האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כנגד כל הסיכויים

סקרופיו ורוז נפגשים כנגד כל הסיכויים...



כותב: Witch
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1704
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: רומן - שיפ: סקרופיו ורוז - פורסם ב: 17.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 3174
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

עיניו האפורות של סקרופיו נצצו, שיערו הבלונדיני השתלב עם השלג שכיסה את מדשאות בית הספר. תלמידת שנה ראשונה בעלת שיער ג'ינג'י מיהרה לעברו.
"סלח לי, אתה יודע אולי איפה נמצאת הבקתה של האגריד? מעולם לא הייתי שם..." 
הוא הסתכל עלייה, בוחן אותה. "אני נראה לך כמו מודיעין?!", הוא שאל בהתרסה. 
הילדה התכווצה מהקרירות שבקולו ופנתה ללכת. 
"לא! חכי רגע!", הוא תפס בידה וסובב אותה בעדינות כדי שיוכל לראות שוב את עינייה הירוקות. 
"אני פשוט קצת לחוץ היום... גם אני תלמיד שנה ראשונה. אני לא יודע איפה הבקתה שלו", הוא ניסה להסביר את מעשיו. למזלו, הילדה הג'ינג'ית סלחה לו בקלות.
"אם כך, נעים מאוד! אני רוז וויזלי!", היא אמרה בהתלהבות והושיטה את ידה כדי שילחץ אותה. הוא נרתע בבהלה. הוא לא היה רגיל לחביבות ולחמימות יתר כזאת, אך הוא לא רצה להעליב אותה יותר ולכן מיהר ללחוץ את ידה. 
"סקורפיו מלאפוי", הוא אמר בביטחון. הילדה נרתעה מידו כאילו נכוותה. 
"מלאפוי?", היא שאלה. "אמא שלי סיפרה לי עלייך. גם על אבא שלך", היא אמרה בחשש. 
"אמא שלך? איך היא מכירה אותי ואת אבא שלי?", סקורפיו שאל בדאגה. הוא באמת הרגיש שהרבה תלמידים מסתכלים עליו באופן מוזר, כאילו שהוא עשה משהו רע. עם זאת, אף אחד לא העז להגיד את זה כמו הילדה הזאת, רוז.
"הוריי למדו עם אבא שלך בהוגוורטס. אמא שלי אמרה שאבא שלך הוא..." היא החלה להגיד במרץ, אך לפתע השתתקה. 
"אבא שלי הוא מה?", שאל סקורפיו בסקרנות. 
'למה הייתי חייבת לפלוט את זה?', היא חשבה לעצמה. 'אני כזאת חסרת טאקט.' 
"היא רק אמרה שהוא היה קצת מגעיל אליהם כשהם למדו פה, ושהוא בן אדם טוב אך הוא רק הלך בדרכים לא טובות...", רוז גמגמה. 
"זה מה שהיא אמרה על אבא שלי?", הוא שאל אותה. היא הנהנה בעדינות. 
"את הבת של רון וויזלי והרמיוני גריינג'ר, נכון?" הוא ניסה להחזיר לה, להראות לה שגם הוא מכיר את ההורים שלה. היא הנהנה שוב. "גם אבא שלי לא חיבב במיוחד את ההורים שלך", הוא אמר בכעס. להתפעתו - רוז חייכה.
"אז אנחנו שווים עכשיו?", היא אמרה. הוא לא הבין איך היא יכולה לשכוח מהעובדה שההורים שלהם שנאו אחד את השני, אבל הדבר האחרון שהוא רצה עכשיו זה עוד מישהי שתסתכל עליו במבטים מוזרים. 
"אני חושב שכן..." הוא אמר בשקט. היא חייכה באושר ותפסה את ידו. 
"אתה חייב לראות את האגם!", היא התחילה לרוץ לכיוון האגם והוא נגרר אחריה, מחייך לעצמו.

"אתה חושב שנוכל להיות חברים? אתה יודע... למרות ההורים שלנו", היא שאלה אותו בעודה מסתכלת עליו בעינייה הגדולות כשל אימה בזמן שישבו על שפת האגם.
"אני לא יודע. אולי אני בכלל לא רוצה להיות חבר שלך!", הוא קרא בחרדה מדומה. היא חרצה לעברו לשון והשפריצה עליו מים ממיי האגם.
"היי! את לא יודעת עם מי יש לך פה עסק!", הוא צעק והחזיר לה. היא התרוממה במהירות.
"אתה יודע שאמא שלי נתנה לאבא שלך אגרוף בפרצוף?", היא זרקה לעברו.
"שקרנית!", הוא אמר והתרומם לאט בעודו מנסה לא להחליק לתוך האגם.
"למי קראת שקרנית?!", היא צעקה ודחפה אותו לאגם. בטרם הוא הספיק להתאושש היא קפצה אחריו. "בוא נעשה תחרות מי יגיע ראשון לקצה השני של האגם!", היא צעקה והחלה לשחות לפניו.

הם לא ידעו שהחברות שנרקמה באותו היום היא כנגד כל הסיכויים, אך דבר אחד היה ברור להם - הם ילחמו עלייה. לא משנה איזה מכשול יעמוד בדרכם.

תגובות

מהמם · 22.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
זה מהמם, אבל לי זה נראה כמו התחלה לפאנפיק. אולי תהפכי אותו לפאנפיק?

באמת מדהים · 28.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
פיק יפייפיה, אבל אני חושבת שצריך להשאיר אותו פיקצר, חבל להרוס משהו מושלם, למרות שזה יכול היה להיות מעניין לקרוא את הפיק הזה...

אני מסכימה עם הראשונה · 03.10.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo

ואני מסכימה עם הראשונה והשלישית :) חחח :) · 08.10.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
זה באמת פיק יפיפה, וחבל להשאיר אותו פקיצר...

אמממ... אולי... · 26.10.2012 · פורסם על ידי :Witch (כותב הפאנפיק)
איך עושים את זה בכלל?

אממממ... · 19.11.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
אוליי תהפכי את הפרק הזה למין פרולוג, ואז תתחילי את הפרק השני באמצא השנה הראשונה... אולי רוז תיהיה שחקנית הקווידיץ' לפני הכי צעירה בהיסטוריה (הכי צעיר הוא -כמובן- הארי פוטר) והיא תיהיה שומרת כמו אביה וסקורפיו יהפוך למין ילד מקובל כזה ו... כוליי?

מדהים. אין לי מילים. · 20.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
מסכימה לחלוטין עם איילת. אני מניחה שכבר פרשת מהאתר בכל מקרה, אבל חבל להרוס משהו מושלם.

וואו · 25.10.2017 · פורסם על ידי :weasley for ever
את חייבת להפוך את זה לפאנפיקקק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007