האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הנשיקה של הארי וצ'ו

מה באמת הרגישה צ'ו צ'אנג כלפי הארי והנשיקה שלה ושלו.



כותב: just smile
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2831
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: - - שיפ: הארי/צ'ו, סדריק/צ'ו - פורסם ב: 02.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 3415
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היא עמדה כל כך קרוב אליו שהרגישה את הבל הנשימה שלו על הפנים שלה. היא ראתה את העיניים שלו קרוב יותר משמישהו ראה אי פעם, והרגישה כאילו היא טובעת בתוך הים הירוק שלהן. הם עמדו בדממה זה לצד זה ולפני שהספיקה צ'ו לחשוב מה עומד לקרות, הוא כבר נישק אותה. צ'ו לא זכרה הרבה מאותה נשיקה כשהלכה בחזרה למגדל של רייבנקלו.

היא רק זכרה כמה חמימות היו השפתיים של הארי, ואיך היה עדין כל כך. היא נזכרה איך פרצה בבכי מיד שנתקו שפתיו של הארי משפתיה, וכדי שלא תמשיך לבכות הוא נישק אותה שוב, והיא הרגישה כאילו גשם של אושר ועצב מהולים ביחד יורד עליה ועליו. היא גילתה שהיא הגיעה למגדל של ריינבקלו בלי שבכלל זכרה שהלכה לשם, כאילו רגליה נשאו אותה לשם בעצמן. היא אמרה את הסיסמא בקול ריקני ונכנסה לחדר המועדון. הכול נראה שליו כל כך, רגיל כל כך. היא לא האמינה שרק לפני כמה דקות נישק אותה הארי פוטר. הסיפור שלה ושל הארי ארוך מאוד, והוא לא יודע כמעט שום פרט עליו.

למעשה צ'ו חיבבה את הארי מאז שנתה הרביעית, אבל לא העיזה לספר לאף אחד על אהבתה אליו. בכל זאת, הוא היה הארי פוטר המפורסם, והדבר שאפילו יותר הציק לה- הוא היה צעיר ממנה בשנה. היא החלה לצאת עם סדריק בתחילת שנתה החמישית. הוא פשוט שאל אם היא תרצה ללכת איתו לשתות בירצפת בפונדק "שלושת המטאטאים" באחת מיציאותיהם של התלמידים להוגסמיד, ואחרי בירצפת אחת היא כבר גילתה את עצמה מתנשקת איתו את נשיקתה הראשונה על משטח השלג הקר שמחוץ לפונדק.

היא מצאה את עצמה מתאהבת בסדריק ושוכחת את הארי לאיטה, כאילו לא היה אלא בן שנדלקה אליו הידלקות קצרה ולא חשובה, אבל אז כשהוא הזמין אותה ללכת איתו לנשף כל הרגשות חזרו אליה בבת אחת. היא הרגישה את הבטן שלה עושה סלטה באוויר ופרפרים מציפים אותה. ליבה החל לפעום במהירות והיא הרגישה את לחייה מסמיקות, בדיוק כמו בכל פעם שהארי עבר על ידה במהלך שנתה הרביעית. היא נאלצה לסרב בשל הבטחתה לסדריק, אבל זה לא מנע ממנה לבכות לילה שלם ולתהות האם באמת הפסיקה לחבב את הארי כמו שסיפרה לעצמה בכל פעם שהייתה מתנשקת עם סדריק ומוצאת את עצמה מדמיינת שזה הארי.

סדריק מת בסוף שנתה החמישית. בערך כחצי שעה לפני שנכנס למבוך היא נפרדה ממנו בנשיקה ובמילים, "אני אוהבת אותך", ואז הוא נכנס למבוך ומעולם לא יצא משם. לפחות לא בחיים. צ'ו האמינה לכל מילה של דמבלדור. היא ידעה שוולדמורט רצח את סדריק, היא פשוט ידעה את זה טוב כל כך כאילו נכחה בזמן שזה קרה. צ'ו בכתה במשך כל חופשת הקיץ. סערת רגשות געשה בתוכה. הבחור שאיתו יצאה במשך שנה שלמה מת, והיא מוצאית את עצמה במקום לחשוב עליו לחשוב רק על הארי. היא התחבטה בין שני הבנים, המת והחי, במשך כל חופשת הקיץ. אך כשהגיעה להוגוורטס כדי להתחיל את שנתה השישית בבית הספר, היא גמלה בליבה שתשיג את הארי עד סוף השנה.

היא לא ידעה אם הוא מחבב אותה או לא. רגע אחד היא מצאה אותו בוהה בה, וברגע השני מרוכז כולו בשיחה להוטה עם הרמיוני. היא הייתה מבולבלת ונסערת, ולמרות רגשותיה להארי, היא עדיין לא שכחה את סדריק שהופיע כאורח קבע בחלומותיה. לפעמים היא חלמה שהוא צועק עליה שהיא בוגדת בו, שתשכח מהארי ותתרכז בו, אבל היא צעקה עליו חזרה שהיא אוהבת את הארי והיא צריכה לעבור הלאה ממנו, ואז הייתה מתעוררת מלאה ברגשות אשם ובוכה לעצמה שוב פעם. אבל כעת כל זה לא היה חשוב, כי הארי נישק אותה והיא אפילו לא הצליחה להחליט מה לחשוב או מה היא מרגישה.

כשנכנסה לחדר המועדון חברותיה קראו לה להצטרף אליה, אבל היא אמרה שהיא עייפה והולכת לישון, למרות שהשעה אפילו לא הייתה עדיין עשר. כמובן שצ'ו לא ישנה אפילו דקה באותו לילה. כל מוחה ניסה לנתח כל רגע ורגע בנשיקה, מהרגע שהארי רכן אליה בכדי להצמיד את שפתיו לשפתיה, עד שהיא נפרדה ממנו בחיוך מבויש וכמעט רצה למגדל של רייבנקלו. באותה לילה צ'ו לא חלמה על סדריק. היא חלמה שהיא והארי מתנשקים שוב. ובפעם הראשונה מזה חודשים התעוררה ללא רגשות אשמה.

תגובות

ממש יפה:) · 04.09.2012 · פורסם על ידי :love to smile
איזה פאנפיק יפה! הוא גרם לי לצמרמורת:)

וואו · 24.10.2012 · פורסם על ידי :OTP
מהמם!!! פיק משולם

בעיה קטנה · 28.05.2013 · פורסם על ידי :גיני פוטר1981
לרייבנקלו אין סיסמא אלה שאלה של נץ חוץ מזה ממש יפה

איזה יפה! · 15.06.2014 · פורסם על ידי :רומילדה ויין
וכמו שג'יני פוטר1981 ברייבנקלו אמורים לענות על שאלה ומי שלא עונה נכון צריך לחכות שמישהו יבוא.

גם לי זה הציק · 13.05.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
אבל זה לא באמת פוגם ביופי של הפאנפיק. הלכתי לכתוב מה עוד כתבת, כי הכתיבה שלך קלילה ועם זאת עמוקה וזה שילוב יפה ומרענן.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007