האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לנסות להבין אותך

אלבוס. אני מנסה להבין אותך ולסלוח. באמת שכן. אבל אני עוד לא יכול. אברפורת'



כותב: סטלה נוקס
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1572
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מכתבים - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 23.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 3613
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

אלבוס.

התחלתי להבין אותך. אני עדיין כועס עלייך אבל אני מתחיל להבין, רק חבל לי שזה מאוחר מדי. הנער, פוטר, היה כאן. הוא דיבר עליך בהתלהבות, היית חשוב לו. לו ולעוד מיליון אנשים, אבל בעיקר לו. זה עיצבן אותי. עוד פעם גיליתי שאני פחות חשוב לך מאשר אחרים. אני רק בעל פונדק, אני לא אציל את העולם, אז למה שאני אעניין אותך? תמיד העדפת ללכת לפונדק שלושת המטאטאים. כולם חשבו שבגלל שהוא יותר פופולארי, יותר כיפי, יותר טוב ופחות מפוקפק, אבל אני ידעתי. אתה לא רצית לפגוש אותי. זה בסדר. גם אני לא רציתי לפגוש אותך, שמעתי עלייך וזה הספיק לי. זה לא היה קשה, תמיד דיברו עליך, תמיד היית מעורב. היית האחרון במשפחה עם שם טוב, מוכר לציבור, למה שאני אקלקל לך? שיזכרו את השם דמבלדור כחכם ונדיב, לא כמישהו שחשב פעם שקוסמים חשובים ממוגלגים, לא כמישהו שהיה פעם החבר הכי טוב של אחד מהאנשים הכי איומים אי פעם, לא כמישהו שיכול להיות שהרג את אחותו הקטנה ולא דיבר עם אחיו במשך שנים. אני עדיין זוכר את אותו ערב. נמאס לי אז ממך. אריאנה הלכה והתפרקה מתחת לאף שלך, שאז לא היה עדיין שבור, שלחת אותי להוגוורטס כדי שיחשבו שאתה דואג לי ולהשכלתי ואתה היית עסוק בלתכנן עתיד שבו מוגלגים ישרתו קוסמים, כאילו שקסמים לא מספיקים לנו, ביחד עם החבר החדש שלך. עד כמה שכעסתי עליך שמחתי לחזור הביתה לראות את אריאנה גם אם המצב שלה היה נורא. היא תמיד נתנה לי הרגשה שאולי אני כן שווה משהו, וגם אם לא, זה בסדר להיות נורמלי, עד כמה שאפשר להיות כשאתה קוסם צעיר עם משפחה כמו שלנו. באותו ערב לא פחדתי מזה שאתה או גרינדלוולד הרגתם אותה, אז סתם הייתי כועס ועצוב. פחדתי מזה שאני הרגתי אותה, את היחידה שאהבה אותי כמו שאני והגיעה לחדר רק כדי לנסות להגן עליי.ניתקנו את הקשר בינינו אחרי הלוויה אבל לא עבר יום שבו לא חשבתי עליה. עליה ועלייך. כשפוטר הגיע אליי ואמר שנתת לו משימה התעצבנתי שהשארת אותו עם משימה שהייתה יכולה להרוג אותו, אחרי כל מה שעבר עליו בחייו הקצרים. התעצבנתי מזה שלא שמת לב שהוא היה כל כך צעיר, רק טיפה יותר מבוגר ממה שאתה היית בלילה ההוא. הכי התעצבנתי מזה שהוא עלול להיות מוות נוסף על הנשמה שלך. אבל הוא היה נחוש. כל כך נחוש. הוא הסביר לי שלא שכחת, לא אותה ולא אותי. עזרתי לו. את הדבר היחיד שעוד מפריע לי גיליתי רק בסוף המלחמה. אתה ידעת. אתה ידעת שאתה עומד למות, כך או כך, ואפילו אז לא טרחת לומר שלום. לא באת, לא שלחת ינשוף. אפילו לא הזכרת אותי בצוואה. כל מה שהשארת לי זה נער נחוש וזכרונות. עד שאני אבין את זה אני לא אוכל לסלוח לך. לא באמת. לא לגמרי. אני יכול רק לנסות.

אברפורת'

תגובות

זה כל כך יפה :/ · 24.10.2012 · פורסם על ידי :אם יוצאים מגיעים למקומות נפלאים
כתוב בצורה מרגשת וממש מעוררת הזדהות.
אהבתי במיוחד את צורה הכתיבה, בגוף שני(:

מקסים · 24.10.2012 · פורסם על ידי :adidash
אני מסכימה מאוד עם התגובה שלפני מי שלא תהיה ותמשיך כך ותכתוב עוד פיקים יפים כל כך

איזה מהמם · 08.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo

אהבתי:) · 04.06.2013 · פורסם על ידי :לילי היפה:)

יש · 14.07.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
לי רק משו אחד לומר והוא- וואו!!!!!!!!!!!!!!!!! מדהים, מרגש, ומושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואו. נקודה. · 03.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
אם זו לא הייתי אני, סביר להניח שהייתי מתחילה לבכות.
יש לי משהו עם בכי - אני לא מצליחה לבכות כשאני קוראת משהו מרגש. אבל אני מניחה שאם זה היה אדם אחר, הוא היה מתחיל לבכות בו במקום.
מדהים. פשוט מדהים.

וואו. · 30.08.2014 · פורסם על ידי :ברי (הרמיוני) פוטר
מדהים.
כתיבה מצויינת, רעיון מעולה!
פיקצר מרגש עד דמעות! מסכימה עם כל מי שמעליי.

גם אני מסכימה עם מי שמעליי · 15.05.2015 · פורסם על ידי :לילי-הרמיוני-ג'יני-לונה
מצטערת, אין לי מספיק מילים כי הגרון שלי חנוק מדמעות. מושלם.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007