האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הנער ההוא ואני

מבוסס על חייה של אליס , נערה שהמצאתי .



כותב: This is me.
הגולש כתב 6 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2257
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מקורי - זאנר: רומנס , מתח , ועוד כל מיני - שיפ: דמויות מומצאות שלי - פורסם ב: 04.11.2012 - עודכן: 08.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3672
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

קמתי בבוקר , הראשון בספטמבר . פתחתי את עיניי לאט , ראיתי את אמא מתרוצצת בין המזוודות שאתמול התחלתי לסדר . היא הוסיפה דברים , הוציאה . .
" בוקר טוב אמא " מלמלתי והתיישבתי .
" בוקר טוב אליס . קומי , חמודה ! תתארגני . "
הנהנתי וקמתי באיטיות מהמיטה , שפשפתי את עיניי . נכנסתי לחדר האמבטיה הפרטי שלי , פשטתי את בגדיי והתקלחתי , צחצחתי שיניים , לבשתי חולצה לבנה וחצאית קצרה אדומה – שחורה .
אספתי את שיערי הגלי הארוך בקוקו גבוה ונעלתי נעלי בובה שחורות , ויצאתי מחדר האמבטיה .

אמא ראתה אותי . " איזה יפה " היא חייכה וסגרה את המזוודה , והוסיפה " רדי למטה , אבא הכין לך שוקו . "
חייכתי , סוף סוף שוקו טעים במקום קפה מר .
ירדתי למטה , וכמו שאמא אמרה אבא חיכה לי שם , קורא עיתון , ולידו היה השוקו החם שהוא הכין לי .
" בוקר טוב אבא " חייכתי וחיבקתי אותו , והוא אמר לי בוקר טוב .
התיישבתי לידו , ראיתי שבתוך השוקו הוא שם לי מרשמלו . 'כמו שאני אוהבת' חשבתי לעצמי וחייכתי אליו .
שתיתי את השוקו , ואמא ירדה עם המזוודה שלי .

השעה הייתה עשרה לעשר . היינו ברכב של אבא , אני והוא ואמא . המזוודה הייתה בתא מטען , ואני ישבתי , מחכה שנגיע כבר .
" מתי מגיעים ? " שאלתי את אבא כשעברנו בעוד צומת .
" עוד כמה דקות , ואז תוכלי ללכת לפנימייה שלך שאת כל כך אוהבת " הוא צחק וחייכתי .
בסופו של דבר הגענו , הגעתי בדיוק בזמן . אם הייתי מאחרת בשתי דקות , האוטובוס היה  נוסע כבר ללונדון .
נפרדתי מהוריי ושמתי את המזוודה בתא מטען של האוטובוס , והלכתי לשבת ליד לילי .
" אליס ! " היא קפצה עליי בחיבוק וצחקתי " איך היה בחופש ? " היא שאלה בציניות ושתינו צחקנו .
לילי , החברה הכי טובה שלי , הייתה אצלי כל החופש . הוריה טסו לצרפת אז היא ישנה אצלי , היינו כל היום יחד . כל יום , כל היום . לילי היא נערה יפה , עם עיניים כחולות נוצצות ושיער אדום חלק ארוך .
לאוטובוס נכנס ג'וני , הנער שלילי אוהבת . הוא כמובן לא ידע את זה , אבל היא אהבה אותו , למרות שכמעט לא הכירה אותו . היא לא מאמינה לי , אבל לפעמים הייתי שמה לב איך הוא מסתכל עלייה , אם תשאלו אותי , הוא אוהב אותה . הוא עבר לידינו , הביט בה , והיא הציצה עליו , מוסמקת , והוא ישב במושב מאחורינו . הוא נראה דיי טוב , אני חייבת להודות : עיניים כחולות , שיער חום בהיר , גבוה , שרירי , ורזה .
אחריו נכנס האח שלו ,הוא קטן ממנו בכמה חודשים . טומי . טומי הוא . . מדהים . עכשיו היה תורי להסמיק . אני דיי . . אוהבת את טומי . טומי הוא ידיד שלי , הוא גבוה , שרירי , עם עיניים חומות ירוקות ושיער שטני קצר . תמיד היה לי קשה להיות לידו . הוא היה כל כך . . מושלם . ואני ? מה אני? נערה לא גבוהה ולא נמוכה , עם עיניים כחולות משעממות ושיער חום בהיר . הוא לעולם לא יאהב אותי . וזה קשה , כי אני כל יום רואה אותו , הוא ידיד שלי .
כשטומי נכנס הוא הביט בי וחייך , נופף לי לשלום . נופפתי לו חזרה , חייכתי . אלוהים , הוא מדהים .
הוא התיישב מאחורינו , ליד ג'וני . כן , הם האחים הכי חתיכים בתיכון . חבל רק שהם לא שמים לב . נטלי , החברה לשעבר של טומי , באה אליו  . " טומי ! " היא צעקה בשמחה ונמרחה עליו בחיבוק . הוא הרחיק אותה ממנו בדחיפה קלה והיא באה ונצמדה אליו , וליטפה את השרירים שלו . אווי , מגעילה . היא פשוט חייבת להימרח עליו , היא חושבת שהם יחד . הוא כמה פעמים הסביר לי שלא , זה נגמר ביניהם . גם לה הוא הסביר את זה , רק שהיא לא מקשיבה . .
בסופו של דבר היא עזבה אותו , הוא הצליח איכשהו שהיא תתרחק ממנה . ואז הנסיעה התחילה . דיברתי עם לילי , על הדברים הרגילים , בשקט , ואז שמעתי את קולו של טומי לוחש ליד אוזני "נטלי הזאת פשוט משוגעת" צחקקתי והסתובבתי , הוא טמן את ראשו ברווח שבין הכיסאות שלי ושל לילי ודיבר . "אני לא מאמין שהייתי איתה" הוא הניד את ראשו , כאילו באי אמון "אני ממש מתבייש בעצמי" .
"אני יודעת טומי , אני יודעת" צחקתי , הוא כל פעם אומר את זה אחרי שהיא נמרחת עליו . ואז ג'וני דחף את טומי קצת והכניס את ראשו לבין הכיסאות שלנו . "למה אני ולילי מחוץ לשיחה ? זה לא פייר."
לילי הסמיקה "כי אנחנו לא קשורים לנטלי וטומי . . " היא אמרה בחיוך , ואז הביטה בג'וני . הוא כבר הביט בה , והיא ישר השפילה את ראשה , מסמיקה . אוי , באמת ? שפשוט תחייך אליו . הוא מאוהב בה , זה כבר ברור .

לבסוף האוטובוס עצר והגענו . אני ולילי ירדנו , והלכנו לתא מטען . הוצאנו את המזוודות , והתחלנו לגרור אותן לכיוון בית הספר-פנימייה שלנו .
הגענו והלכנו לחדר המשותף הקבוע שלנו , התחלנו לסדר את הדברים בארון . כשהיינו באמצע טומי וג'וני נכנסו לחדר .
"כבר סיימתם ?" טומי שאל בחיוך "חשבנו אולי שתבואו איתנו לשפת הים .. " אה כן . הפנימייה ממוקמת קרוב לים , והחוף הוא בשטח שלה , כך שאנחנו יכולים ללכת לחוף מתי שמתחשק לנו .
"כמעט סיימנו" לילי אמרה , ואני השלמתי אותה "אתם יכולים להישאר פה ולחכות או ללכת ואנחנו נצטרף ." ג'וני הביט בטומי , ושניהם אמרו "אנחנו נישאר ." אני כמעט בטוחה שיש להם קשר טלפתי..
כשסיימנו לסדר , החלפנו לבגדי ים וירדנו לחוף . רוח קלה וקרירה נשבה ופיזרה את שיערי מהקוקו הגבוה שהוא היה בו , והשמלה שלבשתי כשהחלפתי לבגד ים התבדרה ברוח . התיישבתי ליד לילי , על החול הרך , בגבול שבינו לבין המים . הגאות הגיע והגלים עטפו את כפות רגלינו , ובפעם  השניה גם עד הברך הגיעו המים .
טומי וג'וני נכנסו למים והתחילו להעיף מים אחד על השני . אני ולילי צחקקנו והיא גלגלה עיניים בחיוך, זה היה אחר הצהריים יפה ונעים .
טומי הביט בג'וני שהביט בו בשובבות , ואז הם הביטו בנו . הם עשו  משהו שהם לא היו צריכים לעשות . הם התקרבו לאט , ואז . . התחילו להשפריץ עלינו . אני ולילי המופתעות קמנו במהירות , צוחקות , והשפרצנו עליהם בחזרה . זה הפך למלחמת מים שבה הוכחנו שהבנות מנצחות , והם עשו אמבטיית מי ים .
אחרי כמה זמן מצאנו את עצמינו , שוכבים על החול , ארבעתנו , רטובים , ומביטים בשקיעה . היא הייתה יפה , ממש מדהימה . השמש בהקה באדום-אש , מסביבה הייתה הילה אדומה-כתומה , ואז בשכבות של הילות , אדום , כתום , כתום-צהוב , צהוב . לאט לאט השמש שקעה בקו האופק , רחוק רחוק , בלב הים , ואנחנו חזרנו למבנה . זו בהחלט הייתה חזרה לבית ספר כייפית ויוצאת דופן .

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007