האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

"יש לך את העיניים של לילי"

"אנחנו לא מושלמים, מעולם לא הייתי אדם מושלם, עשיתי הרבה טעיות בחיי, אבל בבקשה, אני רוצה לתקן, בבקשה, אתה האדם האחרון שרצית לפגוע בו".



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2592
5 כוכבים (4.833) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: ג'יימס/ לילי - פורסם ב: 30.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 3484
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"ג'יימס פוטר עמד מול עדת השופטים שהחליטו כעת על המשך חייו, או יותר נכון על מותו.

ג'יימס עמד פנים מול פנים עם השופט הראשון, אביו. "מעולם לא ניסית לרצות אותי ואת אימך, תמיד עשית רק מה שרצית, גם כשידענו יותר טוב ממך", כך אמר לו אביו ומסביבו החלו להסתובב תמונות, תמונות של כול הפעמים שעשה דווקא, שלא התנהג כראוי.

הנה כאן הוריו מקבלים מכתב ממקגונגל על כך שהוא וסיריוס עשו עוד תעלול, ופה הפעם שהוא פוצץ את החדר שלו, למרות שההורים שלו הפצירו בו לא לעשות כישופים כאלו בתוך הבית.

נראה שג'יימס מעולם לא הקשיב להוריו, הוא העדיף ללכת בדרך הקלה, הנחמדה, מאשר ללכת בדרך הנכונה.

בלי שיספיק להגיד משהו להגנתו נעלם אביו כאילו היה עשוי מערפל והשופטת הבאה הגיעה, אימו. "השארת אותי ואת אביך לחסדי אוכלי המוות, לא ניסית להציל אותנו, פשוט נשארת עם לילי", אמרה לו אימו וגם הפעם התמונות של המקרה עלו וצפו והנה אותו היום בו הם מתו.

הוא ולילי היו אז בני 19, הוא שמע את הצעקות מהבית אך לא העז ללכת לשם ולהשאיר את לילי לבד, הוא פשוט המשיך לעמוד שם ולראות איך אוכלי המוות יוצאים מהבית ומשאירים מעליו את האות האפל.

גם הפעם אימו נמוגה אל בין הצללים והשופט הבא הגיע, סוורוס סנייפ. "סבר- מאוס", לחש ג'יימס אך נראה שסוורוס לא שמע אותו ורק אמר את דבריו, "התעללתי בי בלי סיבה, הלבנת פני ברבים, קינאת בי ומשום כך שמת אותי ללעג". הפעם ג'יימס לא היה צריך את התמונות כדי לזכור את שבע שנות ההתעללות הללו.

הנה הפעם בא תלה אותו מרגלו למשך שעה תמימה, הנה הפעם שבו גרם לו להסתובב עם זנב במשך שבוע, הנה הפעם בו גרם לכול בית השימוש להישפך עליו, התמונות לא הפסיקו לצוף וג'יימס עצם את עיניו כדי לא לראותם.

כשפקח אותן סוורוס כבר לא היה שם, במקומו עמד נער בן 18, שיערו היה שחור כלילה ומבולגן, עיניו היו ירוקות כמו אבן האיזמרגד, צלקת בצורת ברק עיטרה את מצחו והוא פתח פיו ואמר, "אבא, נתת לי את חיי, אך גם גרמת לי רע, אלמלא מתת לא הייתי יתום ולא הייתי סובל עשר שנים אצל הדרסלים. התביישתי בך כאשר ראיתי איך אתה מתעלל בסנייפ, אך עדיין ניסיתי להידמות לך, אני לא יודע האם אי פעם אוכל לסלוח לך". דמעות נצצו בעיניו של ג'יימס כאשר ביטא את המילים אשר במשך השנים הבליע והשתיק, "אנחנו לא מושלמים, מעולם לא הייתי אדם מושלם, עשיתי הרבה טעיות בחיי, אבל בבקשה, אני רוצה לתקן, בבקשה, אתה האדם האחרון שרצית לפגוע בו", הארי הביט באביו במבט לא מובן, "יש לך את העיניים של לילי", אמר ג'יימס רגע לפני שבנו נעלם.

האם בסופו של דבר הוא הגיע לגיהינום? הארי לא ידע, הוא רק ידע שאביו עשה הרבה טעויות בחייו, אבל הוא ניסה לתקן אותם.

"לילי, קחי את הארי ורוצי מכאן! זה הוא! לכי! רוצי! אני ארחיק אותו-" אלו היו מילותיו האחרונות, אלו היו המילים היחידות בחייו שלא הייתה לו עליהן חרטה, הוא לא ידע אם לילי והארי שרדו אך הוא קיווה בכול ליבו שהצליח לפחות בזה.

וכעת אחרי המוות השלים ג'יימס את המשפט, "אני אוהב אותך, אותך ואת הארי, אל תתני לו להרוג אתכם, אתם חשובים יותר מדי ואני לא ידוע איך העולם יוכל להתקיים בלעדיכם"."

סיים הארי לספר לילדתו הקטנה, "וזה באמת קרה, אבא?"

"אני לא יודע לילי, אבל אני כן יודע שסבא שלך אהב אותי, ואת סבתא שלך, ולמרות שהוא לא הכיר אותך, אני בטוח שהוא אוהב גם אותך", הארי האמין במילים הללו בכול ליבו וכאשר חש ספק בכך נזכר במילים האלו שאמר לו אביו "יש לך את העיניים של לילי", וכול ספק שהיה בליבו נעלם, כי אבא שלו אהב אותו ואת אימו יותר מכול דבר אחר בעולם, ויום יבוא והם יפגשו שוב ולא יפסיקו לאהוב זה את זה לעולם.

תגובות

מהמם · 20.10.2012 · פורסם על ידי :dafi
כל כך יפה!!!

יש לי דמעות בעיניים... · 30.12.2012 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
זה הדבר הכי יפה ומרגש שקראתי אי פעם!

יש לי דמעות בעיניים... · 31.12.2012 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
זה הדבר הכי יפה ומרגש שקראתי אי פעם!

יפיפה · 24.06.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)

מהמם!!!!!!!!!!!! · 02.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
יואו זה כזה עצוב!
את כותבת מדהים!
(ד''א, אני קוראת של הפיק ילדות אבודה, כמה זמן לוקח?)

שמחה שאהבת · 02.07.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
ובקשר לילדות אבודה, ההמשך על דף אבל אני לא לגמרי בטוחה איפה הדף ואני גם די מתעצלת להעתיק הכול למחשב אבל אני הולכת לפרסם את ההמשך בקרוב, בשביל מה זה חופש אחרי הכול?

יפה · 17.09.2014 · פורסם על ידי :hadarr
יפה מאוד אבל אני לא מבינה איפה ג'יימס ראה את זה? ואיפה הארי ראה את זה?

יש לי דמעות, זה מקסים!!!!! · 15.10.2014 · פורסם על ידי :לינה פוטר
זה מהמם!!!!!!!!!!!!

זה כול כך עצוב! · 30.10.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
זה עצוב, עצוב ועצוב!
ומרגש ומקסים. ועצוב.
ברצינות, זה עצוב. אני חושבת שזה סיכום די טוב.

ממש יפה! · 30.10.2016 · פורסם על ידי :Emma watsom

מקסים! · 29.05.2018 · פורסם על ידי :The Books Singer

ממש יפה · 17.03.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007