האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

יומני המכשפה

היי אני לילי לונה פוטר.מצאתי את היומן הזה בחדר של אח שלי והחלטתי לכתוב בו.השנה אני נוסעת להוגוורטס!אני אכתוב בו כל יום ויום!



כותב: יוליה10
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1216
4 כוכבים (4) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר 1+2+3+4+5+6+7 - זאנר: הרפתקה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 03.10.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3496
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שם:לילי לונה

שם משפחה: פוטר

 

יום:א' 01.09.12

 

אני ברכבת.נפנפתי לשלום לאמא ואבא ועכשיו אני כותבת ביומן."הי!"שמעתי קול מאחורי.רוז וויזלי עמדה מאחורי."הי!"עניתי לה.מאחורי רוז עמדו שני ילדים.האחד היה שמנמן והשני היה ג'ינג'י ונמוך."אלה ניק לאבגוד ותום לונגבטום."בוקר טוב!"פנה לעברי ניק וחייך."בוקר טוב!"עניתי."אני לילי לונה פוטר."הצגתי את עצמי."פוטר!"נשמע קול מוזר והדלת של התא שלנו נפתחה."פוטר אמרת?"שאל ילד בלונדיני חיוור."לא עיניינך!"צעקה עליו רוז."גריינג'ר!תפסיקי לצרוח!"צעק עליה הילד."סקרפיו מאלפוי"הציג את עצמו הילד."הה"רוז לחשה לי."ידעתי שזה מאלפוי,אבא שלו תמיד דחף את האף שלו לאבא שלך ואמא ואבא שלי!""חכו חכו!"צעק הילד"בהוגגורטס תבינו מה זה כח סליתרין!"סיים ,יצא וטרק את הדלת."ואני תמיד חשבתי שגריפינדור יותר חזקים...."אמר תום."וזה נכון!!!!!"ענינו אני ורוז באותו הזמן."הגענו!!!!!!"שמעתי צווחות מהמסדרון.כולם כבר היו לבושים בבגדים של הוגוורטס."תסתכלו איזה יופי!"צעקתי והצבעתי על טירה מרהיבה ביפיה.....הוגוורטס!!!!!ירדנו מהרכבת ונער צעיר ושמו רוג'רס האגריד הוביל אותנו לסירות ששטו בכוכות עצמן!לאחר השיט עלינו על כירכרות שנוסעות בעצמן!"הכרכרות האלו לא נוסעות בעצמן!"צעק אילנו ניק."אמא שלי ואבא של לילי ראו את היצורים שמסיעים אותן כי את היצורים האלה רואים רק אנשים שהוריהם מתו!"הוא פלט בשמחה.נכנסנו לטירה הענקית."תלמידים!"מולנו עמדה אישה זקנה."אני מנרווה מקונגל המנהלת והמורה שלכם לשינוי צורה!היכנסו לאולם הגדול,שם נמיין אותכם לבתים ונאכל את סעודת תחילת השנה!""וואו!סתכלו!הנרות מרחפים!וואו!וואו!"נשמעו צעקות מכל עבר.ואכן כך היה!הנרות ריחפו מעל לשולחונות ונדמה היה שלא היתה תקרה!"לפני שנאכל"שמעתי את קולה הרם של המנהלת"נמיין את התלמידים הצעירים שעומדים פה לבתים!""וואו!אני ממש מתרגשת!"פלטה רוז בשקט."גמאני!"עניתי לה במהירות.מקונגל החלה לקרוא שמות."טום אנלני!"מקונגל שמה מצנפת על ראשו של הילד."הפלפאף!"וכך עברו עוד ועוד שמות."רוז זואי וויזלי!""גריפינדור!""ניק לאבגוד!""גריפינדור!""תום לונגובטום!""גריפינדור""לילי לונה פוטר!"אוף! איזה לחץ!"הההם!ברור ש.....גריפינדור!""יש!"צעק שולחן גריפינדור.אחרי הסעודה הלכנו לחדר המועדון."שנת האריה!"צעק אחד התלמידים.נכנסנו לחדר המועדון."טוב,חדר הבנות למעלה תסתכלו לפי השנים וחדר הבנים כאן משמאל."הסביר התלמיד וכולם הלכו לחדרים.כן,היום היה יום לא רע....

תגובות

נחמד · 16.11.2012 · פורסם על ידי :הגר צסרסקי
המשך!!!!!!!!

טוב אז ככה: · 29.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
יש לך הרבה שגיאות כתיב והכל מתנהל מהר מדי וחסרים הרבה אנטרים...
אני יכולה לתת לך דוגמא לכל אחד מהדברים:
"סקרפיו מאלפוי"הציג את עצמו הילד."הה"רוז לחשה לי.
יש לך פה שגיאות עם הפיסוק ועם המילים בכלל, הנה איך שזה אמור להיראות:
"סקורפיוס מאלפוי" הציג את עצמו הילד. "אה" רוז לחשה לי, ומיד המשיכה (...)
זה מתחיל בעלייה לרכבת ונגמר אחרי 13 שורות בעלייה למעונות, זה ממש מהיר, אם זה היה מפורט, למיון ולרכבת היו פרקים נפרדים, ובטח ובטח שלא ב- 13 שורות.
ירדנו מהרכבת ונער צעיר ושמו רוג'רס האגריד הוביל אותנו לסירות ששטו בכוכות עצמן!לאחר השיט עלינו על כירכרות שנוסעות בעצמן!"הכרכרות האלו לא נוסעות בעצמן!"
חסרים פה אנטרים, אם זה היה עם אנטרים זה היה נראה ככה:
ירדנו מהרכבת ולפנינו הופיע נער צעיר ששמו רוג'רס. רוג'רס האגריד ליתר דיוק. הוא הוביל אותנו אל צי סירות קצנות, וכשעלינו לסירות שמנו לב שהן שטות בכוחות עצמן. הייתי נדהמת, איך זה יכול להיות?
לאחר שירדנו מהסירות הוא הוביל אותנו אל כרכרות, שגם הן נוסעות בכוחות עצמן, ולאחר זמן- מה שמענו אותו צועק אלינו:
"הכרכרות האלה לא נוסעות בעצמן," (...)
את צריכה בטא, אני לא בטאית רשמית אבל אני יכולה לעזור לך במקרה הספציפי הזה.
בקיצור, זה רעיון יפה ויש לו הרבה פוטנציאל לנצליח אבל קודם כדי שתטפלי בטעויות האלה, ואז זה יהיה פיק מושלם.
מקווה שלא העלבתי או משהו, אני מנסה לתת ת''ב (למרות שאני גרועה בזה)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007