האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אליסון

רמוס בשנתו השביעית. מחפש ריבאונד... :)



כותב: love to smile
הגולש כתב 11 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10260
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מן הסתם, הארי פוטר:) - זאנר: רומנס - שיפ: רמוס\אליסון וג'יימס\לילי ברקע אה.. וגם סיריוס וסטוצים מזדמנים:) - פורסם ב: 06.09.2012 - עודכן: 02.01.2013 המלץ! המלץ! ID : 3430
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"רמוס?,אתה ער?"לחש לו סיריוס באישון הלילה."עכשיו אני ער!" לחש רמוס בכעס.

"אל תתרגש כל כך ירחוני... בסך הכל רציתי להגיד לך שכבר 2 וחצי בלילה וג'יימי הקטן עוד לא חזר! אתה חושב שהולך לו טוב בדייט עם אוונס?" שאל סיריוס בהתלהבות. "אם ג'יימס לא חזר עד עכשיו, כנראה שאוונס הרגה אותו." פסק רמוס. "אני הולך לבדוק מה קורה בחדר המועדון..." לחש סיריוס בערמומיות. "רך-כף לא! אתה רק תפריע להם!"  רמוס התחיל לצעוק עליו "תסתום את הפה שלך ירחוני! אתה תעיר את זנב-תולע! אני הולך!" אמר סיריוס, ואכן הוא הלך.

רמוס מיהר ללבוש את חלוקו וירד אף הוא במדרגות, הוא ידע שג'יימס יכעס אם סיריוס(כהרגלו...) יפריע לו ולילי...הוא ירד במהירות לחדר המועדון. בשעה הזאת חדר המועדון היה ריק לגמרי, חוץ משני תלמידי השנה השביעית שהתנשקו בלהט. אלה היו ג'יימס ולילי. ג'יימס מעולם לא ידע, וגם לילי לא ידעה, שרמוס אוהב אותה. את לילי, מהשנה הראשונה.

דמעות הצטברו בעיניו של רמוס והוא ניגב אותם במהרה. לא היה זכר לסיריוס והוא עלה בחזרה למיטתו. הוא לא הצליח להירדם. לכן הוא לאחר די הרבה זמן של שכיבה במיטתו הוא שם במהרה את חלוקו ולקח את גלימת ההיעלמות של ג'יימס, הוא ירד למטה ויצא במהירות מחדר המועדון בלי להעיף מבט בלילי וג'יימס.

הוא טייל במסדרונות ואלפי מחשבות על לילי עלו במוחו.הוא לא שם לב ופתאום הוא נתקל במשהו, או יותר נכון במישהי.... "מה זה?" קולה של נערה ניתק את רמוס ממחשבותיו. הוא לא ידע את שמה של הילדה אבל הוא היה די בטוח שהיא תלמידת שנה שישית ברייבנקלו. הוא הוריד לאט את הגלימה בזהירות ובאטיות "אה! מה זה! הצילו!!! רוח רפאים!" הילדה נכנסה להיסטריה והחלה לצעוק בקול רם "עצרי! אני רמוס לופין אני בשנה שביעית בגריפינדור!, אני לא רוח רפאים!"

אמר רמוס שהתחיל גם להיכנס להיסטריה. "רמוס לופין?" היא שאלה אותו בקול רועד "כן, כן אני רמוס, איך קוראים לך?" רמוס נרגע והתחיל שיחה מנומסת. "קוראים לי אליסון, אליסון בין" היא אמרה בקרירות, היא ישרה את מבטה אליו ורמוס עשה טעות והסתכל בעיניה. אלה היו זוג העיניים הכי יפות שהוא ראה אי פעם. הם היו גדולות ועמוקות בצבע תכלת כמו של שמיים תכולים באמצע יום קיץ חמים, וזוג העיניים המדהימות האלה עוטרו בריסים גדולים, ארוכים וכהים. אחרי שרמוס הצליח להסיר את מבטו ממנה הוא הסתכל עליה במבט בוחן. היא לא הייתה גבוה במיוחד ורזה. רזה מאוד, אפילו יותר מדי. והיה לה שיער חום כהה והוא ושיער שלה היה אסוף בצמה ארוכה. "למה אתה בוהה בי?!" היא שאלה בכעס. "מ..מה?... מה?" "למה אתה בוהה בי? יש לי משהו על השיער?" היא שאלה יותר ברוגע. רמוס התקרב אל אליסון. יותר מדי לטעמה של אליסון, ולחש בתוך אוזנה של אליסון ההמומה "לא, למעשה אין לך כלום בשיער.." הם עמדו ככה כמה שניות ואז אמרה אליסון המבולבלת "אנ...אני, אני צריכה ללכת." "להתרא..להתראות רמוס." אמרה לו "נתראה" החזיר לה בתשובה רמוס. רמוס חזר לחדר המועדון ועלה למיטתו בפעם השלישית לאותו לילה.לאחר כמה מחשבות מהורהרות על אליסון הוא עצם את עיניו, נרגע ונרדם.

הפרק הבא
תגובות

האגודה מאדיפה לישאר עולמנית · 06.09.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
יפהיפה ......
רק זה הייה אדיף אים זות היתה .......
נו!!!!!!!!!!!!!
טוב, שחכתי אך קוראים לה\
זות אים השאר הורד כמו מסטיק ,הילית במקצוה

את מתכוונת לטונקס? · 07.09.2012 · פורסם על ידי :love to smile (כותב הפאנפיק)
לא כל כך הבנתי מה כתבת... אבל את מתכוונת לטונקס? היא עוד לא נולדה... וגם העדפתי לעשות סיפור עם שיפ אחר:)
אבל תודה על התגובה שלך:)

יפה מאוד · 07.09.2012 · פורסם על ידי :נוצ'לה
אהבתי שכתבת בתקציר סיריוס וסטוצים מזדמנים(:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007