האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

החיים יכולים להיות מעניינים

החיים שלי יכולים להיות מעניינים, אבל רק בסיפור כנראה.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3792
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: לא יודעת - שיפ: נראה כבר - פורסם ב: 11.12.2012 - עודכן: 25.04.2013 המלץ! המלץ! ID : 3844
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב, אני מנסה לפרסם עוד פעם והקטע הזה מיועד רק למי שצריך לאשר לי את הפיק. זה פיק לכול דבר! כן, אין לו פאנדום ואני לא יודעת לאן הוא יתקדם אבל זה עדיין סיפור! סיפור שמבוסס על החיים האמיתיים ויש בו הרבה מונולוגים אבל זה לא הופך את זה להיות פחות סיפור!

ועכשיו לקוראים הסיפור הוא ברובו מונולוגים על החיים שלי אבל הוא בנוי כסיפור, פשוט סיפור, אם הוא לא היה סיפור הוא היה מוצא את עצמו בפורום "מה שעל הבלוג" ולא כאן.

עכשיו אחרי החפירה והתקווה שיאשרו לי את הפיק תקראו ותגיבו:

 

פעם ראשונה בחיים שלי אני חושבת לעצמי האם החיים שלי היו יותר טובים עם אבא. האם הייתי פחות עצבנית? האם הייתי מקבלת ערכים אחרים?  אולי בכלל היו לי חברים אחרים.

אולי לא הייתי עוברת דירה, אולי לא הייתי חוזרת. אולי האבא הזה שלי היה מתגרש מאמא ועובר איתי לגור בניו יורק.

אני לא יודעת מה היה קורה אבל פעם ראשונה אני חושבת לעצמי, איזה סבא וסבתא אני מפסידה בכך? איזה בני דודים? ואולי בעצם הצדדים הטובים שבזה שראיתי בכול 12 שנותיי, עד היום הם האמת ולא סערת הרגשות הזו?

הרי יש לי אמא טובה וקשר הדוק למדי עם בני הדודים שלי וסבא וסבתא שלי? הם די טובים. נכון, כול אלה לא מושלמים אבל אף אחד לא מושלם, אלו החיים, ידעתי את זה מגיל צעיר.

ובכול זאת אני לא מצליחה להוציא מהראש שלי את העובדה שיכול להיות שאם היה לי אבא לא הייתי יושבת בחדר הזה כרגע, פגועה, חושבת לעצמי למה אני כול כך בלתי נראת ונשכחת, למרות הציונים הטובים, הפה הגדול והאבא הלא קיים.

אם היה לי אבא איך הוא היה נראה? הוא בטח היה בהיר כי המשפחה שלי די כהה, הוא בטח היה בהיר גם בשיער ובודאי תמיד היו אומרים לנו שיש לנו את אותם עיניים, העיניים שלי שאני יחידה מבני הדודים איתם.

והאופי שלו? הוא בטח היה תולעת ספרים כמוני, אולי קצת חרשן, אולי איזה פרופסור למתמטיקה, או מורה או סופר.

ואולי אני טועה בהכול, אולי האבא הזה היה עושה לי רק רע ואני צריכה לשמוח שהוא לא קיים, ולמרות זאת אני יודעת שמהרגע הזה, הרגע שבו נשתלה המחשבה הזאת במוחי היא לעולם לא תרפה.

הפרק הבא
תגובות

~_~ · 24.12.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
זה מקסים. את מדברת על חייך?

כן, ואני כותבת רק כשיש לי מצב רוח, כמו עכשיו אז בקרוב יהיה עוד פרק · 25.12.2012 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007