האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יומנה של הרפתקה

אנלור בת השש-עשרה נכנסת לתוך עולם של מפלצות, מלחמות, וכשפים. מקום מסתורי מדי. היא צריכה ללמוד לשרוד לבדה. להנצל ממוות מאות פעמים. האים תצליח?



כותב: Electric Shock
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2403
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: משחקי הרעב+תום סויר - זאנר: רומנטיקה, מתח, הרפתקאות - שיפ: אין שיפ - פורסם ב: 29.09.2012 - עודכן: 03.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3476
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אוקי, זה רק פרק מעבר בגלל שאין לי השראה. 


הייתי על גב נשר עצום.עשינו את דרכינו למקום שלא הכרתי, למקום משונה. מה שידעתי זה שהמקום הזה לא בישראל אלא הרחק מישראל. אם אתם שואלים איך ידעתי, אני אענה מראש: לפי השלג. ולא, לא היינו בחרמון. ידעתי כי המקום שבו היינו היה שטוח ונמוך מהחרמון ורחב הרבה יותר. מצד ימין היו שדות תבואה יבשים כאילו קיץ. מהצד השני היו דובי קוטב ופינגווינים וקרחונים כאילו חורף. באמצע, איפה שאני והנשר היינו היה אביב- חורף: שדות פוריים אך גם שלג.

אני והנשר המשכנו לטוס. כעת הנשר החל להאט ולהתקרב לאדמה. נחתנו. ירדתי מהנשר ושמתי לב שהנשר לבוש. הוא לבש מעיל חורף בצבע ורוד-סגול עים תחרה לבנה בצווארון. על רגליו נעל נעלי עקב אדומות. צווארו היה עטוף במטפחת. בערך באמצע גופו, היכן שהמסתיים המעיל הייתה חצאית תואמת למעיל. על ראשו חבש כובע וורדרד עים סרט ורוד את הכובע עיטרה תחרה לבנה בשוליים. על מקורו היה אודם ורוד- אדום. מעל עיניו היו צלליות ירוקות. על לחיו היה סומק בצבע ורוד. טעיתי. זה לא היה זכר. זו הייתה נקבה. הנשרה התחיל לנקר באדמה. הסתכלתי לכיוון האדמה. היה שם מין יצור תינוקי מכווץ עים עיניים ורודות מעוינות, אף בצורת עיגול, ופה בצורת משולש שווה שוקיים (מה זה פה, שיעור גיאומטריה?!). התקרבתי אל היצור. הוא השמיע קולות מוזרים שדומים לבכי, נחרות וצחוק. כנראה שהוא השמיע בכנחצקו (בכ- בכי,נח-נחרות, צחו-צחוק.).

לפתע הכול סביבי נעשה שחור.עפתי באוויר. נחתתי על האדמה. נבהלתי שאני ניצבת מולו. מול השחור. מול האופל. מול מה שאנו לא יודעים מהו... מול המוות. מול הדבר הסופי הזה, שאף אחד לא יודע כיצד הוא מרגיש. לפתע הכול הלבין באור מסנוור. עכשיו באמת דאגתי. בזמן ששוטטתי ברחובות שמעתי אנשים מדברים על אנשים אחרים שכמעט מתו אך הצילו אותם, ואלו שכמעט מתו סיפרו שהם ראו את עצמם הולכים במנהרה שהלובן שבה כול-כך מסנוור עד שאי אפשר לתאר אותו, ובמנהרה הם ראו תמונות מחיהם. אז הבנתי שזה אור השחר המפציע מהחלון. 

הפרק הקודם
תגובות

נחמד... · 03.11.2012 · פורסם על ידי :Daydreamer
זה היה טיפה משעמם, אבל לקחת בחשבון את זה שזה רק פרק מעבר...מצפה להמשך :)

בכול ספר · 03.11.2012 · פורסם על ידי :Electric Shock (כותב הפאנפיק)
לפי מה שראיתי, יש איזה כמה פרקים משעממים, בשביל לקבל השראה. כבר יש לי התחלה של פרק שלישי, והוא הרבה יותר טוב.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007