", בדיוק כמו שמי וכשם אבי המוגל המטונף. להרבה אנשים יש את השם "טום" וכפי שסיפרתי לדמבלדור השם שלי מעצבן אותי, משתי סיבות: לאנשים רבים יש את השם,והשם מזכיר לי את אבי המוגל. לא אתפלא אם אשנה את שמי מתישהו ולא אתפלא אם הורי אבי יקבלו ביקור לא כל כך נעים ממני שאלמד כמה קללות למרות שאני יודע שלא אלמד השנה קללות מסוכנות אני יודע שאם לא כמובן לא ישנו את תוכנית הלימודים נלמד קללות "שאין עליהם מחילה" בשנה השישית ללימודים.  טוב בנתיים אני עוד לא בשנה הראשונה אבל מתלמידים בוגרים ממני שמעתי שהטירבה והאולמות מרעיבים ביותר, וגם שמעונות סלית'רין למטה במרתפים, די קר שם אבל אני אישית מעדיף קור על חום.

אמשיך לכתוב אחרי המיון, הרכבת עצרה והגיעה להוגוורטס טוב יש לי רק עוד דבר אחד להוסיף:הטירה באמת מרהיבה.

תגובות

מצטער · 05.04.2012 · פורסם על ידי :00123456789
מצטער שאני כותב תגובה שלילית אבל כמעט כל הדברים פה לא נכונים.
וולדמורט לא ידע שאביו מוגל, הוא לא שנא בוצדמים לפני שהגיע להוגוורטס, דמבלודור לא לקח את רידל לסמטת דיגון ויש שגיאות כתיב.
אפשר לנסות לשפר ולפוח את הספר השישי בשביל דיוק.

גם אני כתבתי פאנפיק דומה: ID 2909

מהמם! · 08.04.2012 · פורסם על ידי :TaeMint
לרוג'ר דייויס אם טום רידל\וולדמורט לא היה בסימטת דיאגון מאיפה היו לו את כל החפצים? (גלימת הוגוורטס, שרביט, ספרים).
כל שאר הערות, מיצטערת מיכלי אבל הוא צודק... (אצתרך=אצטרך, מסוג=מסוגל...)
אבל ממש יפה!

הפאנפיק · 21.04.2012 · פורסם על ידי :ג'יני-וויזלי
היי לכל קוראי הפיק,
אני נורא מצטערת אבל המשתמש שלי "ג'יני-וויזלי" נמחקה, עשיתי חדשה עם אותו שם אבל אני עדיין לא הכותבת של הפאנפיק במשתמש החדש, יש למישהו מושג איך אני ממשיכה לכתוב?

לג'ני-ויזלי · 05.06.2012 · פורסם על ידי :stam2
לפי מה שתוב במקום של שם כותב הפאנפיק הכותב הוא המשתמש: ' רוני246 '.
מקווה בשבילך שתצליחי לעקוף את הבעיה.

טום רידל לא הלך לסמטאת דיאגון עם דמבלדור(הוא היה שם אבל בלי דמבלדור ובגלל זה היה לו את כל החפצים , אהם כותב התגובה השניה).
אני מסכימה עם כותב התגובה הראשונה : כל הדברים בפיק לא נכונים.

הם צודקים, אבל בכל זאת יפה... · 13.06.2012 · פורסם על ידי :Demons
טום רידל לא ידע שאבא שלו הוא מוגל בהתחלה, הוא אפילו חיפש אותו בעולם הקוסמים. כל הקטעים שכותבי התגובות הקודמות אמרו נכון, וגם טום רידל מעולם לא ביקש לשנות את שמו, אם הוא היה רוצה דבר כזה הוא פשוט היה קורא לעצמו ג'ייקוב רידל, או שם אחר אבל הפאונטה מובנת, נכון? הוא רצה שם שיעורר יראה, הוא חשב על זה רק כשהחל בפעולה נגד "בוצדמים", מוגלגים, ושאר הפעולות ה"וולדמורטיות", שלו. והערה נוספת, איך טום ידע על הבתים בהוגוורטס כל כך הרבה? לפי מיטב זכרוני דמבלדור לא דיבר איתו על הבתים בהוגוורטס. בכל מקרה פיק יפה חוץ מהטעויות הרבות, אם תצמד לאמת יותר תצליחי להעלות את רמת הפיק.

הרבה טעויות · 06.06.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
אני מצטערת אבל יש כאן מלא טעויות
1.בספר השישי טום מתואר כילד ביישן לא שאפתן ובטח שלא יודע כלום אל הוריו.
2.טום הלך לבד לסימטת דיאגון כולם יודעים את זה בגלל אותו זיכרון של דמבלדור בספר השיש.י
3.טום תמיד רצה להיות שונה מכולם אבל הוא רצה לשנות את שמו רק כאשר גמר את לימודיו.
4.הוא לא ידע מה זה טהור דם.
4.וכמובן שהתגובא שמעלי צודקת איך הוא ידע כל כך הרבה אל הוגוורטס והבתים לא היה לו כסף לקנות ספרי לימוד והיה צריך להישתמש בקרן הוגוורטס בשביל הדברים הבסיסיים איך הוא יכול לדעת כל כך הרבה.
שימי לב לפרטים האלה והפיק יעלה במלא מלא מלא

לדעתי הרעיון יפה · 28.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אבל באמת יש טעויות ושגיאות כתיב אבל בסך הכל הרעיון עצמו הוא יפה, ואני רוצה המשך!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007