האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ערב הכלולות

האם הוא ראוי לה? האם הוא יכול לגרום לה אושר כפי שקיווה?
ואז, כשהושיטה את ידה, נפגשו עינהם וכל הספקות התפוגגו בוודאות של שמחה.



כותב: נעמה דולינסקי 1
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1960
5 כוכבים (4.571) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: לילי / ג'יימס - פורסם ב: 19.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 3342
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות על הדמויות שמורות לגיי. קיי. רולינג

קרדיט על הרעיון והרקע של הפיקצר ללוסי מוד מונטגומרי, הסופרת שכתבה את אן שרלי...






כשהקיצה בבוקר יום כלולותיה מצאה לילי את השמש קורצת בחלון חדרה הקטן, ורוחות קלילות של ספטמבר משתעשעות בווילונות.

"אני שמחה כל כך שהשמש תזרח עלי" חשבה באושר.

בזיכרונה עלתה יקיצתה הראשונה - בחדרה הקטן - לאחר שקיבלה את המכתב מהוגוורטס, כשאור השמש התגנב אליה דרך משב פריחתו של עץ התפוחים שתחת חלונה.

לא הייתה זו יקיצה מאושרת שכן הביאה אתה את אכזבתה הרבה מאדישותו של אביה וקנאתה-שנאתה של פטוניה, אחותה.

אך מאז חזרה אליו לילי בחדווה מכל לימודיה, ובו ישבה באושר - ללא מילים - ביום אירוסיה.

לילות וימים רבים עברו עליה שם, מאז שהיא קטה ועד היום, ועתה עליה להיפרד מחדרה האהוב. יותר לא יהיה שלה.

 

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

 

בשעות שלפני הצהריים המתה אחוזת פוטר עיסוקים ושפעה חדווה.

מרי מדונלד וסופי סמית הגיעו מוקדם כדי להציע את עזרתן.

"אכן, אין ספק שזכית ביום נפלא לחתונתך, לילי" אמרה מרי, כשהיא עוטפת בסינר גדול את תפארת המשי של תלבשותה, "לא יכולת זכות ביום יפה יותר אפילו בהזמנה מיוחדת" אמרה סופי.

"אני באמת מקווה שאושרך יאריך ימים, ילדתי" נאנחה אימה.

היא קיוותה כך באמת ובתמים, והאמינה בכך, אך חששה שמא יש בכך משום התגרות בהשגחה העליונה, כשאת מציגה את אושרך לראווה באורח גלוי מדי.

לדעתה, היה צורך לרסן מעט את לילי, לטובתה שלה.

 

אך הייתה זו כלה מאושרת שירדה במדרגות המרובדות בשטיחים, באותה שעת דמדומים של ספטמבר.

תמירה וזוהרת בערפילית הינומת כלולותיה, וזרועותיה עמוסות ורדים.

ג'יימס שהמתין לה באולם הכניסה למטה, נשא עינייו אליה במבט מעריץ.

הנה היא שלו, סוף סוף, לילי חמקמקה זו שאותה ביקש זמן כה רב, שנכבשה בתום שנים של ציפייה סבלנית.

אליו היא באה בהתמסרות המתוקה של כלה.

האם הוא ראוי לה? האם הוא יכול לגרום לה אושר כפי שקיווה?

ואז, כשהושיטה את ידה, נפגשו עינהם וכל הספקות התפוגגו בוודאות של שמחה.

הם שייכים זה לזו ויביאו החיים בכנפיהם את אשר יביאו, הם לעולם לא יוכלו לשנות עובדה זו.

הם הפקידו את אושרם זה בידיה של זו ושניהם לא ידעו פחד.

 

הם באו בברית הנישואין באור השמש של הבוסתן, מוקפים בפנים נדיבות ואוהבות של ידידים ותיקים.

לא לעתים קרובות שרות הציפורים בספטמבר, אך אחת מהן שרה במתיקות מענף חבוי כלשהו בשעה שג'יימס ולילי חזרו על שבועותיהם הנצחיות.

לילי שמעה אותה, ורטט עבר בה, ג'יימס שמע ורק תמה, שכל ציפורי העולם לא פרצו בשירת הללויה. כמו שהוא רצה לפרוץ בה.

הציפור שרה עד שנסתיים הטקס, ואז חתמה בציוץ אחד קטן, שמח ומטורף.

הבית הישן, המוקף בוסתנים, לא ידע ערב עליז יותר מעולם.

תגובות

ואו · 25.08.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה ממש יפה

ממש אהבתי · 13.11.2012 · פורסם על ידי :OTP

תודה :) · 15.11.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)

את לקחת את זה מהספר הרביעי של אן שרלי, נכון? · 07.11.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)

כן :) · 08.11.2013 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
את העיקרון... וחלק מהתיאורים

כן.. גם אני שמתי לב לזה · 03.11.2015 · פורסם על ידי :לונה לאבגוד ;)
היה לי מוכר, הניסוח, כאילו כבר קראתי אותו פעם, ואז הבנתי מאיפה. האמת שזה כמעט מועתק. אבל זה כל כך מתאים שזה לא מפריע..

אני מסכימה עם לונה לאבגוד · 07.07.2016 · פורסם על ידי :הדוויג הינשופית
אבל הייתי שמה את זה כקרדיט בהתחלה לסופרת של אן שירלי
סה"כ כתיבה יפה מאוד - כל הכבוד!

יפה ממש · 21.03.2019 · פורסם על ידי :חתול הצ'שר
מאוד אהבתי :)

יפה מאוד · 04.02.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
באמת מזכיר את אן 4
אבל ממש אהבתי פיק מהמם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007