האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הארי אחרי הקרב

מה קרה אחרי הקרב בין הארי לוולדמורט ? מה היה ב-19 השנים שלא מסופר עליהם בספר ?



כותב: PotterHead
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 38552
5 כוכבים (4.72) 25 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה, הרפתקאות, רומנטיקה - שיפ: ג'יני\הארי, הרמיוני\ רון. הם הראשיים אבל אולי בהמשך עוד. - פורסם ב: 13.07.2012 - עודכן: 02.08.2013 המלץ! המלץ! ID : 3154
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

שם הפאנפיק: הארי אחרי הקרב
שם הכותבת: כרמל
פאנדום: ה"פ
דירוג: PG 13
שיפ: הארי/ ג'יני
ז'אנר: רומנטיקה, פנטזיה.

וויתור זכויות: לרוליינג כמובן. 

 


 
טוב. אשמח לקבל תגובות בונות, אבל תתחשבו בעובדה שזה הפאנפיק הראשון שאני כותבת.   
  
  
ההלוויה של נספי הקרב נקבעה להתרחש כשבועיים לאחר הקרב, ביום שישי ה- 16 למאי. ההחלטה לבצע את כל ההלוויות יחד הוחלטה על ידי קינגסלי שאקלבולט , שמונה להחליף את שר הקסמים עד לבחירות.  
החלטתו הגיעה מהמניעים הבאים: כולם מתו באותו היום, כולם היו גיבורים, הקריבו את עצמם, בנוסף הוא רצה ליצור רגש אחדות בין משפחותיהם, ואולי, רק אולי הוא רצה לחסוך עלויות.  
משרד הקסמים בראשות שאקלבולט היה עדיין בתהליכים להחזרתו למצב הנורמלי. שר הקסמים שהיה תחת  לחש אימפריוס הודח, אוכלי המוות נכנסו למעצרים עד למשפט שיקבע מה יעלה בגורלם.  
  
משפחת וויזלי ועימה הרמיוני ג'רינג'ר התעתקו אל מקום הטקס. הם היו ממשפחות הנספים, בנם, אחיהם, פרד נרצח בקרב על הווגורטס. בני משפחת וויזלי לבשו בגדים שחורים, הם היו שקטים ונמנעו מלדבר זה עם זה, עיניה של גברת וויזלי היו אדמות מבכי.   
ג'ורג, אחיו התאום של פרד נראה במצב הכי גרוע, לפי עיניו היה אפשר לקבוע שהוא בקושי ישן בזמן האחרון, הוא הלך כפוף ראש והיה נראה כי הוא נמצא במקום אחר, רחוק משם.   
הם התיישבו בשורות הראשונות של האולם, מימנם ישבה אנדרומה טונקס עם נכדה טד ירמוס לופין ששערו היה בצבע ירוק כצבא הדשא. משמולם ישב איש ממושקף, בעל  שיער חום-עכברי ועיניים ירוקות עצובות שענה לשם אדון קריווי.   
על הבמה עמד קינגסלי שאקלבולט שחיכה שכל המוזמנים יתפסו את כיסאותיהם. לפתע ראה רון וויזלי את חברו הטוב הארי פוטר, הארי עמד בצד, מבטו היה מושפל. רון התקדם לכיוונו  
"החלטת להגיע בסופו של דבר" אמר רון.  
הארי הנהן והרים את מבטו לבמה כי באותו הרגע קינגסלי התחיל לדבר.   
" קהל נכבד, התכנסנו כאן היום על מנת להנציח את ההרוגים בקרב, את יקירנו, בקרוב כל משפחה ומשפחה תטמון את יקירה בחלקת האדמה..." את המשך נאמו הארי לא שמע, הוא עדיין התלבט אם היה זה נכון להגיע היום.  
הארי עדיין הרגיש אשמה על מותם והוא לא רצה להביט בפניהם של משפחותיהם. קינגסליהתחיל להגיד את שמותיהם של המתים, כחמישים לוחמים ולחמות. הארי הרגיש צביטהבליבו עם כל שם שהוזכר.   
הטקס המרכזי הסתיים. הארי חשב על ההצעה שהוצעה לו לפני כיומיים, לנאום בטקס הזה, הארי כמובן סירב, הוא לא רצה את כל תשומת הלב, ובמיוחד הוא לא רצה להסתכל בפניהם של האבלים.   
הארי הצטרף אל משפחת וויזלי שהלכה אל חלקת האדמה שלה שם אדון וויזלי התחיל את ההספד שלו על פרד. ג'יני, הרמיוני וגברת וויזלי התייפחו בבכי, אם הסתכלת טוב יכולת לראות שגם עיניהם של ג'ורג וצ'ארלי היו לחות.   
הארי הסתכל על ג'יני, היא הייתה בחורה קשוחה ולא רגשנית, הוא ראה אותה רק פעם אחת בוכה וגם אז לא היה בטוח בכך.   
הרמיוני התקרבה אל הארי וחיבקה אותו קצרות, אחרי זה היא הלכה לרון וחיבקה אותו בחום. מאז הקרב הרמיוני ורון יחד, זוג.   
הארי החליט לעבור לחלקת האדמה של נימפדורה ורמוס לופין. הם נטמנו ליד גופתו של אביה של נימפדורה, טדי שעל שמו נקרא טדי הקטן. הארי התקרב אל טדי שעכשיו עיטר את ראשו שיער בצבע זהב. הארי היה סנדקו של טדי.   
אחרי כשעה שבה הסתובב הארי בין המשפחות הוא חזר אל משפחת וויזלי שנראתה נינוחה יותר.   
"הארי, אתה מוזמן לארוחת ערב" אמרה גברת וויזלי.  
"תודה, אני אהיה שם"  השיב הארי בנימוס.   
הארי שהה במחיצתם עוד כשעה ואז התעתק אל ביתו, כיכר גרימולד מס' 12, שאותו ירש מסנדקו, סיריוס בלק.   
קריצר גמדון הבית הכין להארי ארוחת צהריים מושקעת שכללה מרק עם די הרבה אטריות,נקנקיות, סלט גזר ומיץ דלעת. "אדונילי, האם תואיל לסעוד את ארוחת הצהריים שלך ?" שאל קריצר.   
הארי הוריד את החליפה שלו וישב לאכול את ארוחת הצהריים שהייתה טעימה לחיכו,קרייצר השתפר בבישולים מיום ליום. כשהארי סיים לאכול הוא פנה לחדר האמבטיה, הוא התקלח במשך כחצי שעה ויצא במכנסיים קצרים בצבע כחול.   
"אני מוזמן לארוחת ערב אצל הוויזלים אז אל תכין לי ארוחת ערב" זרק הארי לעברו שלקרייצר בזמן שעלה לחדרו. הארי לא היה במחילה מאז החתונה של פלר וביל. משפחת וויזלי הזמינה אותו כמה פעמים אחרי חיסולו של וולדמורט אבל הארי סירב.   
את השבועיים האחרונים בילה הארי בשיפוץ הבית, ולכן הבית נראה מטופח מאוד. הארי נכנס לחדרו ונשכב על המיטה, הוא נרדם תוך שנייה, מכיוון שבלילה הוא לא הצליח להירדם.  
הארי התעורר בשעות הערב המוקדמות, הוא לבש חליפה, לא החליפה שלבש בטקס. בנוסף לשיפוץ הבית בילה הארי את התקופה האחרונה בשופיינג בסמטת דיאגון .   
הארי התעתק אל המחילה. 
  

הפרק הבא
תגובות

נחמד · 13.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
מאוד יפה, מחכה להמשך.

אהבתי · 13.07.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
נחמד.
חלק מהמילים בטעות התחברו.
הייתי שמחה עם היית מתקנת את זה.
אני מחכה להמשך,זה ממש נחמד.

ואו · 14.07.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה ממש יפה פליז תמשיכי

חמוד :) · 14.07.2012 · פורסם על ידי :~~הרמיונית~~
ויש לי המלצה בשבילך, לגבי שיחות.
בסוף כל אמירה של מישהו, לפני הגרשיים שסוגרים את האמירה, תשימי סימן פיסוק כלשהו.
לדוגמא:
"הארי, אתה מוזמן לארוחת ערב," אמרה גברת וויזלי.
"תודה, אני אהיה שם." השיב הארי בנימוס.
זה מסביר את הטונים של הדיבור, למשל. אם הייתי שמה נקודה במקום הפסיק בדבריה של מולי, זה היה נאמר בטון אחר.
זה תמיד עוזר להבין יותר :)
למרות שהפאנפיק שלך טוב גם ביל העצה שלי :)

והכי חשוב.....
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נחמד ביוותר :) · 15.07.2012 · פורסם על ידי :ג'יימסית בדם
אבל תעשי פרקים יותר ארוכים וזה..

איזה מהמם! · 07.09.2012 · פורסם על ידי :רחלי12
תמשיכי את זה!!!
יש לי מחברת בבית שיש בה כבר 16 עמודים שזה המשך שכתבתי לספר השביעי!
(לפני הפרק של האחרי ה19 שנים מאוחר יותר)

זה גאוני!!1 · 08.10.2012 · פורסם על ידי :האני החדש
תמשיכי לכתוב כל עוד את חיה כל מה שאת כותבת שווה זהב זה הפאפיניק הכי טוב שקראתי בחיים שלי!!!!

יפה · 02.02.2013 · פורסם על ידי :הארי לוטר
מרגש ומקסים תמשיכי עוד פרקים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 282 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007