האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כשהירח לא מלא



כותב: Phrazes for the Young
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 6033
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הקונדסאים - זאנר: רומאנס, טיפה דרמה, קצת הומור - שיפ: רמוסמישל - פורסם ב: 04.02.2009 - עודכן: 18.02.2009 המלץ! המלץ! ID : 362
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"ר-מוס לו-פין!!! יר-חו-ני!!!"
רמוס לופין בן החמש עשרה קפץ בבהלה. "מה יש'ך, סיריוס?!" הוא צעק עליו בכעס.
סיריוס גלגל עיניים. "אתה יושב בספרייה המקום האהוב עליך עלי אדמות, ולפניך פתוח ספר, כל החיים שלך במובן מסויים, ואתה אמור לעשות שיעורים, ואתה הרי יודע שזה מציל גם את הציון שלנו, ובמקום לעשות את זה, אתה יושב ובוהה." הוא ענה. "ולא עונה לי אחרי הרבה פעמים של צרחה בשם שלך. ויש לי תחושה שהיא בדרך." הוא ענה, מושך בצווארון גלימתו בצורה מאוימת. רמוס היה לגמרי מבולבל.
"בהיתי?" הוא שאל. הוא הרי רק הסתכל. 'במה, לעזאזל בהיתי?' הוא חשב, למרות שבתוכו ידע את התשובה. הוא פנה להביט להיכן שבהה, לזהות במה. סיריוס רכן מעבר לשולחן, עוקב אחרי מבטו של רמוס. הם ראו רק חבורת ריבינקלואים בני-שכבתם מכינים שעורים. "לא רואה כלום." אמר סיריוס, וחזר למקומו. רמוס המשיך לבהות "זה לא יאמן" הוא מלמל. "שרמוס כ"ך אוהב ספרי לחשים" השלים סיריוס. "בוא כבר, חתיכת אידיוט" אמר רמוס. "אבל לא סיימת את החיבור!" אמר סיריוס. "נו, אז?!" אמר רמוס, רותח מזם. סיריוס תפס את ספריו, ונעמד לצד רמוס. "בוא."הוא אמר. בדרך לחדר המועדון סיריוס מלמל לעצמו בשקט. רמוס הצליח לקלוט רק "ירחוני", "חיבור", "וואו!". כשנכנסו סוף-סוף לחדר המועדו, סיריוס עצם את עיניו ושאג "רמוס לא הכין שיעורים בשיקויים!!!". הוא פקח את עיניו, מתנשף. אבל הוא לא ראה מחזה מדהים במיוחד. ג'יימס ופיטר ששיחקו טאקי מתפוצץ, בהו בו, הקלפים מתפוצצים מתחת לאפם. חבורת שנה-ראשונה ברחו משם, לא מבינים ממה הניין. ולילי אוונס וחברתה מרי ישבו והכינו שיעורים. לילי רתחה מכעס. "ומה אתה רוצה שנסיק מזה, בלק?" הקול שלה רעד מרוב כעס. "שנלשין עליו לסלהגורן? שנצחק עליו? שנרביץ לו? מה אתה רוצה ממנו?" היא שאלה, עיניה הירוקות חופרות בעיניו השחורות, זועמות. ג'יימס קפץ על ההזדמנות. "כן, סיר'. מה 'תה חושב שאתה עושה?" הוא אמר, מבלגן את שערו. לילי התעלמה ממנו, וקמה, אוספת את ספריה בידיה. "אל תשים אליו לב, רמוס." היאא אמרה, מניחה יד על כתפו. ג'יימס בהה בו בקנאה. "הוא סתם לא מתחשב" היא נעצה מבט זועם בסיריוס. "בואי, מרי, נלך לסיפרייה." היא קראה לחברתה, ויצאה מהחדר. ג'יימס בהה בנקודה מסויימת ליד כתפו של רמוס. סיריוס תפס בנקודה מסויימת ליד ליבו והתמוטט על הספה, ממלמל "ממה היא כל-כך כעסה, האוונס הזאתי?". פיטר שיפשף את גבותיו החרוכות. ורמוס נטש את החדר, רץ לחדרי-השנה.
                                                             ~~~
רמוס ישב על מיטתו בחדר השנה, גבו נשען אל הקיר. הוא נאנח.
הוא הביט אל החלון. היה שם אימון של קבוצת ריבינקלו. זה רק העלה לו דמעות בעיניו. הוא בהה בקיר, אבל הוא לא ראה את הקיר. כמו סרט בראשו של רמוס, התמונה הלכה והתמקדה בנקודה מסוימת.
הוא הצמיד את ראשו אל ברכיו. התמונה לא נעלמה. "אני לא מאמין." הוא אמר. דמעה זלגה מעינו וספגה במכנסי הג'ינס שלו. "אני ממש לא מאמין."

הפרק הבא
תגובות

פליז תגיבו! · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young (כותב הפאנפיק)
אני אשמח אם תגיבו, זה חשוב לי ^-^
תודה =]

:) · · פורסם על ידי :lili1313-1997
:)רמוס מאוהב!!!!חח:)XD

=] · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young (כותב הפאנפיק)
אני מסכימה שזה די מצחיק שהוא מאוהב,
אבל הוא הרי גם בנאדם! XDD
ותודה שהגבת =]

נונו !!!!!!!!!!! · · פורסם על ידי :ג'יני ! XD
אני מתה על הפאפיק הזה. הוא ממש - ממש טוב !!! ^_________^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007