האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ילדתם של בני האלמוות

ילדה שמאחדת בין כל מה שקראתם עליו אי פעם.(בערך...)



כותב: שחרg
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4647
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הרבה דברים - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 09.10.2012 - עודכן: 16.07.2013 המלץ! המלץ! ID : 3533
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

היה לילה וקר ואני רעדתי.מסביבי דיברו החברים שלי."קרענו להם את הצורה!"צווח אריק,וכולם צרחו לאישור בחזרה חוץ ממני.האנה שעמדה לידי שלחה אלי מבט תוהה."אלי מה קרה?"שאלה בקול."מה את לא שמחה שניצחנו את דיימן והחבורה המפגרת שלו?"קיללתי בשקט.אני מתה על האנה,אבל אין לה הרבה טקט.החברים שלי הסתכלו בי בציפייה ובפעם הראשונה מאז שאני איתם,הבנתי שאני שונה.

נולדתי בלונדון,ב25 בדצמבר שנת 2001.כשהייתי בת 4 אמא שלי מתה.שנה אח"כ,אבא שלי התחתן עם איליין.שהביאה איתה את ארבעת הילדים המושלמים שלה.אני לא הייתי מושלמת,אני הייתי מוזרה.יפה,מהירה ,חכמה וחזקה בצורה לא טבעית.כישרונית בצורה מוזרה.אבא שלי אהב אותי,אני חושבת,אבל הוא פחד מאיליין.יום אחד,כשהייתי בת שמונה רבתי מריבה ענקית עם הבן של איליין,מלקולם.כשאבא שלי נכנס הביתה הוא הצדיק את מלקולם.אני זוכרת שהבטתי בו בתדהמה וברחתי מהבית.רצתי במהירות למועדון הקרוב ונכנסתי פנימה,נוטפת מהגשם שירד בחוץ.היתה שם התקהלות מסביב לבחורים שרקדו ריקודים מדהימים ומהירים.בלי לשים לב התקרבתי.כשהם ראו אותי הם הציעו לי להתחרות נגדם.אני הסכמתי והתחרות התחילה.אחר כך אני כבר לא זוכרת הרבה.אני זוכרת את הפרצופים שלהם באחת הסלטות שלי,צועקים,"אוקיי אוקיי,ניצחת!"ואחר כך ישבתי על המדרגות של המועדון ובכיתי."היי!"שמעתי מעלי קול.אלה היו הבחורים שמולם התחריתי."את ממש מעולה!למה שלא תצטרפי אלינו?"וככה הכרתי אותם.אריק,האנה,דייויד,קורל ואנדרו.בני 14 ו 15 ויש להם קבוצת ריקוד שנקראת חד-קרן.הם סידרו קצת את העניינים ביני לביו איליין,ואני הצטרפתי אליהם.כשהם הכירו אותי באמת,הם כבר התייחסו אלי כאחת משלהם.אבל,היי!מה זה כל הזיכרונות האלה?המוטו שלי הוא:תמשיכי הלאה.ככה אני שורדת.

"זה כלום חברים",ניסיתי לחייך."אני פשוט חייבת ללכת הביתה לפני שאלין תשים לב שאני לא במיטה"."איזה באסה!"הם צרחו."טוב לא נורא מותק נפגוש אותך מחר!" "ביי",מלמלתי ועפתי משם שומעת אותם מפטפטים בהתרגשות מאחורי.הגעתי ליד החלון שלי וקפצתי.החדר שלי נמצא בקומה השנייה אבל זה לא הפריע לי.יכולתי לקפוץ לגבהים עצומים.אף פעם לא התעכבתי על זה האמת,היו לי מספיק צרות גם בלי לחשוב על זה.למזלי הגעתי בזמן,אז הדלקתי את האור ונעמדתי מול המראה.הדמות שנשקפה אלי היתה יפהפייה.שיערשחור,עין כחולה ועין סגולה(עוד הוכחה למוזרות שלי),פנים לבנות לחלוטין וארוכות,שפתיים חיוורות וגוף רזה ויפה. בפעם הראשונה בחיי שאלתי את עצמי מי אני.

 

 היי,אני יודעת שזה נראה קצר אבל אין לי מושג איך עושים פה כתב אחר.מישהו יודע?ופליז תגיבו זה ממש חשוב לי.

הפרק הבא
תגובות

נראה נחמד · 10.10.2012 · פורסם על ידי :Demons
אבל כדאי לך לעשות גרשיים לפני שדמות מדברת דוגמא:
"קרענו להם את הצורה",צווח אריק,וכולם צרחו לאישור בחזרה חוץ ממני. האנה שעמדה לידי שלחה אלי מבט תוהה. "אלי מה קרה?"שאלה בקול. "מה את לא שמחה שניצחנו את דיימן והחבורה המפגרת שלו?" קיללתי בשקט.
הבנת? מקווה שעזרתי.
נ.ב מחכה להמשך!!

כמו שאיילת אמרה · 10.10.2012 · פורסם על ידי :Daydreamer
כדאי לך להוסיף גרשיים... אבל זה אחד הסיפורים היפים בפוטל!! תמשיכי!

תודה... · 10.10.2012 · פורסם על ידי :שחרg (כותב הפאנפיק)
האמת שבמקור היו גרשיים לפני שכל דמות דיברה אבל איך שהוא זה נשמט לי כשהעברתי את זה מהמחשב לאינטרנט...בכל אופן,תודה!

נראה טוב!!!!!!!!!! · 11.10.2012 · פורסם על ידי :סאקורה
ועוד הערה קטנה להאריך קצת יותר את הפרקים בבקשה;)

.... · 16.07.2013 · פורסם על ידי :lilipoter531
הפנדום זה מהספרים של סדרת בני האלמוות (לנצח,ירח כחול,ארץ הצללים....)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007