האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


להסיט קצוות שיער

הרמיוני והנשיקה עם רון. ועם הארי.



כותב: just smile
הגולש כתב 16 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4236
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ~♥~ - שיפ: הרמיוני/רון הרמיוני/הארי - פורסם ב: 29.09.2012 - עודכן: 13.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 3478
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הרמיוני בהתה בעששית הקטנה שבפינת החדר. מיליון מחשבות התרוצצו בראשה אבל היא הרגישה ריקנות גדולה יותר משהרגישה אי פעם בחייה.

נראה כאילו חסרונו של רון גדע חלק מסוים בליבה, ועד שהוא יחזור ליבה יישאר חצוי.

הרדיו לידה השמיע מנגינה חרישית שאט-אט התגברה. הרמיוני זיהתה את השיר. הוריה אהבו אותו מאוד. כשהייתה קטנה הם היו נוהגים לרקוד יחד איתה לצליליו בסלון הבית, מחייכים וצוחקים.

המחשבה על הוריה לא שיפרה את הרגשתה. היא חשבה על שניהם, יושבים באוסטרליה, בביתם החדש, ולא מודעים לקיומה של ביתם.

היא שמעה את הצעדים של הארי המתקרב לעברה אבל לא הסתכלה עליו עד שהוא נעצר ישירות מולה. היא לא ראתה אותו אך חשה בנוכחתו ובמבט שנעץ בה.

היא הסתובבה והסתכלה עליו. היא הופתעה לגלות את המבט העייף על פניו, שנראה שביגר את פניו בעשרים שנה לפחות. הוא הושיט לה את ידו.

היא קמה בזהירות והופתעה לרגע ממידת הקרבה שלהם. היא יכלה להושיט יד ולגעת בפניו, ולרגע זה נראה כמעט מפתה.

הארי הסיר את התיליון של סלית'רין מצווארה והניח אותו לצד העששית שהפיצה עליו אור חיוור ועמום. הוא הביט בהרמיוני שניסתה להעלות על פניה חיוך כאוב, ללא הצלחה.

הזמר החל לשיר ונראה כאילו שירתו הפיצה מין חמימות מוזרה בשניהם. שכן בן רגע מצאה את עצמה הרמיוני נמשכת לריקוד עם הארי.

ככל שהמוזיקה נמשכה והתגברה, כך השתפר מצבם של הארי והרמיוני. הם החלו לצחוק ולחייך. הרמיוני כבר שכחה איך מרגישים שמאושרים כל כך.

השיר נפסק אט-אט והרמיוני הניחה את ראשה על כתפו של הארי. זאת הייתה מחווה מנחמת מצידו, וגם מצדה. הוא הניח בזהירות את ידו על ראשה וליטף בעדינות את שיערה.

היא חשבה על רון. מלטף את שיערה ורוקד איתה. היא חשה צביטה כואבת של אשמה. היא רצתה להתמסר לקרבה עם הארי, שכאילו הפיצה בה חיים, אבל המחשבה על רון לא נתנה לה מנוח.

הרמיוני לקחה שני צעדים אחורה במהירות. הארי לא נראה מופתע, משום מה. גם במבטו ניתן היה לראות מין זיק של אשמה. היא ידעה שהוא חושב על ג'יני.

היא הביטה בו בעייפות ואז פינתה אליו את גבה כדי לחזור לשבת ליד העששית, לשקוע במחשבות ובאבל האינסופי שלה שהריקוד עם הארי הצליח להשכיח ממנה לרגע.

היא הרגישה את הארי תופס בידה ומושך אותה בחזרה אליו, אבל ברכות.

היא נעמדה בדיוק מולו. אפיהם כמעט נגעו זה בזה.

"ג'יני בטח מתגעגעת אלייך" אמרה הרמיוני בשקט. הדבר לא גרם לו להרחיק אותה ממנו בזהירות כפי שחשבה שיגרום.

"לפעמים אני חושב שאני משתגע מהגעגועים אליה" אמר הארי בשקט והסיט קצוות שיער מאחורי אוזנה של הרמיוני.

היא נזכרה ברון שקיים את המחווה הזאת, במחילה, לפני שזמן שנראה כמיליון שנה.

"אני חושבת שאפשר למות מגעגועים" אמרה הרמיוני והרגישה גוש מגעיל בגרונה.

"אני לא אתפלא אם כן" מלמל הארי, לא מסיט מהרמיוני את עיניו לרגע.

"מעניין איפה רון עכשיו" אמרה הרמיוני וחשה את ידו של הארי אוחזת בידה בהיסוס.

"הוא יחזור בסוף" אמר הארי, מרפה בזהירות מידה של הרמיוני.

"הוא יחזור בגללך. הוא אוהב אותך" הוסיף הארי, קולו מלא מרירות משונה.

"ואתה אוהב את ג'יני" היא אמרה כמעט בחוסר אונים.

"נכון" אמר הארי. השתררה דממה.

הרמיוני רצתה להסיט את עיניה מעיניו של הארי, אבל משום מה לא הצליחה. זה היה כאילו ירוק האיזמרגד הפנט אותה והיא לא יכלה להתיק את מבטה.

הארי רכן אליה בזהירות, כמעט בתנועה לא מורגשת.

היא חשה את שפתיו נצמדות בזהירות לשפתיה, ולפני שהצליחה לחשוב ברהיטות, הוא כבר עטף את מותניה בידיו. הרמיוני חשה את זרועותיה מתאספות סביב צווארו והתמסרה לנשיקה ארוכה.

הפרק הקודם
תגובות

לא!!!!!!! · 10.03.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אני אוהבת את הארי וג'יני, הוא לא יכול להיות עם הרמיוני. היא יותר מדי חלשה בשבילו!!!
חוץ מזה הכול ממש מגניב!
אני עצובה. אני לא יכולה להאמין שמישהו יחשוב שהארי יכול לבגוד בג'יני.

חמוד · 13.05.2013 · פורסם על ידי :GinnyP
אבל אני מסכימה עם זאת שמעלי.
הגורל של הארי הוא עם ג'יני, לא עם הרמיוני (שליבה וגורלה עם רון).

לא · 29.12.2014 · פורסם על ידי :לוונדר
אני לא משכימה

חוצפה! · 18.02.2015 · פורסם על ידי :הלנה
לא לא לא!!! מה זה?! מי המציא את השטויות האלה?!
רון צריך להיות אתה אבל הארי?! הוא סתם הארי מכוערי...

וואו · 01.08.2015 · פורסם על ידי :albatraoz
לא חשבתי שיגיבו ככה.
גם אני לא ממש אוהבת את הרעיון של הרמיוני והארי, אבל זכותה של הכותבת לעשות מה שהיא רוצה ולא צריך לכתוב לה שזה 'חוצפה'. לדעתי זה ממש מעליב.
הרעיון נחמד, הכתיבה של הפרקים מעולה, ואני יותר אהבתי את הפרק הקודם אבל שניהם ממש יפים.
את כותבת מהמם!

נכון · 20.09.2015 · פורסם על ידי :Arwen
אני דווקא חושבת שזה פאנפיק ממש חמוד

מסכימה עם השתיים שמעליי · 02.10.2015 · פורסם על ידי :Viva La Vida
הפאנפיק מהממם לדעתי

ביאנקה, בתי היקרה, אתן צודקות. · 13.05.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
אני משפפת הארמוני (או הארמיוני) יותר מרונמיוני, והאמת היא שאהבתי את הפרק הזה יותר מאת הקודם. זה חלק שממש אהבתי בסרט, דרך אגב, וכתבת אותו נפלא. תודה על החיוך שמרוח לי כרגע על הפרצוף, זה בזכותך.

:) · 13.03.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
אני אוהבת את הארי והרמיוני, בכל זאת, זה התמונת פרופיל שלי;)

אבל יכול להיות שהתמונה תשתנה · 04.04.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
אז עדיין, אני כן משפפת אותם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007