האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

האביר והנסיכה| פיקצר

סיריוס ובלטריקס היו רוצים לצעוק בכל רם את כל מה שצברו עם השנים.



כותב: Full Moon
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3608
5 כוכבים (5) 11 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - אנגסט - שיפ: סיריוס/בלטריקס - פורסם ב: 04.06.2008 המלץ! המלץ! ID : 30
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

את הנסיכה.

את עם הכתר, העוצמה.

גרה בארמון בין שומרי הדיכאון.

חיה לבדך, ואף אחד לא לצידך.

את לבדך.

 

בלטריקס הייתה הנסיכה של סיריוס בילדותו. אם הוא היה כן עם עצמו, הוא היה חייב להודות שהיא הייתה הנסיכה גם בבגרותו. היא תמיד ידעה מה להגיד לו כדי שיסכים לעשות ככל העולה על רוחה. למעשה סיריוס זכר רק פעם אחת שבה העניין לא הצליח לה, זה היה כשניסתה לשכנעו לעבור לצד האפל. בלטריקס גרה עם סיריוס באחוזה של משפחת בלק, עם אותם הורים ודודים ששמרו עליהם כעל ילדים מנומסים, נטולי שמחה. בעצם, הייתה להם שמחה, אך הם הסתירו אותה מעיני המבוגרים.

היא הייתה לבד, כי אף אחד לא הבין שבלטריקס היא לא עוד נערה טהורת דם. היא נועדה לגדולות.

אף אחד, חוץ מסיריוס.

 

צועקים על אהבה.

מנסים, וזה נורא קשה.

הדמעות כבר נגמרות.
הדמעות סימנו תקוות, שלנו.

 

כשסיריוס מתמיין לגריפינדור, הם חווים ויכוח קשה.

"זו טעות, אתה לא קולט?" היא זועקת, אביר חלומותיה עומד להיעלם, "זו פשוט טעות, זה כל כך פשוט. לך לדמבלדור, תגיד שאתה רוצה מיון חוזר."

"בלה," סיריוס מרכך את קולו, "זה לא כל כך פשוט. את לא מבינה..."

"זה יהיה פשוט. אתה פשוט הולך לדמבלדור." קולה של בלטריקס תמים ומתוק. "אם הוא לא יסכים, אימא 'תכנס' בו."

 

אני מהכפר, עובד קשה, דמי ניגר.
כל רכושי אני לובש כאן על עצמי.
את הנסיכה, ואת בכייך אני אשמע
גם אם בלחישה...

 

"בלה," קולו נעשה קצת תקיף, אך סיריוס מרסן אותו. בכח. "אני לא רוצה לעבור לסלית'רין. התמיינתי לגריפינדור בכוונה."

"אתה מה?" הוא שואלת,מסרבת להאמין.

"אין לי יותר סודות ממך, בת דודה. זו האמת שלי, גם אם היא כואבת."

"ממתי אתה חושב כך?" בלטריקס המומה.

"מהיום בבוקר. בעצם, מאתמול. בעצם... מתמיד." הוא גמגם, "ובכלל, מה זה משנה?"

"אתה שיקרת לי!" היא צרחה, זה כאב לה. "אמרת שנהיה הדוכסים המשניים לאדון האופל, שלא יהיה עליון מאיתנו. את כל החלומות שלנו טווינו ביחד. נלחמנו נגד קיסי, ביחד. ועכשיו?"

"כלום לא השתנה." הוא אומר, מנסה להישמע אבירי. "זה לא משנה דבר." הוא פולט.

אבל הנסיכה כבר הלכה.

הוא חווה את כאבה, זה גם הכאב שלו.

 

צועקים על אהבה.

מנסים, וזה נורא קשה.

הדמעות כבר נגמרות.

הדמעות סימנו תקוות, שלנו.

 

"בלטריקס," הוא קורא אליה, "סלחי לי. זה לא ישנה כלום, אני מבטיח."

"איך לא ישנה? אתה כבר לא בן בלק." היא פוסקת, בעקשנות הידועה רק לה. "מכרת אותי לטובת בוגד. וכאילו שזה לא מספיק, מדובר בבוגד עלוב. סיריוס, אתה החלפת אותי בג'יימס פוטר!" היא ירקה את המילה מפיה בזלזול.

"אני מוכן למכור אותו בחזרה, אם הוא מפריע לך. הכל בשביל הנסיכה שלי. את רואה? אני מנומס, ג'נטלמן, מלוקק, חסר שמחת חיים – אני בן בלק."

היא ניסתה להסתיר את חיוכה, אך נכשלה.

"פשע מאורגן," צחק סיריוס, צחוק של אהבה. "בת בלק נתפסה מחייכת בשעה שמונה אחר חצות היום."

"אני לא..." היא מגחכת, בטעות. "צחקתי." היא משלימה בחיוך.

"תפסיקי עם ההצגה השחצנית שלך."

"בסדר."

"אהבתי אותך, אני אוהב אותך ואני אוהב אותך בעתיד." הוא פוסק, "את מבינה זאת? האם נערה כמוך מסוגלת להבין מהי אהבה?"

"ועוד איך."

 

חושך כבר ירד.
אני נשבר ומנסה.
אליך מתגנב. אליך, כי לבי כואב.

נסיכה שלי,האהבה הרגה אותי.

הם הורגים אותי.

"אתה... מה?"

"אני מצטער ששמעת על זה ככה."

"לא אכפת לי כמה אתה מצטער!" היא נראתה מוטרפת מתמיד, "סיריוס, הבטחת! אתה הבטחת, שומע? הבטחת שזה לא משנה!" בלטריקס בת החמש עשרה ניסתה להתאפק, אך נחילי האיפור זולגים מטה, יחד עם הדמעות.

"בלטריקס, אני אוהב אותך..."

"עד מתי?" היא קוטעת אותו, "עד מתי תמשיך להשתמש בתירוץ העלוב הזה בכל פעם שתעולל משהו? עד מתי רק האהבה תוכל לספק אותי?" היא בכתה, חזק יותר מתמיד. את השאלה האחרונה היא שאלה גם את עצמה. אוהו, כמה שזה כאב.

"ואני מניח שמסדר עוף החול הוא סתם עוד משהו בשבילך?" סיריוס יוצא מדמות האביר. כי הוא לא אביר, הוא רק ניסה לגלם זאת תמיד. ונכשל.

"הם הורגים אותך, שם בגריפינדור, נכון? פעם חשבת כמוני."

"בלה, הם מנסים להרוג אותי, אם את מעדיפה לקרוא לזה ככה, אבל זה לטובה. הם מנסים, אבל היום כבר לא מתים מאהבה."
"אתה אוהב אותם, אה?" היא שאלה בציניות, "ומה עם האהבה שלי, סיריוס? שלי! מתי היה הרגע בו החלטת שעדיף להיות בן זוג של רמוס?"

"אז גם את מאמינה לשמועות הזולות האלה?" הוא פלט בזעם, "מתי תקלטו כבר, כל הבנות המצחקקות למיניהן? אני לא הומו!"

"מה זה משנה? תהיה הומו, סטרייט או מכשף עם הפרעה נפשית שאוהב נעלי בית, אתה לא אוהב אותי. מה אכפת לי את מי אתה אוהב במקומי?"

'את הורגת אותי, אבל זו חובתי, בלה. מצטער.' הוא חשב ולא העז להגיד.

 
צועקים על אהבה.
מנסים, וזה נורא קשה.
הדמעות כבר נגמרות.
הדמעות סימנו תקוות, שלנו.

 

הם לא דיברו מאז. בלטריקס הצטרפה לאוכלי המוות. היא הגשימה את חלומה, היא הפכה להיות דוכסית משנה לאדון האופל. השאירה את כולם מאחוריה. ניסתה להאמין שהיא מרוצה, זה לא עבד. משהו היה חסר, היא לא ידעה מה.

 

הנסיכה עם הכתר, העוצמה.
גרה בארמון, בין שומרי, בין שומרי הדיכאון,
שמכרסם את החושים. הם קשים.
החיים שלי עוברים את התהום, בלעדייך, היום.
אני לבד, רוצה לקחת את כל מה שאנשים אומרים לי לא לקחת.
ואני צועק...

 

הם יוצאים לקרב, זה מול זה.

היא הנסיכה. כתר דוכסית המשנה מונח לראשה. שרביטו של סיריוס מונף בידו, כחרב האביר. עוצמה לא חסרה לשניהם.

נלחמים. צועקים, צועקים על אהבה.

הם מוקפים בשומרי הדיכאון שלא נותנים להם לצאת ולבטא את עצמם.

לא עוד.

"קדימה, זה כל מה שיש לך?"

'בשביל זה התאמצת, השארת אותי מאחור כל השנים?'

קרן אור. לחש אילם. בלטריקס לא צריכה כבר מילים כדי לנעוץ את סכינה, לשפד, להרוג.

'לך, סיריוס. לך לעולם הבא, בו האנשים מושלמים, כמוך. אתה מושלם, טהור וטוב מדי על מנת להיות פה. ואני? אני אתגעגע. אצעק על אהבה.'

 

תגובות

יפה! · · פורסם על ידי :Good Morning Moon
יפה! ממש אהבתי!!

מהמם!! · · פורסם על ידי :yaelme_yahad
זה היה ממש טוב.

אוי ... יש לי צמרמורות... · · פורסם על ידי :The Deathly Hallows
הקטע הכי יפה זה שהיא חושבת - 'לך, סיריוס. לך לעולם הבא, בו האנשים מושלמים, כמוך. אתה מושלם, טהור וטוב מדי על מנת להיות פה. ואני? אני אתגעגע. אצעק על אהבה.'

מדהים.

וואו · · פורסם על ידי :almond
וואו זה מהמם !!!!! זה שינה לי את כל ההשקפה על הדו קרב הזה למרות שאין קשר זה מהמם !!!!!!!!
ועושה צמרמורת....

מהמם · 14.09.2010 · פורסם על ידי :ניקו
זה מהמם!

מקסים... · 01.06.2011 · פורסם על ידי :הפלפאפית חמודה :]
זה .. פשוט ... מושלם .
אהבתי במיוחד את השורה האחרונה ... כמעט בכיתי ...
אין אין ריגשת אותי עכשיו . וזה נדיר ...
זה מדהים תמשיכי לכתוב ..!
וואו .

מאד יפה · 11.12.2011 · פורסם על ידי :sabriel123
אהבתי! הכתיבה שלך מקסימה!

וואוו · 07.03.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
מדהים!!!!!!
אני כמעט בכיתי אף פעם לא חשבתי על זה ככה!!!

מושלם... · 29.03.2012 · פורסם על ידי :hermioni
'צועקים על אהבה.
מנסים, וזה נורא קשה.
הדמעות כבר נגמרות.
הדמעות סימנו תקוות, שלנו.'

מדהים. זה פשוט מושלם. לא איכפת לך אם אני אשים ציטוט של המשפט הזה בחתימה ואתן קרדיט לך, נכון?

. · 01.04.2012 · פורסם על ידי :Fairytales

את כותבת מדהים, את ממש טובה D:
מאוד אהבתי את הרעיון ואת הניסוח שלך (:
השורה האחרונה עושה צמרמורת :
"לך, סיריוס. לך לעולם הבא, בו האנשים מושלמים, כמוך. אתה מושלם, טהור וטוב מדי על מנת להיות פה. ואני? אני אתגעגע. אצעק על אהבה."
היא מאוד תופסת את העין ולדעתי היא גם סיום מושלם לפיקצר.

ואאייי ממש ממש יפה!! · 08.04.2012 · פורסם על ידי :גולהומניק
אני כמעט בוכה פה...!

מדהים! את גורמת לי לבכות! · 12.05.2012 · פורסם על ידי :The Brown Eye
זה מושלם. אין לי מילים. מסכימה על כל מי שמעלי. אין מה לדבר. זה מקסים. יורדות לי דמעות בגללך!!

מדהים!!! · 05.07.2012 · פורסם על ידי :The Hate
וואו!!!
יש לך פיקים מדהימים!!!

~_~ · 06.07.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
אני רק יכולה להצטרף לכולם ולומר שהרעיון מדהים ביותר.
באמת יפה הכתיבה מקסימה וגם העברת הרגשות

פיק מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 18.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
אין לי עוד מה להגיד חוץ מזה הפיק מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וזה באמת מראה נקודת השקפה שונה על הדו קרב האחרון של סיריוס ובלטריקס.

מדהים · 11.02.2013 · פורסם על ידי :stardust
ממש גרמת לי לבכות, בחיים לא חשבתי על זה ככה, בדרך כלל סיריוס/בלטריקס ממש מגעיל אותי אבל זה פשוט מושלם

קוווווווווווווווווווווווללללללללללל · 08.05.2013 · פורסם על ידי :spidercool
איזה כישרון ,
זה פשוט, פשוט , פשוט----אמיתי.
אני רואה את זה מולי.

מקסים · 09.05.2013 · פורסם על ידי :live YOUR life
במיוחד אהבתי את הסוף, מהפנט.
כישרון כתיבה שכדאי לפתח, וכמובן הפיק עצמו מדהים:)

מדהים · 12.05.2013 · פורסם על ידי :אש מים
אחד הפאנפיקים הטובים ביותר שראיתי! יפה ומרגש

מדהים.. · 12.05.2013 · פורסם על ידי :מעין לאלזארי
זה מוציא לגמרי אחרת את בלטריקס...
עכשיו אני מתחילה לאהוב אותה:)

אני בחיים לא אוהב את בלטריקס · 26.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אבל הפיק הזה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואו · 20.01.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
זה פשוט מדהים.
אין לי מה להגיד. זה פשוט כל כך יפה, וזה שינה לגמרי את ההשקפה שלי על סיריוס ובלטריקס, על הקשר בניהם. חשבתי שהם תמיד שנאו אחד את השני, אבל זה הוכיח אחרת.
זה היה מצמרר במידה עצומה, ואני מאוד אוהבת שזה ככה! אני חושבת שצריך לשים את זה בהמלצות ולא להוריד!

בדילאייי גמור · 26.08.2015 · פורסם על ידי :d1v2o3f4o5x6
פשוט מדהים הכתיבה המילים של השיר במקומות המתאימים והמשפט האחרון פשוט מהמם ומעורר דמעות!!!!

מדהיםםם · 10.11.2015 · פורסם על ידי :me before you

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007