האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

על הזמן

קטניס מוליכה את הזיכרונות שלה לאחור, בעינים עצומות.



כותב: Yaara_Magnetized
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1374
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משחקי הרעב - זאנר: כללי - שיפ: קטניס\פיטה מרומז - פורסם ב: 19.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 3339
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

לפעמים היא לא בטוחה, אם הזמן עובר עליה, או שהיא עוברת על פני הזמן.
לא, היא לא מרגישה כמו גרגר זעיר במרחב. קשה להרגיש כמו גרגר קטן עם כל כך הרבה מצלמות מסביבה. כל רוש לילה מתועד עד זרא, וסנואו יודע יותר מדי. קשה לה כבר לנשום. קשה, אבל אי אפשר להפסיק.

אלא, שלפעמים הרגעים הם כמו הטלוויזיות בקפיטול, אלה עם כל הכפתורים. אפשר להריץ קדימה, אחורה, לאט ומהר.
והנה היא עם אבא שלה, בבקתה שליד האגם. ילדה עם שיער ארוך, מטאטאת את הכניסה במטאטא הזרדים, משחקת, מעמידה פנים.

מריצה קצת קדימה, עוד קצת, בזריזות - ועכשיו היא בתוך המים, צוללת עמוק. כבר אין זכר לאפר השחור שמכסה הכל, זה שאמא הייתה מנסה לשפשף לה מאחורי האוזניים, עם קצת רוק.

בפעמים אחרות, פחות ברורות, אין תאריך שמסמן את התמונות. אז זה פשוט: לפני שהתחילה לסדר את השיער בצמה אחת. לפני שפרים נולדה. לפני שאמא הרשתה לה להדליק אש באח בלי עזרה.
יש רגעים שנטבעו בה עד קרקעית בטנה, שגולפו בה כמו לשם כך נוצרה: אנדרטה אילמת של זמן. אלה שהגוף מכיר כמו צלקת, כמו שחץ יודע לבוא אחרי הקשת.
כמו הפעם הראשונה שיצאה ליער לבד, שהייתה רק אחרי שאבא נהרג.
או הנשיקה ההיא, שהיה לה טעם של אבק וזיעה, מהסוג שיש רק בזירה.

פעם נדמה היה לה שסליל הזמן השחור שלה מתחלק כך: עם אבא, ואחריו.
עכשיו זה יכול להיראות אחרת, זה יכול להיות כמעט הכל: לפני פתק אחד בכדור זכוכית. לפני שכמעט פצעה עצמה ממלכודת ארנבים. אולי שנייה לפני ראיון: הכרזת אוהבים. רוש לילה, אותו חופן גרגרים. או אפילו - שיר עמק ישן, אז, בגן.

יש רגעים מנותקים מהכל. שלא נמצאים על רצף הזמן הכחול. שאי אפשר להזיז, לא לפנים ולא לאחור.
קרן שמש על עפעפיים סגורים, קווצות שיער בהירות על כרית, נשיפה של חתול עצבני, סרט ורוד על צוואר עז לבנה, טלאים של ירוק וחום על אדמה רכה. איזה טעם רחוק - לחם חרוך מלא צימוקים, וההבנה הזוהרת, הבהירה - אחרי כל גשם שוטף, עולים פרחי שן ארי.


 

 

לרשומה בבלוג בתפוז: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=2369659&r=1

תגובות

יפה! · 20.08.2012 · פורסם על ידי :Demons
לרוב אני לא מתה על פאנדום משחקי הרעב, אבל זה פיקצר מושלם! כתיבה יפה מאוד!!

אנ- אנ- אני · 30.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
רצינת אין לי מילים(למרות שגם אני שונאת משחקי הרעב)

יפה!!! · 04.11.2013 · פורסם על ידי :Fandom Girl
וואו, זה ממש יפה, את צריכה לכתוב עוד פאנפיקים/פיקצרים כאלה.
ולשני אלה שמעליי, ברצינות? איך אתם יכולים לשנוא את משחקי הרעב? זה סיפור ממש יפה, ועצוב, ושימו לב לאיך שסוזן קולינס תיארה את מערכת היחסים של קטניס ופיטה - נכון, יש שם כמה קטעים קיטשיים, אבל לא יותר מדי, וגם אלה שכן לא מוגזמים! זה פשוט מדהים אותי איך אנשים כמוה וכמו ריק ריירדן מסוגלים ליצור מערכת יחסים כזאת מדהימה. תנו לי סיבה אחת למה לשנוא את הטרילוגיה המדהימה הזאת.(אני לא מנסה ליצור מלחמת מעריצים, סתם מעניין אותי לדעת מה לא אוהבים במשחקי הרעב)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007