האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מות פוטר

איך הארי פוטר מת? והאים בכלל הוא מת?
את זה תגלו בפאנפי הזה...



כותב: אלעדר
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1537
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: גן - פורסם ב: 19.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3757
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היתה רוח חזקה, גשם דקיק שטף את הקרקע. לא נראה שום סימן לקוסם או לחיות או אפילו למוגל. עד שפיתאום הגיחה חבורת נערים מתבגרים מתוך הפרגוד האפור. חבורת הנערים הזאת לא היתה רגילה, הנערים היו מחפשי אוצרות קדומים והיתה להם מישלחת סודית מטעם מישרד הקסמים, שהמישלחת הזאת היתה בעצם סוג של משימה שבה הנערים חפשו איך ומה פשר הדבר. איזה דבר? אתם בטח שואלים, אז הדבר הזה היה מותו של גיבור הקוסמים הנועז הארי פוטר.

בתוך כל הנערים היה נער מיוחד, נער שקראו לו ג'יימס פוטר. ג'יימס פוטר היה בנו של הארי, הוא נישבע שהוא ימצא את פשר מותו של אבא שלו. הנערים דיברו בשקט אחד לשני זה היה חלק מהשיחה שלהם: "אנחנו לא יכולים לחיות ככה" צעק פיטר.

פיטר היה נער גבוה אם שער בלונדיני." אתה אמרת שאתה נישבע!" צעק ג'יימס שדמה מאוד לאבא שלו." אז הוא נישבע "צחק רונן," נראה לך שהוא באמת יקיים את זה ". זהו אלה כל הנערים, לא כל כך הרבה נערים, אבל הם מאומנים מאוד.

הנערים התחילו להקים אוהל. האוהל היה די קטן אבל היה בו מספיק מקום לשלושה נערים בני שש עשרה. הם גמרו אחרי עשר דקות בערך להקים את האוהל. האוהל היה יפהפה באור הקלוש של הירח. היה בו צבע סגלגל נעים כזה, אי אפשר להגדיר במילים כמה זה היה יפה. הם עשו מדורה קטנה וצלו עליה בשר שהם השיגו מהצייד אתמול. את הציד הזההם לא ישכחו לעולם.

הבשר היה מגעיל, אבל הם אכלו אותו במהירות. אחרי זה הם נכנסו לאוהל ופרשו שקי שינה. הם ישנו, וישנו טוב הם חלמו חלומות נעימים על זה שהם מוצאים את הארי פוטר.

בבוקר הם הלכו להרים. " יש סוף סוף הגענו להרים!" היתלהב רונן. " כן יופי" אמר ג'יימס עדיין חצי רדום. הם הגיעו להרים אחרי יום יומיים שהיו כמו היום הראשון, אבל היום השלישי היה שונה לגמרי.

"אני גמור" פיהק פיטר. "ואנחנו לא!" התלוננו ג'יימס ורונן פה אחד. "חכו רגע אחד" אמר פיטר, "זאת לא ביקתה שם?". "זאת כן ניצלנו!"לחש ג'יימס, "בשם תחתוניו של מרלין, תנו לי להבין, אתם מציעים שנלך לביקתה המוזרה הזאת בלי לדעת מ גר שם! מה אתם מטורפים על כל הראש!", צעק רונן."לא המצפן הקסום שלי אומר לי שגר שם מישהו נחמד שהואב לארח אורחים." אמר ג'יימס.

"אוקי בואו נלך לאט ובזהירות, כי אים יש שם קוסם רע אנחנו אבודים." אמר רונן.

הם היתקרבו אל הביקתה בזהירות, בידיוק כמו שרונן אמר. מדי פעם הם שמעו רישרוש קטן של חיות שלא שמעו קודם. כשהגיעו אל דלת הביקתה הם ראו שם פעמון קטן. הם רישרשו בפעמון ושמעו קול נעים של אישה אומר מביפנים"יבוא"

הם ניכנסו לביקתה בתוך הביקתה היה ריח נעים של אוכל טוב. היתה שם קוסמת צעירה שניראה שהיא מי שקראה להם. "שלום לכם" אמרה בקולה הנעים.

"מדוע באתם לכן?" הוסיפה לשאול. "אנחנו מחפשים אוצרות וגם את סיבת מותו של הארי פוטר, אבא שלי." ענה ג'יימס.

"אהה, אתה בנו של הארי פוטר המפורסם, נכון קוראים לך גיימס?" "כן" אמר ג'יימס."בלילה הם ישנו בביקתה, בחצות הם כבר היו ישנים.

אבל בחצות קרה עוד משהו חוץ מזה שהם ישנו.

בחצות בדיוק, הפכה האישה לזאבה. היא הלכה למיטות של הנערים ונשכה את ג'יימס... ג'יימס היתעורר בקפיצה ואיתו קמו גם פיטר ורונן.

"צריך ליברוח מהר היא אדם-זאב!"

הם קפצו מהחלון וברחו ליער כשהיגעו הם הרכיבו את האוהל וניכנסו אליו.

מהרגע שבו נשכה אותו ג'יימס היה בתוח שהיא רעה אבל אכשיו הוא הבין שהיא נתנה לו את פיטרון החידה של מות אביו.

"זהו זה!" צעק ג'יימס בשימחה. "אבא שלי בכלל לא מת, הוא רק הפך לאדם-זאב".

"בואו נחזור הביתה!" צעק פיטר. ובאמת הם חזרו הביתה!

סוף מעשה וסוף דבר!

תגובות

מה הקטע? · 20.11.2012 · פורסם על ידי :Demons
מה הפואנטה? איפה הארי? ג'יימס הוא אדם זאב? זה מאוד לא מובן, הייתי מציעה לך לערוך ולנסות לכתוב את זה מחדש, או לפחות להוסיף פרטים.

אני מסביר... · 21.11.2012 · פורסם על ידי :אלעדר (כותב הפאנפיק)
התגובה הזאת היא לאיילת סיטה שביט. איילת כולם חושבים שהארי מת ונאבד, ג'יימס אכן הופך לאדם זאב וכך גם הארי אבל הארי מיתבייש בזה שהוא אדם זאב ומחליט ליברוח.
איך עורכים פאנפיק מחדש, אלעדר כותב הפאנפיק.

זה קצת מוזר... · 21.11.2012 · פורסם על ידי :The Hate
הסיום קצת לא שייך, והקפיצות והילדותיות שבנערים קצת מוזרה. הבתי את ההתחלה - אבל ג'יימס לא רוצה למצוא את אבא שלו? ואיך הוא הגיע לזה שהארי הפך לאדם זאב? לרא פירטת לנו.
סורי......... מאיו

ככה · 21.11.2012 · פורסם על ידי :אלעדר (כותב הפאנפיק)
mayo הילדותייות בנערים היא בכוונה כדי שיהיה מצחיק. הארי חשב שליהיות אדם זאב זה רע אז הוא ברח, גם האישה שהפכה את ג'יימס לאדם זאב היתביישה אבל היא ידעה מה קרה להארי אז היא העבירה מסר.

מדהים! · 21.11.2012 · פורסם על ידי :איילת בלבן
הסיפור מעולה והעלילה סוחפת! רעיונות מקוריעים ומגניבים!

איילת:)

לא הבנתי · 02.12.2012 · פורסם על ידי :Tom marvolo riddle
אין שום מידע על מה שקרה להארי אחרי הפרולוג הספר 7

לאלעדר · 05.02.2013 · פורסם על ידי :Demons
בתגובה לתגובה שלך (ששמתי לב אליה רק עכשיו), זה מאוד לא אמין שהארי יתבייש בכך שהוא איש זאב, אחרי הכול יש את כול הקטע עם לופין... אבל נגיד שנשכח מזה קשה לי להאמין שהארי יעשה מעשה כול כך אנוכי, זה יצא מאוד לא קאנוני והסוף אפילו לא פתור!
נ.ב סליחה אם פגעתי
נ.ב. ל (נזכרתי ברגע האחרון לגמרי) אתה יכול לערוך את הפיק דרך הקישור שכתוב מתחת לשם הפאנפיק, זה משהו בסגנון "אפשריות כותב".

זה באמת לא מובן · 08.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
מסכימה עם מאיו... זה קשה להבנה אבל זה יכול להיות פיקצר חמוד

למה? · 24.02.2018 · פורסם על ידי :הוגוורטסית
דווקא פיקצר יפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007