האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ריבורן אוף ראליטי

הסיפור מתאר את הרפתקאותיו של המכשפים שינטו אושיזאווה, ילד בעל כוח חזק וידידתו אמיטי איסוזוקי, ברחבי עולם המורכב ממכשפים וכל מיני.



כותב: RedoLane
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1070
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: סדרת משחקי הפויו פויו ועוד הרבה משחקים וסדרות - זאנר: פנטזיה/דרמה/מתח - שיפ: שינטו אושיזאווה ואמיטי איסוזוקי - פורסם ב: 08.08.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3290
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

=Reborn of Reality=

=פרק 01 - אני בעל הרצון, שינטו אושיזאווה=

 

העולם מורכב מכל מיני אנשים, חלקם נורמאלים וחלקם מכשפים. הנורמאלים חיים את חייהם הרגילים, והמכשפים שומרים על העולם מפני הכוח האפל שמופיע. אומרים ששלושה גיבורים הביסו כוח אפל חזק לפני כעשר שנים, אבל לא ידוע מה קרה להם והאם הם חיים.

 הסיפור מתרחש בחטיבת רייזן, שביום חול רגיל, הגעתי כתלמיד חדש לכיתה.הייתי די רזה, גבוה, שיער די ארוך ותמיד התלבשתי בצורה מגניבה שכזאת. תמיד אמרתי לעצמי שאני יפה וחתיך ואני בטוח שזה נכון. הסתכלתי מסביב, אל החברים החדשים לכיתה שלי, הם נעצו בי מבטים חודרים והרגשתי די מוטרד מהם, כל כך מוטרד שלא הבחנתי שהמורה דיברה אליי. המורה אמרה: "תאמר לנו את שמך." אני אמרתי: "שינטו אושיזאווה." כן כן, יש אנשים שחושבים שאני ילד מיוחד. בהמשך חיי הבנתי למה. המורה שאלה אותי: "תסביר לנו מהו יסוד הכוח שלך ולמה הגעת לכיתה שלנו." יסוד כוח הוא בעצם כמו איך שזה נשמע. רוב היסודות המוכרים הם אש, מים, אדמה, רוח ועוד. אני אמרתי: "היסוד שלי הוא אש, והסיבה שבאתי לכיתה זו הוא בגלל שקפצתי כיתה." אתם בטח שואלים את עצמכם מה פתאום מדברים על יסודות כוח בבית ספר הזה. ובכן, בית הספר הזה הוא בעצם בית ספר לכשפים, בו לומדים ומתאמנים בכשפים כמה שיותר. המורה אמרה לי להתיישב והשיעור הלך כרגיל.

במשך השבועיים האחרונים אני ניסיתי כמה שיותר להתקרב לחברי הכיתה, אבל הם לא רצו לשתף אותי בשום דבר בגלל שאני חדש. אני מאוד מאוד התבודדתי ודווקא לא ממש נראתי בסדר. ואז יום אחד ישבתי בהפסקה הגדולה בחצר, לבד כולי וצפיתי בחברי לכיתה משחקים כדורגל. ופתאום, הגיעה ילדה בלונדינית, רזה מאוד ודי ביישנית. היא הלכה לכיוון שלי עם עיניים דואגות ואמרה: "תגיד, הכל בסדר?" הינהנתי בראשי. היא שאלה: "אפשר לשבת ולדבר איתך?" הינהנתי שוב. היא ישבה לידי ושאלה: "אתה שינטו, התלמיד החדש נכון?" אמרתי: "כן, זה אני. מה שמך?" היא אמרה: אני אמיטי איסוזוקי, נעים להכיר." היא חייכה אלי.

על מה לעזאזל היא רוצה לדבר איתי? ומה בדיוק הילדה הנחמדה והביישנית רוצה ממני? והאם זה משהו שישנה את המצב רוח שלי?

 

=המשך יבוא=

תגובות

חמוד · 09.08.2012 · פורסם על ידי :Deceiving Eyes
אהבתי תרעיון של בית הספר בבקשה תמשיך:)

נחמד אבל · 22.08.2012 · פורסם על ידי :Demons
עדיין קשה לקבוע לגמרי. הרעיון נראה נחמד, אבל השילוב הזה של צורת הכתיבה וגוף ראשון היא לא משהו. לרוב בצורת הכתיבה הזאת כותבים בגוף שלישי, או יודע כול, אני מציעה לך לנסות את זה.
דוגמא:
סיפור התרחש בחטיבת רייזן, ביום חול רגיל, כאשר הגיע לכיתה תלמיד חדש . הוא היה די רזה, גבוה, שיער די ארוך ותמיד התלבש בצורה מגניבה שכזאת. הוא תמיד אמר לעצמו שהוא יפה שהוא חתיך והוא באמת היה בטוח שזה נכון. הוא הסתכל מסביב, אל החברים החדשים לכיתה שלו, הם נעצו בי מבטים חודרים והוא חש מעט חוסר נוחות ואפילו מוטרד, כל כך מוטרד שלא הבחן שהמורה דיברה אליו ואמרה: "תאמר לנו את שמך." והוא, לאחר רגע של מבוכה, ענה "שינטו אושיזאווה." כן כן, יש אנשים שחושבים שיחשבו אותו לילד מיוחד. בהמשך חייו הוא גם הבין למה. המורה שאלה אותו, קוטעת אותו מהירהוריו "תסביר לנו מהו יסוד הכוח שלך ולמה הגעת לכיתה שלנו." יסוד כוח הוא בעצם כמו איך שזה נשמע. רוב היסודות המוכרים הם אש, מים, אדמה, רוח ועוד. והוא אמר בגאווה "היסוד שלי הוא אש, והסיבה שבאתי לכיתה זו הוא בגלל שקפצתי כיתה." אתם בטח שואלים את עצמכם מה פתאום מדברים על יסודות כוח בבית ספר הזה. ובכן, בית הספר הזה הוא בעצם בית ספר לכשפים, בו לומדים ומתאמנים בכשפים כמה שיותר. המורה אמרה לו להתיישב והשיעור הלך כרגיל.

הבנת? זה נראה קצת פחות מוזר, אבל זה לא חובה, סתם דעה שלי, זאת אפילו לא המלצה. אם בא לך טוב יופי, אם לא אז לא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007