האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהובתו של טום רידל

כולם הכירו את טום רידל בתור קוסם דגול ומרושע. אבל אף אחד לא ידע שכשעוד למד בהוגוורטס, הוא היה מאוהב. כן, כן, מה ששמעתם! הוא היה מאוהב... בה.



כותב: Love Direction
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 8890
5 כוכבים (4.556) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: טום רידל\וולדמורט- אליס, ג'יני פוטר- הארי פוטר, הרמיוני גריינג'ר וויזלי- רון וויזלי - פורסם ב: 05.10.2012 - עודכן: 16.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3513
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

" בנים! בנים ולילי, האוכל מוכן, בואו! " קראה ג'יני מהמטבח.

" רגע, אמא, כבר באים! " קראו הבנים. לילי, לעומת זאת ירדה תוך דקה אחת. אחריה כבר ירדו אלבוס, ג'יימס והארי. כולם התיישבו מול השולחן, ומילאו את צלחותיהם באוכל. לפתע באמצע הארוחה- דפיקה נמרצת בדלת. ואז צלצול. ושוב דפיקה, הפעם חזקה יותר. 

" הארי, יקירי, תפתח בבקשה. " ביקשה ג'יני. הארי נאנח וקם מהשולחן. הוא פתח את הדלת. בחוץ עמדה אישה לבושה גלימה שחורה, ונראתה אבלה מאוד. בידיה החזיקה משהו מכוסה בשמיכה. מאחר שהיה קר בחוץ, הארי מיהר להכניס אותה הבייתה. 

" ג'יני, בואי בבקשה. " קרא הארי. ג'יני הגיעה לחדר האורחים. היא ראתה שהאישה בשחור יושבת על הספה. היא הביטה בהארי במבט שואל. הארי סימן לה לשבת ולהקשיב. היא התיישבה לידו, והם הפנו את תשומת ליבם אל האישה.

" שמי הוא שרה לוטוס. " היא אמרה בקול צרוד.

" עלי לספר לכם משהו חשוב ביותר, הזוג פוטר. בימיו של טום רידל, הייתה מכשפה כבת גילו ששמה היה אליס קריי מיוטוס. לא הרבה ידעו, אבל היא הייתה מושאת ליבו של טום רידל. הוא אהב אותה עד עמקי נשמתו. לא היה אכפת לו שהיא גריפינדורית. לדעתו, היא הסיבה לקיומו בעולם זה. היא הייתה נערה שקטה ומנומסת, אך שמחה ועליזה. היא וטום היו קרובים מאוד אחד אל השני. אך יום אחד, קוסם מרושע שזהותו אינה ידועה לאף אחד, הגיעה להוגוורטס. מסיבה כלשהי, הוא הפנה את שרביטו אל טום. טום עמד לתקוף, אבל הקוסם העיף את שרביטו ברגע אחד. הוא כיוון את שרביטו אל ליבו של טום וירה. טום עצם את עיניו, מחכה לכאב הנורא שיבוא. אבל במקום זה הוא שמע צרחה. אליס נעמדה מולו והגנה על טום בגופה. קללת המוות פגעה בה, ולאחר שנייה אחת היא התמוטטה על הרצפה. הקוסם המרושע, שהבין שעשה טעות, ברח. ואילו טום התכופף להרים את אליס. אבל כבר היה מאוחר מדי. היא מתה. אומרים שהוא בכה עליה כל הזמן. הוא ערך את טקס הקבורה שלה. הכל היה מושלם. רגע לפני שקברו את ארונה באדמה, הוא נישק קלות את מצחה. אומרים שהיא חזרה לחיים לרגע כדי להביט בו בעיניה היפהפיות. ואז מתה שוב. את הארון קברו באדמה, וטום נשבע לנקום. אבל הוא לא מצא את האיש מעולם. אך מאהבתם הגדולה והנאמנה נותר רק שריד אחד. היא. " שרה לוטוס נתנה לג'יני את היצור הקטן המכוסה בשמיכה. 

" זאת הילדה שנולדה אך ורק מאותה נשיקה במצח. הילדה של הטוב והרע. " התינוקת פקחה קלות את עיניה. היה להן צבע לא ברור. 

" הארי פוטר, איתך עשו חסד דומה. " אמרה האישה בקול צרוד הרבה יותר.

" שמור עליה, הגן עליה, גדל אותה. ובבוא היום, תספר לה את האמת. " היא אמרה, ונעלמה.

" טוב, אז היא עכשיו אצלינו. " נאנחה ג'יני. " איך נקרא לה? "

" אליס. " אמר הארי.

" על שם אימה. אליס. " 

הפרק הבא
תגובות

הייי · 07.10.2012 · פורסם על ידי :Love Direction (כותב הפאנפיק)
בבקשה, אני ממש רוצה להרוויח שתי תגובות חיוביות לפחות כדי להמשיך....

מעניין · 07.10.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
מעניין נרשמתי ואני רוצה לראות לאן זה יתקדם.
זה נורא יפה ואני רוצה המשך

תמשיבי בבקשה היהיפה מאוד · 07.10.2012 · פורסם על ידי :יואב מלכה

היי · 07.10.2012 · פורסם על ידי :Love Direction (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות, יהיה המשך בקרוב!

אז נו · 22.11.2012 · פורסם על ידי :איתמר45

מתי יהיה המשך? · 11.07.2013 · פורסם על ידי :Jessie

מצטערת · 11.07.2013 · פורסם על ידי :Love Direction (כותב הפאנפיק)
מצטערת, אבל לא יהיה.

אליסיק · 19.07.2013 · פורסם על ידי :לוסי גבריאליין
אליסיק זאת לוסי בת הדודה שלך חחחחחחחחח מקורא עם אווה ???

אליסוש XD · 23.08.2013 · פורסם על ידי :Billie Joe Armstrong
אליסוש זה מעולה !!!! XD

מהמם · 03.05.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
תמשיכיייייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007