האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'יימס+לילי=big love!



כותב: halleliamram
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 11795
3 כוכבים (2.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנאס,יומיומי - שיפ: נו..מי אתם חושבים?ג'יימס/לילי - פורסם ב: 29.01.2009 - עודכן: 26.08.2009 המלץ! המלץ! ID : 350
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ג'יימס!" 'יו,ירבאק,הבנאדם שקוע במחשבות כאילו אין מחר...'חשב סיריוס,"ג'יימס!אנחנו נאחר לרכבת בפעם החמישית-בחמש שנים האחרונות..."מה?!"התעורר פתאום ג'יימס,"מה אמרת שם?"


"כלום"נאנח סיריוס."יופי,אז תגיד יש'ך מראה?,שכחתי ת'מראה שלי במזוודה" "ואיפה המזוודה שלך?"חקר סיריוס למרות שידע את התשובה,"אצל אחת המעריצות שלך?" "קלעת בול!"

-"אז אצל מי הפעם?","לא אצל מישהי מיוחדת מדי","מאז שהתאהבת בלילי הזאת"מלמל סיריוס "אף אחת כבר לא מספיק מיוחדת" "טוב די"התעצבן ג'יימס "יש לך מראה או לא?" "מי אמר שאם יש לי אני יביא לך?"-"לא צריך,אל זכור את מה שפיך דיבר ביום הראשון,בשנה החמישית ללימודינו,בשעה"הוא העיף מבט בשעון,"עשר ושלושים ותשע דקות,ו33 שניות,ו45 מילית השניה,ו21מילילית השניה.
"חה,אבל אתה עדיין אכלת אותה,כי אין לך מראה,וזה לא משנה כמה מהר תבוא הנקמה..."-"אהה,באמת?עוד שתי שניות יש לי פה מראה-רוצה לראות?"-"נראה!"השיב סיריוס ושילב את ידיו על חזהו החזק,ועשה פרצוף של מאמן הסופר את מספר הפעמים שהחייל שלו עושה שכיבות סמיכה.

"היי את!"קרא לפמע ג'יימס מהתא שלו לעבר נערה מהשנה החמישית אשר עברה שם באקראי"מה?"הפנתה את ראשה כדי לראות של מי הקול עם המבטא הבריטי הענוג.היא עד עכשיו הכירה רק אדם אחד שיש לו את הקול הזה-ג'יימס פוטר,אך היא לא האמינה שהוא יקרא לה,או אפילו ישים לב אליה,או בכלל יעיף בה מבט,עם עיניו,החומות בהירות בהירות,ושערו,החום עם הקצוות הנוטות לבלונד,וגופו החסון,אשר כל נערה בהוגוורטס-או כל נערה בכלל היתה רוצה להתרפק עליו,והריח הטוב הנודף ממנו למרחקים,בושם של גברים-אבל שונה,ובגדיו-בקייצים-משו בסגנון הג'ינס עד הברך,הכי אופנתיות שיש,משופשפות הייטב,נעלי הספורט -בדרך כלל שחורות,אבל אם לא מתאים,יש לו עוד לפחות 5 זוגות אחרים,וחולצה קצרה צמודה,אשר מבליטה את גופו המפותח,עם כתובית ובדרך כלל חולצות עם גיטרות,רוקנרול,או  תמונות של זמרים מעולם הקוסמים,ובחורף,בסגנון המכנסיים שחורות או ג'ינס חולצה שחורה או לבנה אשר מציצה מהקפוצ'ונים שלבש.הבנות הכירו את סיגנונו,כאילו-הוא סיגנונם,,והבנים ניסו לחכות אותו.הליכתו היתה זקופה,כיאה ל"בן אצולה בהוגוורטס",ידיו בדרך כלל "מדברות "יחד עם פיו בשעה שתהלך בארמונו,וחיוך כובש מתנוסס על פניו הצחורות.
"היי את!"חזר הקול,היא חיפשה במבטה את הקול הקורה לה,ועיניה נתקלו בו.היא סידרה את שמלתה תוך שהיא מסמיקה כעגבניה,ושאלה"כן?"בקולה נשמעה ציפיה.
סיריוס,אשר שמע את הציפיה בקולה צחק ואמר:"ג'יימס רוצה לומר לך שהוא רוצה להזמינך לדייט רשמי.אם תסרבי,תחשבי לסתומה-מי לא רוצה להיות בת זוגו של מלך הוגוורטס?"הנערה,אשר לקחה את דבריו ברצינות,המשיכה להסמיק עוד יותר."שתוק סיריוס,"נחלץ ג'יימס לעזרתה,הנערה היתה נבוכה עוד יותר-שג'יימס יציל אותה?וואו!אח"כ הוא בטח יצחק עליה מאחורי הגב עוד הרבה..."רק רציתי לבקש ג'סטה" "ממ..מהה..ששתגיייד..."מלמלה הנערה תוך שהיא מגמגמת"קר לך?"צחק עליה סיריוס.פניה של הנערה לא נראו בכלל עוד בהירות.לג'יימס היתה איזושהיא אובססיה להגן ולהרגיע בנות במצוקה.""יש לך אולי מראה?"קטע אותו ג'יימס,והצילה שוב,."כן ,כמובן,אני עוד שניה מביאה לך אותה".מילמלה חלושות ויצאה מין החדר,סוגרת אחריה את הדלת.
-"היי,עוד רגע הוגוורטס!"
-"התגעגעתי אליך מאמי "צעק ג'יימס לכיוון הטירה הנשקפת מחלון התא.הבנות אשר שמעו אותו, חשבו שהוא מדבר אל נערה מסוימת,פרצו בבכי.ג'יימס היה רגיל לזה.בנות שהתחילו איתו הרבה,ולא משנה בכמה עדינות הוא דחה אותם-הם נעלבו,והלכו לבכות.בנות נועזות מספיק היו ממשיכות לחזר אחריו,ולשרתו בנאמנות יתר.
הרכבת התחילה להעצר,ורוב התלמידים כבר עמדו,משתוקקים לרדת מהרכבת.ג'יימס יצא מהרכבת,וחבורה של בנות,אשר ארבה לו מחוץ לתאו,התחילה להתקבץ סביבו,והן החלו בשאלות הרגילות-התחנפות:"איך עבר עליך הקיץ" "רק אל תגיד לי שיש לך כבר מישהי" "אפשר לגעת בך?" "אני ביקשתי ראשונה" "לא נכון אני!"וכך פרצו הבנות במריבה.הקונדסאים,שמו לב שג'יימס לא איתם.הם עזרו לו להחלץ מחבורת הבנות בחשאי."הבנות האלו,זה משהו!מצידי לגעת בהם עד מחר!אם הן נהנות מזה-באותו רגע הרכבת בלמה,ונערה,נפלה על ג'יימס,והפילה אותו על הרצפה.ג'יימס יכל לזהות את הדמות לפי שיערה עד הטוסיק,האדמוני החלק.הדמות הייתה לבושה בשמלת מיני בורוד חיוור,עם קשירה מאחורה במקום כתפיות,ומגפי ברך לבנות עם עקב שפיץ.היא נשכבה עליו בבלימה השניה,וכך מצאה את עצמה לילי אוונס שוכבת,שרועה,על הבן הכי שחצן וצפון ביקום,כשהוא עוד מתלונן על מינה!היא קמה,כעוסה,מג'יימס,מלמלה "תודה" חטוף,כשגבה אליו,יישרה את שמלתה,ניערה אותה במעט-ויצאה מהרכבת בלי להעיף מבט אחורנית.

לא אהבתם משהו?תכתבו הערה ואני ישתדל לשפר.אהה,ו...אני צריכה בטא?
רוצים עוד פרק?תגיבוווו,אם תגיבו אני אדע שאתם אוהבים-ויוסיף.(למי יש טענות,אהה??)

 

הפרק הבא
תגובות

לג'יימס יש שיער שחור · · פורסם על ידי :איין לופין

אויש באמת! · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
לי התחשק לעשות אותו עם חום.זה כל כך משנה?
אם כן-תגיד לי ואני אשנה...

..ג'יימס. :]] · · פורסם על ידי :Jar of Hearts
...
צריך בטא.

מה כתבתי? · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
כתבתי ג'יימס לא נכון?

לא ממש אהבתי · · פורסם על ידי :Green Wolf
צריך בטא וגם לא כתוב טוב

צריך בטא · · פורסם על ידי :Misery Business
לא נראה לי שלילי הייתה לובשת שמלת מיני ורודה ומגפיים לבנות עם עקב. זה ממש, אבל ממש לא מתאים לה.
והם בכלל קוסמים! הם לא אמורים ללבוש גלימות?
וכן, זה מאוד משנה ששינית את הצבע שיער של ג'יימס, במיוחד אם הוא נוטה לבלונד.

או.קיי · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
אם הדברים האלו כ"כ חשובים אז אני ישנה...

אוףףףףף... · · פורסם על ידי :halleliamram (כותב הפאנפיק)
זה עד כדי כך לא יפה?לא שווה לי להמשיך?

ביאסתם אותי לגמריייי....

יפה · · פורסם על ידי :harryt המלכה!
דווקא דיי יפה מה שכתבת...

את פשוט צריכה לשפר את הכתיבה שלך · · פורסם על ידי :Misery Business
זה הכל.
את רוצה שאני אראה לך איך נראה הפאנפיק הראשון שאני כתבתי? את לא רוצה לדעת.
את פשוט צריכה לשפר את הכתיבה שלך, לקחת בטא ולהצמד יותר לעובדות שבספר, זה הכל!

זה מקסים!!!!!!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :ראומה
קודם כל תפסיקו לרדת עליה, זאת הפעם הראשונה שלה (אתם לא רוצים לדעת איך נראתה הפעם הראשונה שלי), חוץ מבטא את כותבת די טוב ואני חושבת שמגפי ברך עם שפיץ לא ממש יתאימו ללילי. היא לפי דעתי בחורה עדינה וביישנית שמתלבשת צנוע.
(ואני לא חרדייה או משהו!!!!!!!!!!!).
ויש לך האפשרות לשחק עם הדמויות במה שאת רוצה, בצבע שיער או בכל דבר אחר, את חופשיה לדברים האלה אז לפי דעתי תנצלי את החופש הזה.

אני די בטוחה שהוא בן ולא בת · 03.01.2022 · פורסם על ידי :Maayan11909
בכל מקרה יצה לך ממש יפה! זה לא משנה איך כל דמות נראת. וחוץ מזה יצא לך מדהים יחסית לפאנפיק ראשון(אני עדיין לא כתבתי פאנפיקים אבל קראתי כמה של מתחילים ולא יצא להם טוב כמו שלך)((תקן אותי עם אתה בת ולא בן))

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007